PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ingkie



ingkie
21-12-11, 23:32
Hoi allemaal,

Florida; tot voor enkele weken betekende Florida voor ons niet meer dan een heleboel pretparken, de Everglades en een aantal eilandjes verbonden door een lange brug. Niet de moeite waard om tien uur voor in het vliegtuig te zitten dachten we. :oops:

14 Jaar geleden hebben we de west-coast van de VS bezocht (geweldig) en daarna alleen nog maar Middelandse zee bestemmingen.
Omdat we een beetje uitgekeken zijn op de Middelandse zee bestemmingen zochten we iets anders.
Naar aanleiding van een tip van een kennis hebben we ons toch maar eens ingelezen over Florida. En wat hebben wij ons vergist: Florida heeft zóveel te bieden dat we besloten om aankomende zomer een fly-drive door Florida te maken. :D

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de informatie en tips die we al gelezen hebben. Dat heeft ons al veel geholpen.
Een reisschema ga ik zeker ook nog plaatsen, in de hoop op nog meer tips.

Groetjes van ons en tot hopelijk wederlees'

r.teeuwsen
21-12-11, 23:45
Hallo,

Hartelijk welkom op dit informatieve forum, hier kun je werkelijk alles vinden wat je maar zoekt :wink:
Als je het niet kunt vinden, vraag gerust, er is altijd iemand die je op weg wilt helpen of de info heeft die je zoekt!!
We zijn altijd wel benieuwd naar de samenstelling van het gezin, met/zonder kinderen, hoogseizoen of voor/na seizoen en waar de voorkeur naar gaat om wat te bezoeken....
In ieder geval veel voorpret gewenst met het rondneuzen op dit forum!!

Greetz, Remco

ingkie
22-12-11, 00:07
Leuk, zo'n vlugge reactie! :D

Onze gezinssamenstelling: dat is 'hij' en 'ik'. Geen kinderen dus.

Onze vakantie naar Florida zal van 20 juli tot 3 aug. zijn. Véél te kort, ik weet het, maar helaas ben ik gebonden aan het (Nederlandse) hoogseizoen. En vanaf 2012 mogen we bij één van mijn werkgevers helaas nog maar 2 weken vakantie in de bouwvak vakantie opnemen wegens onderbezetting in die periode.

Onze interesses liggen vooral bij natuur en gezellige dorpjes/stadjes. Vandaar ook dat we geen enkel pretpark bezoeken. Shoppen in zo'n mega shoppingmall lijkt ons ook wel leuk voor een keer, maar vanwege tijdsgebrek zal het daar waarschijnlijk ook niet van komen.

trails
22-12-11, 08:33
Welkom!!!

St. Augustine vonden wij heel leuk met genoeg te zien en natuurlijk Key West.

Njit
22-12-11, 08:42
Florida; tot voor enkele weken betekende Florida voor ons niet meer dan een heleboel pretparken, de Everglades en een aantal eilandjes verbonden door een lange brug. Niet de moeite waard om tien uur voor in het vliegtuig te zitten dachten we. :oops:

Hmmz.. dat betekent het nog steeds voor ons ;) Maar voor ons juist wel de moeite om 10 uur in het vliegtuig te zitten :sun:

Maar er zijn op het forum genoeg alternatieven te vinden voor pretparken en Malls. Veel plezier met de voorbereidingen. En ik ben benieuwd naar je reisschema.

ingkie
22-12-11, 11:56
Hmmz.. dat betekent het nog steeds voor ons ;) Maar voor ons juist wel de moeite om 10 uur in het vliegtuig te zitten :sun:

Hahaha @Njit. Zo zie je maar weer; zoveel mensen, zoveel wensen.
Het reisschema komt eraan. :-D

@trails: zowel st Augustine als Key West zijn opgenomen in de planning. In st Augustine hopen we net voor de middag aan te komen en om ook nog van het avondleven te kunnen genieten blijven we 1 nacht. In Key West blijven we 2 nachten. Overdag meer dan voldoende te bezoeken en 's avonds de gezelligheid proeven.

trails
22-12-11, 13:03
Klinkt al goed!