PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rob Frankfort



rob frankort
11-12-11, 17:40
Wij gaan volgend jaar met zijn viertjes een rondreis maken met een camper door florida.
Wij halen de camper op in miami en moeten deze na 3 weken daar ook weer inlever. Verder moeten wij nog een gehele indeling en reisroute maken door Florida. In ieder geval staan een bezoek aan de keys en orlando op ons lijstje. Verder moeten wij nog zien.
Als er suggesties zijn voor een leuke route houd ik mij daar aanbevolen voor.
verder zit ik er een beetje mee of vooraf campings gereserveerd moeten worden of dat er altijd wel plek is op een camping voor een camper?\\:D/

Teleton
16-12-11, 12:53
Wij Verder moeten wij nog zien.
Als er suggesties zijn voor een leuke route houd ik mij daar aanbevolen voor.


HAllo Rob en welkom hier op het Floridaforum. Je vindt hier van alles over ons favoriete vakantieland. Al is er op het gebied van Campers helaas niet zo heel veel info. Florida is, in tegenstelling tot andere delen van de VS niet echt een camperbestemming. Probeer de zoekfunctie eens, dan kom je de berichten over campers wel tegen.

En over de route, tsja Google is je vriendje. Waar willen jullie naar toe? Vele wegen leiden naar Rome Miami. De beschikbaarheid van campingplaatsen hangt af van de locatie en de periode waarin jullie reizen. Voor hotspots zoals de Keys, maakt het zelfs nog verschil of je in het weekend of door de weeks reist.