PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Millesime (Corinne)



Millesime
05-12-11, 12:10
Ik heb deze site gevonden door op zoek te gaan naar informatie over Florida. Het is niet de eerste keer dat ik de States ga bezoeken maar wel de eerste keer zijn dat ik een auto zal huren in het buitenland en ga daarom de afstanden niet te groot maken. Ik ga eind april begin mei een rondrit maken met mijn dochter, gewoon moeder-dochter moment. We hebben 14 dagen en gaan naar Miami, NASA, St Augustine maar ook Magic Kingdom en de Everglades.

Kijk er naar uit om veel tips te krijgen maar ik ga hier ook al eens rondsurfen.

That's all folks !

Florida sunshine, here we come !

r.teeuwsen
05-12-11, 15:18
Hoi Corinne en dochter,

Van harte welkom op dit informatieve forum... Leuk 14 dagen naar Florida, maar let wel op, je loopt wel grote kans om het 'Florida Virus' op te lopen, eenmaal daarmee besmet, kom je hier geregeld.... Heerlijk, ff lekker tijd om samen met je dochter Florida rond te rijden, super!! Wij hebben ook elk jaar een moeder of vader/zoon of moeder of vader/dochter weekend, om het jaar, we hebben elk jaar heel veel plezier samen :wink:
Even lekker tijd voor elkaar, zo prettig! Wat de auto betreft, het rijdt in Florida een stuk prettiger dan hier, alles gaat daar heel relaxed!
Veel plezier met al het uitzoek werk, er is genoeg te doen.....
Enne... vragen.... genoeg experts hier die je op weg willen helpen!

Greetz, Remco

2theUSA
17-12-11, 20:04
Hallo Corinne,

Het lezen van allerlei reisverslagen heeft ons goed elke keer op weg geholpen om een route te bepalen. Ook ideaal om allerlei tips en "things-to-do" uit te halen.

Veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa