PDA

Bekijk Volledige Versie : Extra Magic Hours



Angelina
22-08-05, 15:20
Op de disney site vond ik bij de kalender de extra magic hours.

Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar stond er nou dat het park eerder of langer open is speciaal voor gasten van de disney resorts?

Dus gaat het park dan om 1800 bijv dicht voor de gasten behalve voor de gasten van de disney resorts?
Dit staat er nl:

Extra Magic Hours


Each day one of the Disney Theme Parks opens an hour early or stays open up to three hours after regular Park closing, so Disney Resort Guests* can enjoy easy access to select attractions — even the most popular ones! With Extra Magic Hours, you can make the most of your vacation time and see and do everything at an easy, relaxed pace.

If you want to take advantage of this benefit and have a Magic Your Way Base Ticket, your Theme Park selection must be the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day. Remember, you can only visit one Theme Park per day with the Magic Your Way Base Ticket. To get the most out of the Extra Magic Hours benefit, just add the Park Hopper® Option to your ticket. Then you can go from Theme Park to Theme Park on the same day, including whichever Park has Extra Magic Hours.

FrankS
22-08-05, 15:28
Het is inderdaad alleen voor resort-gasten. Bovendien moet je voor de extra avonduren ook nog op tijd een "bracelet" (papieren armbandje) halen, want zonder dat mag je op een gegeven moment de attracties niet meer in. Men kan je ook verzoeken het park te verlaten zonder zo'n bracelet, al zijn ze daar niet altijd even strikt in. De lokaties waar je die bracelets (gratis) kan halen staan aangegeven bij de ingang van het park (meestal op de sandwichborden die bij de ingang staan), maar elke castmember kan je dat ook vertellen. Als de bracelets op zijn, dan heb je pech: first come, first serve.

Angelina
22-08-05, 15:31
Ha Frank weer, lollllll heb een abonnement op jou geloof ik :wink:
Is wel gaaf natuurlijk, zo savonds het park in zonder de rest.
Was dat vorig jaar ook al dan?
Heb er nl niks van gemerkt dat er gasten achterbleven in het park.

FrankS
22-08-05, 15:34
Men heeft EMH in diverse vormen geprobeerd. Ook vorig jaar was dat zo, alleen is de frequentie ook afhankelijk van het seizoen. Oorspronkelijk is het begonnen in Magic Kingdom als "E-ride night"; daarbij waren alleen een aantal grote attracties (de z.g. "E-rides") 's avonds open. Dit is nu uitgebreid naar een totale openstelling (uitgezonderd wat restaurants) van het betreffende park.


Ha Frank weer, lollllll heb een abonnement op jou geloof ik :wink:

Tja, als je er graag heen gaat, dan wil je er ook graag over praten! ;)

Het is ideaal om een extra lange dag te plannen en zo het maximale uit je dag te halen. Bijvoorbeeld de extra uren in de ochtend in Animal Kingdom doen (een ochtend-safari is erg leuk) en vervolgens nog te gaan ontbijten in het park. Of wat uitgebreider eten in Magic Kingdom en dan nog een paar uur kunnen doorbrengen in het park.

Angelina
22-08-05, 15:43
Ben toch wel blij dat we nu in een disney resort zitten.
Je hebt er best wel wat extras bij.
Ga jij elke keer naar een disneyresort?
En heb je ook kids?

FrankS
22-08-05, 15:46
Wij hebben geen kinderen, tenzij je onze Rottweilers telt, die af en toe net zo veel aandacht vragen...

Wij zitten altijd in een Disney-resort. De eerste jaren altijd in All Star Sports, daarna vaak in Caribbean Beach Resort en 1x in Animal Kingdom Lodge. Dit jaar voor het eerst in Pop Century en dat is zo goed bevallen dat we daar in september/oktober weer heen gaan.

Yacht Club is ook erg mooi gelegen, op loopafstand van Epcot en tegenover Boardwalk, waar 's avonds ook genoeg te doen is!

