Florida Forum

Orlando Magic

marisca
2 februari 2006, 19:58
Dat is nou iets wat ik wel een keer wil zien zo'n basketbal wedstrijd. Zijn er nog kenners die weten waar en wanneer en hoe je aan die kaarten komt???? Groetjes marisca. \:D/

Daan
2 februari 2006, 21:43
Ik heb deze link ooit van iemand gekregen, om kaartjes te bestellen : http://www.gotickets.com/sports/nba/southeastern/orlando_magic.php

Ik kan je zeggen, het is een hele happening :D . Ik ben er in 1995 geweest, toen ze tegen Miami Heat moesten spelen. Shaq die toen nog de mooie wit/blauwe kleuren droeg 8)

marisca
2 februari 2006, 22:14
Wij hebben vorig jaar voor onze zoon een tenue aangeschaft maar zijn nog nooit wezen kijken, Lijkt mij geweldig om mee te maken met onze kleine man van 7 jaar. Bedankt voor de link! Groetjes marisca. 8)

Daan
3 februari 2006, 07:21
Ik vond het zeker heel erg leuk. Vooral de sfeer die er in zo'n zaal hangt. Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor. Ik vind nl dat amerikanen toch meer voor de sport zelf er naar toe gaan. Okee, iedereen heeft wel z'n favorieten, maar de sport zelf is het belangrijkste. Ik zie hier niet gebeuren dat ik als Fc Utrecht supporter tussen de Ajaxsupporters zou gaan zitten, en visa versa. Daar zat ik als Magic supporter naast een Heat supporter. En we hebben genoten van de wedstrijd :lol:

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum