PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar voetbal kijken in Florida?



Harold
24-11-11, 22:52
Wij zijn in ft Lauderdale op 10 december, heeft iemand een tip waar ik deze topper kan bekijken?

koenkamphuys
25-11-11, 07:25
In Amerika is, ondanks dat 'soccer' door enorm veel Amerikanen wordt gespeeld, nog altijd nauwelijks een voetbalwedstrijd te zien. Als de wedstrijd op ESPN of een andere belangrijk Amerikaans sportkanaal wordt uitgezonden, dan kun je het treffen dat een sports bar - een café met her en der schermen met sport erop - het op heeft staan. Zo niet, dan wordt het mogelijk nog op de Mexicaans/Amerikaanse TV uitgezonden met bijzonder irritant druk commentaar in het Spaans. En als je dat in een openbare gelegenheid wilt zien dan zul je in een achteraf-Latinotent terechtkomen, waar over het algemeen geen woord Engels wordt gesproken en waar je als buitenlander een zeldzame verschijning zult zijn. Je kunt natuurlijk altijd hopen dat het kanaal op de kabel van je hotel/villa of waar je ook maar verblijft zit. Hou wel rekening met het tijdsverschil.

Om je een indruk te geven: tot en met de kwartfinales van het laatste WK waren we aangewezen op 'de Mexicaan'. De halve finales werden door ESPN uitgezonden. De finale was op national TV op ABC, becommentarieerd door twee Britten met een stiff upper lip. Grappig trouwens hoe die Mexicanen onze spelers uitspreken: Banderbart, Stikkillenboerg (met de klemtoon op kil) en Bambommel.

tehoef
25-11-11, 11:21
ALs je een laptop bij je hebt kan je een account aanmaken bij unibet.
http://ads.unibet.com/unibet/lp/campaignsTest/?locale=nl_NL&id=111125003

ellen01
25-11-11, 16:30
Wij kijken alle belangrijke voetbalwedstrijden gratis via http://www.firstrowsports.tv/

Ook de Nederlandse belangrijke wedstrijden zijn hier te bekijken, Groeten Ellen

Harold
27-11-11, 16:44
Bedankt voor de reacties!
Het leukst lijkt het mij in een typisch Amerikaanse sportsbar. Dus daar zal ik naar op zoek gaan. Maar die moeten dan dus voorzien zijn van ESPN.


Als ik het goed heb qua aanvangstijd wedstrijd, (normaal gesproken 20.00 of 22.00 europese tijd) dan kunnen de dames lekker hun gang gaan in Sawgrass mils mall en kan ik relaxed de game bekijken\\:D/

Mocht dit niet lukken, dan wordt het 1 vd aanbevolen websites.

koenkamphuys
28-11-11, 06:57
Maar die moeten dan dus voorzien zijn van ESPN.
... nou dat is dus maar de vraag. Eerst maar eens uitzoeken of het wel wordt uitgezonden...

Martinos
02-12-11, 20:32
Het speelschema voor het EK2012 is nu bekend. Nu zitten er vast ook voetbalfans tijdens het EK in Florida, ik zal vast niet de enige zijn.

Zijn de wedstrijden van het EK gewoon te bekijken in Florida? En zo ja waar?

Ta2 Gerrit
02-12-11, 20:43
Ik denk dat hier hetzelfde geldt als de vraag over de CL van Barcelona pas geleden.
Als je geluk hebt zendt ESPN wedstrijden uit, maar zal dit zeker niet voor de halve finales gebeuren.

Die zijn via kabel te zien, of anders in een sportsbar, maar ik vrees dat een EK daar erg op een laag pitje zal staan.
Zelf zal ik er ook behoorlijk wat van missen, want tijdens de poulewedstrijden zitten wij ook over de plas.

Gelukkig kan ik Nederland wel in de finale zien, dan ben ik wel weer thuis :lol:

Martinos
02-12-11, 21:11
Ja inderdaad :D

De poulefase moet ik dat waarschijnlijk missen. Maar ik denk dat er genoeg andere dingen te doen zijn om je te vermaken :)

[verwijderd]
02-12-11, 21:24
Gelukkig kan ik Nederland wel in de finale zien, dan ben ik wel weer thuis :lol:


http://laughtoutloud.files.wordpress.com/2010/03/animated-laughing.gif

Innieminnie
02-12-11, 21:44
Denk dat ik dan juist graag de hort op ben met het EK. Is dan bijna niet leuk meer dan in Nederland. In 2010 zat ik gelukkig groot gedeelte in Tunesië. Toen niet veel gezien van de poulefases en de volgende ronde. Alleen toen de laatste 2 rondes gezien.

belgske
03-12-11, 10:30
als echte voetballiefhebber zal ik enkel de finale op zo. 1 juli missen... Nu zal ik, samen met mijn dochters, die dag in Key West vertoeven... ik denk da'k het slechter had kunnen treffen :-\"

Ta2 Gerrit
03-12-11, 11:08
http://img834.imageshack.us/img834/6083/animatedlaughing.gifAch, een beetje hoop doet leven, niet dan ? Ben met de ˝ Finale ook al thuis, zag ik.


als echte voetballiefhebber zal ik enkel de finale op zo. 1 juli missen... :-\"Voor die Finale kun je altijd nog een sportsbar opzoeken, die zenden ze wel uit, denk ik.

belgske
03-12-11, 12:58
Voor die Finale kun je altijd nog een sportsbar opzoeken, die zenden ze wel uit, denk ik.