Debbel
24-08-05, 00:10
Hi Angelina,

De EMH zijn natuurlijk een leuke extra maar het betekent alleen niet dat het is de parken rustiger is omdat er alleen Disney resort gasten zullen zijn, juist 's ochtends is het dan extra druk. Iedereen wil natuurlijk het maximale halen uit hun dag, dus maken ze er gretig gebruik van. Maar goed, je voelt je natuurlijk wel speciaal! :wink:

Wij hebben in mei in de Caribean Beach en de Port Orleans Riverside gelogeerd, ook wij konden niet kiezen, volgende keer weer een ander resort, ook al gaan we dan toch eens kijken naar een villa, toch wat ruimer dan een hotelkamer met 2 kids van 8 en toen 16 maanden!

marisca
16-01-06, 14:02
Ik heb een vraag , die mij wat onduidelijk is, mischien dat iemand het wel begrijpt.?Als een bepaald park open is t/m 12 am, geld dan ook de extra optie na twaalfen . Het lijkt mij onwaarschijnlijk, dat het nog na twaalfen voor de resort gasten doorgaat? Of zou dan alleen het eerste uur in de ochtend gelden? Wie o Wie heeft hier een antwoord op? Groetjes marisca. 8)

hoi, FrankS, Ik las dat jij naar Popcentury bent geweest? Hoe heb je dat hotel ervaren ? welk thema zat jij? waar zit je het mooist? Groetjes marisca. :D

FrankS
18-01-06, 15:54
Wij vinden Pop Century de beste keuze in deze klasse in WDW. Deze valt in de z.g. "Value Resorts" klasse, de goedkoopste resorts op WDW-terrein. Andere Value resorts zijn de All Stars resorts (Sports, Music & Movies). We zijn ook een aantal keren in All Star Sports verbleven, dus kunnen het vrij aardig vergelijken. Pop Century is nieuwer en beter afgewerkt. Het restaurant is groter en heeft iets meer keuze. De zwembaden zijn ruim en leuk gethematiseerd. Wij verbleven in het jaren '80 gedeelte en omdat we een huurauto hebben, maakte het niet zoveel uit dat dit iets verder van de bushalte af was. Heb je geen huurauto dan kun je wellicht beter wat dichter bij het hoofdgebouw en de bushalte zitten.

marisca
18-01-06, 19:54
Bedankt FrankS, wij kende het Allstars-movie resort ook al, En dat vond mijn zoon helemaal het einde, maar ik wilde eens iets nieuws, is het ook groter als Allstars (de loopafstand), omdat je zei dat je een auto nodig had? Als wij onze vakantie alleen in orlando blijven , huren wij nooit een auto. Wij pakken de taxi of I-Ride of de lynx (florida mall). En laatst zaten we in een hotel op loop afstand van universal.(Best western movieland)geweldig gelegen hotel. Maar ik ben blij om te horen dat het mooier en nieuwer is. Have a nive day, Marisca. :D

abby1973
04-02-06, 14:01
Ik kwam op de site van Disney een kalender tegen waar in stond dat op sommige dagen het park eerder open is en later sluit. Geldt dit voor alle bezoekers of moet je hier een andere kaart voor kopen. Ik hoor graag van jullie. Wij gaan in de week van 14 mei naar Florida.

groetjes

Thea
04-02-06, 16:02
Deze langere openingstijden zijn alleen voor mensen die in een Disney hotel verblijven.

Groetjes Thea

Disneyfan1970
04-02-06, 16:38
Kijk anders eventueel hier : http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/hours.htm#blue-hours

Alle info over de (verwachtte) openingstijden.

Jeroen

marisca
05-02-06, 16:02
Hoi het is natuurlijk onder voorbehoud. Was het nou zo dat het extra magical hour in de avond 2 uren zijn ? Dan wordt het wel een latertje!!By By marisca. 8-[

Johandiana
14-02-06, 19:55
extra magic hours kun je s óchtens en s ávonds tegen komen.
de ene dag kun je bijvoorbeeld een uur eerder epcot in en de andere dag bijvoorbeeld 2 uur langer in het magic kindom blijven.deze service geld alleen voor hotel gasten van disney die moeten voor die uren gratis op vertoon van je kamer pas een polsbandje halen ergens in dat betrevende park,dit polsbandje moet je ook laten zien bij de attracties anders kom je er niet meer in.hotel gasten kunnen meestal bij de receptie van hun hotel een papiertje halen met de datums de extra uren en welk park op dat moment.

marisca
14-02-06, 20:06
Wij verblijven ook in Pop century resort, Bedankt! Wij kenden het al wel dat je op sommige dagen eerder in het park kon maar nog niet later, Dus daarom mijn vraag ! 8)

Michael66
18-06-06, 05:57
Evening Extra Magic Hours typically extend three hours beyond a park's scheduled closing time. You'll need to obtain a wristband at the theme park by presenting a valid Key to the World Card at one of several designated locations no sooner than two hours prior to park close.

July 2006
Mornings
Magic Kingdom - July 4, 6, 11, 13, 18, 20, 25, 27
Epcot - July 2, 9, 16, 23, 30
Disney-MGM Studios - July 3, 7, 10, 14, 17, 21, 24, 28, 31
Animal Kingdom - July 1, 5, 8, 12, 15, 19, 22, 26, 29
Blizzard Beach - July 1 - 31
Typhoon Lagoon - July 1 - 31
Evenings
Magic Kingdom - July 2, 7, 9, 14, 16, 21, 23, 28, 30
Epcot - July 4, 6, 11, 13, 18, 20, 25, 27
Disney-MGM Studios - July 5, 12, 19, 26
Animal Kingdom - July 3, 10, 17, 24, 31
Typhoon Lagoon - July 1, 8, 15, 22, 29

Op de aangegeven dagen is alleen dat park "extra" open voor de resort-gasten. Er is altijd/elke dag minstens é;en van de parken langer open speciaal voor resort-gasten, maar dus niet alle parken. Het kan dus best zo zijn dat er een park "speciaa"l extra open is, en dat tegelijk een ander park "normaal" lang open is.

joni
29-10-06, 17:20
hoi mede florida reizigers

op 1,2 en 3 januari verblijf ik met mijn echtgenoot en kids ( 14 en 6 ) jaar in Walt disney resort .
Nu lees ik op de site dat de gasten van de disney hotels gebruik kunnen maken van extra magic hours hours 's morgens en 's avonds.
De reguliere openingstijden van get park zijn van 09.00 u 's morgens tot 11.00 's avonds, begrijp ik het dan goed dat voor hotelgasten het mogelijk is om op attracties te gaan toto 02.00 u 's nachts?
Dit lijkt me wel heel erg laat om met kids te doen.

bedankt voor alle info

joni

pascalbrouwers
02-11-06, 22:59
Evening Extra Magic Hours typically extend three hours beyond a park's scheduled closing time. You'll need to obtain a wristband at the theme park by presenting a valid Key to the World Card at one of several designated locations no sooner than two hours prior to park close.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Met dank aan Michael66.

Groet,
Pascal

donna
13-11-06, 18:30
Hallo Floridafanaten,
Wij gaan begin dec. 3wk naar paps in Palm Beach en vandaar uit trips maken waaronder voor t eerst Disneyworld,met n dochter van 3jr is dat verplichte kost. We hebben daar geboekt in een Disneyhotel en nu hoor en lees ik tegenstrijdige berichten over dat het voor "Disney-guests" mogelijk is om 3 uur langer in het pretpark te blijven. Is dit zo? Bij voorbaat hartelijk dank voor je reactie.
Ron,Yvette&DonnaMae

P.S. Onder weg nog iets de moeite waard om voor te stoppen?

Michael66
13-11-06, 18:40
Op de website van Disney kun je alles lezen over de Extra Magic Hours die gelden voor de gasten van de Disney-holtels.

Linkje (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/calendar/extraMagicHour?id=CalendarExtraMagicHoursPage).

http://img297.imageshack.us/img297/4264/155684577bb5c11a369m178c14zq2.jpg

cybertal
14-02-07, 16:24
Hallo,

Wij logeren in een Disney Hotel en dan kun je gebruik maken van
Extra Magic Hours.
Bepaalde parken zijn dan op bepaalde datums 's morgens of
's avonds open.
In Juli is MK tot 11.00u of tot 12.00u u open, betekent dit dan dat het park tot 02.00 u of 03.00u open is!
In Epcot hebben Future World en World Show Case verschillende
openingstijden! Hoe doen ze dit dan met de magic hours?
Hoe controleren ze dit alles?
Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes,
Chantal

