PDA

Bekijk Volledige Versie : Slechte ervaring met Universal Vacations en een vraag



Lauren
02-12-11, 11:43
In augustus jl. heb ik een 4 bedroom villa in Naples geboekt, voor onze familie van 7, bij Universal Vacations (http://www.univacus.com (http://www.univacus.com/))
voor de periode 27-30 december 2011. Ik heb een confirmation ontvangen en $250 aanbetaald. Na een tijdje wilde ik de villa op internet laten zien aan mijn reisgenoten, maar ik kon hem niet meer vinden op internet. Bij navraag bij UV bleek dat de villa niet meer beschikbaar was (de eigenaar had zich teruggetrokken). Ze hadden een andere villa voor ons, ook in Naples. Prima. Een gewijzigde confirmation ontvangen.
Gister krijg ik de receipt in de mail voor het resterende bedrag met opeens weer een andere villa en voor de periode 30/12- 2/1!!
Wat blijkt, de eigenaar van de geboekte villa wil graag zelf in die periode in z'n villa zitten. UV heeft nu geen 4 bedroom villa beschikbaar voor ons voor de periode 27-30/12, terwijl we al wel betaald hebben. Wel een 3 bedroom villa, maar ja dat past niet!
Ik heb vandaag een email gestuurd en gezegd dat zij dit probleem voor ons moeten oplossen en ons een geschikte villa moeten aanbieden. Ik ben bang dat dat moeilijk gaat worden, aangezien alles natuurlijk vol zit. Echt heel erg balen!
Wat kan ik nu verder nog doen. Ik heb twee maal een confirmation gehad, maar die blijkt niet veel waard te zijn. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg mocht er niets meer beschikbaar zijn. Hebben jullie nog tips?

Groet, Lauren

[verwijderd]
02-12-11, 11:52
Het ligt er toch aan hoe de afspraken van die firma met de huiseigenaren is dat ze dit toestaan of zelf niet goed hebben gecommuniceerd met de eigenaren, maar ja, je hebt er niets aan.

Probeer eens of ze je bij USAfunvacations misschien nog kunnen helpen met een villa in dat gebied, wij zijn daar tot nu toe altijd heel goed geholpen.

Overigens zijn er ook nog andere aanbieders zoals American Vacations en American Estates die je wellicht kunnen helpen.

Njit
02-12-11, 13:06
Volgens hun voorwaarden mogen ze een andere villa aanbieden als je oorspronkelijk besproken had. Maar dan moeten ze wel een villa van dezelfde grootte, kwaliteit en locatie aanbieden. Als ze dat niet kunnen dan zou je de overeenkomst moeten kunnen ontbinden lijkt me.


Because each home is privately owned and located in an urban area we are subject to a number of limitations on their usage. We must reserve the right to change the address of the property to that shown on your confirmation. In this event we will substitute a like property of a similar size and quality in the same locale. Please therefore ensure you check in through our office upon arrival in order to confirm the address before driving to the property.