PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Klompje



Klompje
11-12-11, 16:52
Hallo! We zijn al een tijdje lid maar na onze eerste (en tevens laatste) Florida vakantie weinig meer op dit Forum geweest dus ik dacht even opnieuw voorstellen.

Wij zijn de familie Klomp bestaande uit Michel (30) en Debby (28) en na onze vakantie in DisneyWorld vorig jaar kwamen we er achter dat we wel een heel bijzonder souvenier mee hadden genomen. ik bleek zwanger te zijn van onze eerste dus inmiddels zijn we met zijn drietjes. Onze zoon heet Quinn. Door zijn komst hebben we onze vakantie's een tijdje op een laag pitje gezet. Maar over een paar weekjes gaan we weer terug naar WDW (met zijn tweetjes) waar manlief mee gaat doen aan de WDW Half Marathon.

Groetjes

Teleton
16-12-11, 12:09
dus ik dacht even opnieuw voorstellen.

Goed idee! Wat een verrassing zal dat zijn geweest, toen Quinn in de koffer bleek te zitten....En wat een lekkere vooruitzichten om er even saampjes tussenuit te gaan om Michel de halve WDWmarathon te laten lopen. Nu kan het nog, straks laat de Mighty Quinn natuurlijk een reisje naar Disney niet meer door zijn neusje boren. Geniet er dus van!