Njit
14-02-07, 16:34
Hier lees je alles: http://www.allearsnet.com/tp/emhour.htm

kol
24-02-07, 21:44
Hoi Chantal,

Ja hoor, is gratis. Wij hebben er vorig jaar erg veel gebruik van gemaakt. Is echt super! :razz: Wij hopen dit jaar ook weer naar Disney te gaan en alleen al om deze uren zou ik al in een Disneyhotel verblijven. Wij vonden de magical hours in Typhoon Lagoon (zaterdagavond) echt heel erg gaaf en ook de nachturen in Magic Kingdom waren super!!! Bijna nergens lange hoef je lang te wachten, de temperatuur is een stuk aangenamer en natuurlijke is het dan niet zo druk!!!

Nicole:-P :lol: :cool: :-D

calypso
06-03-07, 08:04
Ik heb begrepen dat ook al zit je niet in een Disney hotel, dat je dan ook tijdens de Disney Magix hours kunt blijven alleen kun je dan geen attracties doen omdat je daarvoor dus die wirstband moet hebben. Maar je kunt wel gewoon rondwandelen en de sfeer genieten of gaan eten.

Njit
30-07-07, 17:22
Hoe streng wordt er gelet op dat je in een disneyhotel slaapt? Iemand ervaring mee?

Waarom denk je dat ze die polsbandjes hebben :roll:


Morning Extra Magic Hour occurs one hour prior to regularly scheduled park opening. That means if the park is scheduled to open at 9 a.m. to the general public, the Extra Magic Hour begins at 8 a.m. Transportation for the park offering Morning Extra Magic Hour will begin 30 minutes earlier than the opening time.




NOTE: You MUST present a valid Key to the World Card (Resort ID) at the park's turnstiles.



Evening Extra Magic Hours typically extend three hours beyond a park's scheduled closing time. You'll need to obtain a wristband at the theme park by presenting a valid Key to the World Card at one of several designated locations no sooner than two hours prior to park close.

kol
30-07-07, 21:27
Het is een beetje afhankelijk welk park je bezoekt. Bij Magic Kingdom keken ze bij ons niet zo secuur. Met z'n vieren hoefden we een key to the world te laten zien. Bij MGM werden alle key's met een soort scanapparaatje gescand.
Deze magical hours zijn wel de moeite waard. Het is echt veel rustiger in de parken. Op zaterdag zijn er M.O. in Typhoon Lagoon. Ook erg leuk.

cybertal
30-07-07, 22:44
Hallo,

Wij zijn net terug en hebben gebruik gemaakt van de extra magical hours.
Was voor ons wel de moeite waard maar ik vond het best nog wel druk.
Magic K sluit om 23.00 en is dan nog 3 uur open voor de Hotelgasten!!
Waren wij natuurlijk al moe gelopen en vooral voor jullie ,met een kind van 3 jaar, is dit vermoeiend. We zijn wel een keer terug geweest alleen voor die avond, dat is dan wel te doen als je de hele dag iets rustiger aan gedaan hebt.

Groetjes,
Chantal

FrankS
31-07-07, 11:25
Een leuk alternatief als je met een "pre-schooler" reist is "Little Ones Magic Hour"; daarbij is Fantasyland in MK 1 uur eerder geopend voor hotelgasten met kleine kinderen.

guido123
31-07-07, 13:12
Voor de morning magic hours heb je dus geen polsbandje nodig? Het hangt dus alleen af van degene die de controle doet bij de poortjes? Ik wil met m'n kleine naar de little ones maar slaap niet in een resort. Heb echter nog geen overnachtingen geboekt....