Ik zie het aan mijn dames de eerste dag al zeggen: "dames, papa gaat vanmiddag naar de finale vh voetbal kijken. Amuseer jullie maar"... hahaha....

Ebelix
03-12-11, 14:48
Ik denk dat je een engelse of ierse pub een goede kans maakt om naar het voetbal te kijken. Meer kans dan in een amerikaanse sportsbar.

Harold
20-12-11, 04:19
Real madrid - Barcelona heb ik uiteindelijk gezien in de ' Billiards Club ' in het Oasis gedeelte van Sawgrass Mils mall.

Na al de hele ochtend licht gespannen te zijn geweest, heb ik direct bij aankomst in Sawgrass mils links en rechts gevraagd waar ik de wedstrijd kon zien. Bijna iedereen noemde de Billiard club.

De dame achte de bar van het rain forrest cafe zei dat zij het kanaal ook wel wilde overzetten tegen 4uur, maar toch gekozen voor de Billiards club.

Grappig dat er redelijk veel mensen waren die gekleed waren in of een barca (zo ook ik) of real shirt. Uiteindelijk waren er ongeveer 30 man die de wedstrijd bekeken hebben, en de sfeer was erg ontspannen. Met een terechte winnaar, maar dat terzijde

peterwoudje
07-01-12, 16:45
Had vraag gesteld aan KNVB of op de een of andere manier de wedstrijden zouden kunnen volgen van het nederlands elftal, zie hun reactie onderstaand. Hopelijk gaat het lukken dan wordt het helemaal een supervakantie.

Mogelijkerwijs worden deze wedstrijden via de Uefa: http://www.uefa.com/video/index.html (http://www.uefa.com/video/index.html) uitgezonden. Niet bekend is of de UEFA hiervoor een prijs berekend.

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

PetraRemijnse
31-01-12, 22:26
Het speelschema voor het EK2012 is nu bekend. Nu zitten er vast ook voetbalfans tijdens het EK in Florida, ik zal vast niet de enige zijn.

Zijn de wedstrijden van het EK gewoon te bekijken in Florida? En zo ja waar?

Ik ben ook tijdens het EK in Florida (en Las Vegas). De wedstrijd tegen Portugal (17 juni) kan ik sowieso wel kijken want ik ben dan bij m'n nichtje die in Boca Raton woont. Daarna reizen we Florida door, maar we zouden wel graag zoveel mogelijk wedstrijden willen zien.
Ik hoop op een aantal tips waar je voetbal kunt kijken in Florida.

peterwoudje
08-06-12, 23:32
Ik ben ook tijdens het EK in Florida (en Las Vegas). De wedstrijd tegen Portugal (17 juni) kan ik sowieso wel kijken want ik ben dan bij m'n nichtje die in Boca Raton woont. Daarna reizen we Florida door, maar we zouden wel graag zoveel mogelijk wedstrijden willen zien.
Ik hoop op een aantal tips waar je voetbal kunt kijken in Florida.

Zie net op ESPN kanaal 70 van FIOStv (verizon) dat morgen om 11.45 uur Nederland Denemarken live wordt uitgezonden, ze geven veel regen aan morgen in orlanda, dus een prima alternatief.

corrus
09-06-12, 10:11
Daarna reizen we Florida door, maar we zouden wel graag zoveel mogelijk wedstrijden willen zien.
Gewoon niet gaan en thuis in Nederland de EK gaan bekijken... :roll:

pzomerdijk
09-06-12, 11:27
Kijken via ESPN ben je binnen 5 minuten klaar mee. Ze hebben er totaal geen verstand van en bovendien wordt iedere 5 minuten reclame uitgezonden of zie je commentatoren in beeld. Van de wedstrijd krijg je niet zo gek veel mee. Maar ja... als het toch regent.....

peterwoudje
09-06-12, 19:57
Kijken via ESPN ben je binnen 5 minuten klaar mee. Ze hebben er totaal geen verstand van en bovendien wordt iedere 5 minuten reclame uitgezonden of zie je commentatoren in beeld. Van de wedstrijd krijg je niet zo gek veel mee. Maar ja... als het toch regent.....

Geen reclame tijdens wedstrijd was prima te volgen alleen resultaat minder, maar ja gelukkig scijnt de ZON weer.

Syllvia
09-06-12, 20:08
Ja, daar mis je dus helemaal niks aan, nouwja of je moet deen zijn....

Harold
29-11-17, 10:30
In 2011 heb ik dit topic gestart omdat ik perse Real madrid - barcelona wilde zien. Uiteindelijk ook kunnen kijken in een bar in Sawgrass Mills.

gek/toevallig/grappig genoeg zijn wij deze kerstvakantie in Florida en weer wordt deze wedstrijd in die periode gespeeld.
Nou zijn we op 23dec nog in Orlando.
weet iemand daar een leuk cafe/sportsbar waar ik el clasico zou kunnen kijken?

corrus
29-11-17, 11:50
Beef 'O Bradys gelegen aan de US 27 (Schuin tegenover de WalMart)

Harold
30-11-17, 10:30
Dank u, is genoteerd!

meerdere opties zijn altijd welkom..:D