Dr. Phlox
12-01-08, 12:54
Hallo allemaal,
Ben bezig om na te gaan welke dagen je het langst in Disney kan zijn in Juli 2008. Nu zie ik in de kalender (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/calendar/extraMagicHour?id=CalendarExtraMagicHoursPage) dat de parken open zijn van 09:00 uur tot 23:00 uur. Echter op sommige dagen staat Extra Magic Hours (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/calendar/extraMagicHour?id=CalendarExtraMagicHoursPage)Daar in staat dat het park 1 uur eerder open is of 3 uur later sluit. Betekend dat dan dat het park op bepaalde dagen van 08:00 uur tot 23:00 uur en van 09:00 uur tot 02:00 uur open is :?: :-k :?:

Grz
Ton

Marjol
13-01-08, 13:32
Tip: Wordt lid van Tour Guide Mike. Het kost $21,95 (ik heb misschien nog wel ergens een kortingslink als je belangstelling hebt). Dit is dus een betaalsite van een tourguide die al jááren begeleide tours in WDW geeft en alle ins en outs van het park weet. Op zijn site kun je lezen op welke dagen grotere drukte wordt verwacht dan op andere dagen. Hij deelt de parken in in rood-oranje-groen. Heel erg handig! Ook geeft hij allerlei andere tips. En dat allemaal voor nog geen 15 euro. Aanrader dus! :)

http://tourguidemike.com/

kol
14-01-08, 14:47
De extra Magical Hours zijn juist erg interessant!!!! Zeker niet het park vermijden maar pas later gaan (hoppen) als de gasten die buiten Disney logeren vertrekken!!!
Wij zijn gek op de extra magical hours in the Evening. De parken zijn dan echt stukken rustiger en niet meer zo warm. Een tip die ik wel kan geven is om dit later in je vakantie te doen als je goed aan het tijdsverschil bent gewend anders is 2.00 uur '2 nachts wel erg lang (laat). Ook de Extra Magical Hours in Typhoon Lagoon zijn ons erg goed bevallen (zaterdagavond). Wij zorgen er altijd voor dat we zeker 2 keer op zaterdag in een Disneyhotel logeren. Stukken minder druk en je verbrand niet meer levend!! Wij doen het dit jaar zeker weer!!!!

Nicole

Yvet
14-01-08, 15:05
Nicole,

De vraag die gesteld werd door Dr. Phlox gaat over de openingstijden.
In dit geval (zo lees ik het in ieder geval) is hij geen gebruiker van een Disneyhotel dus mag hij niet eens gebruik maken van de EMH.
Dus gaan wanneer het gewone volk vertrekt heeft erg weinig zin aangezien hij er dan zelf ook niet meer binnen kan komen.

Voor de mensen die off-property verblijven wordt door iedereen afgeraden om naar een park te gaan dat EMH heeft.

Als Dr. Phlox wel in een Disneyhotel verblijft wordt het een ander verhaal:
Voor de mensen die on-property verblijven wordt aangeraden ga overdag naar een ander park en kom tijdens de EMH in het EMH-park.

mickey1000
17-03-08, 23:19
Hallo,
Weet iemand hoe het werk met de disney ID pas als je in een disney resort verblijft ? Hoe vaak je er minimaal moet overnachten waar je die pas moet ophalen etc. We willen namelijk graag gebruik maken van de langere openingstijden van sommige parken.

corrus
17-03-08, 23:24
Extra Magic Hours(EMH) zijn op basis van LOS (Length Of stay).
M.a.w. zo lang je in een disneyhotel logeert, zo lang mag je gebruik maken van EMH...
Zodra je er niet meer logeert, kun je geen EMH meer doen...

Yvet
18-03-08, 13:23
Het is geen speciale pas die je hiervoor krijgt.

Bij het inchecken krijg je een roomkey, met die roomkey kun je uiteraard je kamer in maar ook mee betalen, als een soort creditcard (en je eigen creditcard is dan daaraan gelinkt.
Als je het DDP hebt dan staan je crdits ook op je roomkey en je roomkey geeft je toegang tot de EMH.

Njit
01-05-08, 16:34
Er zijn per park lokaties waar je de bandjes kunt halen.
Zie hier: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/earlyentry.htm

ivorom
20-02-09, 15:30
Hallo

In juni gaan we naar florida. 4 of 5 dagen naar WDW.
Nu is mijn vraag:
Raden jullie me aan om een disney hotel te boeken, of is een ander (goedkoper) hotel ook goed? (we hebben een huurauto).

Het voordeel van een disney hotel is dat het je extra tijd in het park geeft? maar hoeveel extra uur? Van hoelaat tot hoelaat mag je in het park met disney hotel, en hoelang met een ander hotel ?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Njit
20-02-09, 15:35
Zie hier: http://disneyworld.disney.go.com/plan/calendar/extramagichours/



Extra Magic Hours

Extended Disney Park hours, known as Extra Magic Hours, offer Guests of select Walt Disney World Resort hotels the unique opportunity to enjoy additional time in Disney Theme Parks—above and beyond the standard operating schedule—at no extra charge.
Each day, one of the 4 Walt Disney World Theme Parks opens one hour early or remains open up to 3 hours after regular Park closing time. Additionally, Disney Water Parks offer Extra Magic Hours during select times of year.

To take advantage of extended Disney Park hours, simply visit the designated Park at the designated time. When checking in at your Walt Disney World Resort hotel, you will receive a schedule detailing when each Park offers Extra Magic Hours so you can be sure to plan your schedule accordingly.

How Extra Magic Hours Work:


Morning Hours – Arrive up to an hour before the designated Disney Theme Park is scheduled to open and show your valid Theme Park ticket and Resort I.D. at the Theme Park turnstiles.
Evening Hours – Valid theme park ticket and Resort I.D. are required. Each member of your party will need to present their Resort I.D. for accessing evening Extra Magic Hours offerings.


Please note that not all Disney Theme Park Attractions are available during Extra Magic Hours.

ivorom
20-02-09, 15:38
Super bedankt voor je snelle reactie.
Zou ook graag een mening horen van mensen die al geweest zijn? Extra uren echt de moeite waard? of een niet-disney hotel(65 dollar per nacht voor 4 personen ipv 130 dollar per nacht in disney hotel?) een goede optie? Is het vuurwerk bijvoorbeeld in de extra hours?

FrankS
21-02-09, 12:52
Het vuurwerk is nooit in de extra magic hours. Maar als ik kan kiezen zou ik altijd voor een disney resort gaan. Je bent veel flexibeler in je transport en de sfeer is toch anders dan erbuiten.

Chanty
23-02-09, 14:49
EVENING EMH WRISTBAND DISTRIBUTION ENDED
Disney has eliminated distributing wristbands to their resort guests staying for evening Extra Magic Hour. Be sure to have your resort ID as it it will be required at the attractions.
(wdwinfo.com)

ivorom
24-02-09, 17:42
@ wendy. Op die site kom ik in een value resort van disney tot een prijs van 415 euro voor 4 nachten voor 4 personen. Maar ik heb dus al een niet-disneyHotel gezien voor 260 dollar voor 4 nachten voor personen. Dus ik twijfel of het die 200 euro extra waard is om een disney hotel te boeken.

@ Frank S. We hebben een huurauto, dus naar het hotel buiten disney rijden is toch geen probleem dan, ofwel ? Wat is het voordeel in vervoer als je een disneyhotel hebt?

Michael66
24-02-09, 17:51
Moderator Michael66:
Dit topic gaat over Disney's Extra Magic Hours. Vragen/opmerkingen over de resorts en/of vervoer binnen WDW kunnen in andere topics binnen het WDW-forum worden gesteld/geplaatst.

briene
01-03-09, 19:04
Moet je iets speciaal doen als je wil genieten van de extra magical hours ?
Als je bv. eerst naar animal kingdom gaat en daarna naar magic, kan je daar dan blijven tot 2 u 's nachts of moet je je ergens inschrijven ?

Wij gaan met 2 kinderen van 4 en 6.
Zouden we een hopper nemen of niet ?

shockblade
02-03-09, 13:34
Briene, je hoeft niets bijzonders te doen. Op dit moment werkt men met een systeem waarbij je de KTTW-card* laat zien voor je bij een attractie de lijn in kunt.

Mijn ervaring is dat het tijdens de avond EMH vooral in het Magic Kingdom in het begin behoorlijk druk kan zijn. Te veel gezinnen met kleine kinderen die nog een uurtje mee pikken, maar die daarna toch echt te moe zijn. Dat eerste uur tot 2 uren vermijd ik zelf dan ook, ga meestal rond half 1/1 uur pas naar binnen als ze tot 2 uur door gaan.

Park Hopper nemen of niet hangt erg af van de manier van parken doen van jouw gezin. Persoonlijk ben ik het type van altijd Hopper optie hebben. Waarom? Simpel; omdat niets voorspelbaar is en de Hopper optie flexibiliteit biedt. Als ik naar Epcot ga maar het daar onverwacht barstende druk is, dan draai ik me om en stap op de bus naar Animal Kingdom. Hoppa! Of ik ga 's morgens naar de Studio's om wat shows te zien en 's middags naar Epcot om nog even een keer in bepaalde attracties te duiken.

Met kleine kinderen zoals de jouwe is het handig om de dag op te delen. Bijv. 's morgens een paar uurtjes naar een park, onder de middag terug naar de kamer om even bij te komen. Wat te zwemmen, gewoon even wat rust. En dan bijv. rond een uur of 4 naar een park gaan en nog wat uurtjes mee pikken. Zo voorkom je driftbuien door onafgebroken overstimulatie (want WDW is zelfs voor ons volwassenen een vat vol van 'oh dat wil ik doen' en 'kijk daar eens, en daar en daar') en oververmoeidheid. Zeker als je meerdere dagen hebt. Op dag 1 lijken ze nog wel leuk een volle dag te trekken, maar redden ze dat ook bijv. 7 dagen?

De resorts zijn dusdanig dat ook daar genoeg te beleven valt voor jong en oud en je toch wat makkelijker even lichamelijke en geestelijke rust pakt.


*KTTW is de kaart waarmee je 'alles' kunt doen. Je sleutel van de kamer staat erop, je kunt er mee betalen als je die privileges laat installeren, als je een Dining Package hebt staan je credits erop, als je een package met kamer en tickets hebt geboekt staan je parktickets erop etc.

briene
02-03-09, 18:28
Ja, ik had daar ook al rekening mee gehouden.
's Morgens naar het park, dan wat zwemmen (hotel of waterparken) en dan eventueel terug naar het park.
We zijn maar 4 dagen in WDW en daarna doen we nog een cruise van 4 dagen.
We zijn van plan het rustig aan te doen, gewoon wat indrukken opdoen.
We kunnen nog altijd terugkomen hé.
Hebt u nog tips ?

harryhonda
23-07-09, 11:58
Hallo, wij gaan volgende maand naar Disneyworld en ik heb de kalender al geraadpleegd, ik had een vraag over de extra magic hours. We hebben het zelf al een keer meegemaakt in Parijs, daar kregen we een polsbandje waarmee we de attracties s avonds konden bezoeken. Hoe gaat dat in Disneyworld, ik neem aan dat ik niet het park uit hoef maar gewoon rond kan blijven lopen. Mag ik bijv naar de late Illuminations, die valt dan in de EMH. Mag ik daar dan wel of niet naartoe. Ik neem aan van niet als ze daar ook werken met polsbandjes, want die heb ik dan niet. We logeren namelijk niet in een Disney hotel.

pascalbrouwers
23-07-09, 12:09
Each day one of the Disney Theme Parks opens an hour early or stays open up to an extra three hours after regular Park closing, so Disney Resort Hotel Guests* get extra time in the Parks. Enjoy easy access to select attractions — even the most popular ones! With Extra Magic Hours you can make the most of your vacation time and see and do everything at an easy, relaxed pace.

If you want to take advantage of this benefit and have a Magic Your Way Base Ticket, your Theme Park selection must be the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day. Remember, you can only visit one Theme Park per day with the Magic Your Way Base Ticket. To get the most out of the Extra Magic Hours benefit, just add the Park Hopper Option to your ticket. Then you can go from Theme Park to Theme Park on the same day, including whichever Park has Extra Magic Hours.


Groet,
Pascal

To take advantage of Extra Magic Hours at the Water Parks, you must have a Resort I.D. and the Water Park Fun & More Option on your Magic Your Way Ticket or a One Day Water Park Ticket for the Park offering the Extra Magic Hours benefit that day

AlexFL
24-07-09, 03:32
Tijdens EMH kun je zonder je roomkey niet meer in de attracties maar als je gewoon ergens rondom de world showcase lagoon gaat zitten geloof ik niet dat iemand je naar buiten stuurt.