Florida Forum

Reisverslag Hannie: Kissimmee december 2011

hannie
26 november 2011, 10:28
Lang over gedacht of ik wel of niet weer een blog zou gaan maken.
Het is immers de derde al dit jaar!
Maar het is toch wel heel leuk.
We gaan voor het eerst in de kerstvakantie naar kissimmee, ben benieuwd hoe het dan is.
Het eerste bericht staat er op.
En nu maar hopen of er Wi-Fi is in de villa. :D

www.kerstkissimmee2011.blogspot.com

cloggie68
26 november 2011, 12:03
Joehee, heerlijk wat leuks te lezen onder de kerstboom. Veel plezier!

mattrob
26 november 2011, 12:21
Wij gaan natuurlijk ook weer volgen =D> ! Enne, voor mij is dat tegenwoordig eerste vereiste, WiFi in de villa. Anders komt die niet eens in aanmerking :mrgreen: !

Teleton
26 november 2011, 14:47
.We gaan voor het eerst in de kerstvakantie naar kissimmee, ben benieuwd hoe het dan is.
Ik zou me helemaal geen zorgen maken.......it's the most wonderful time of the year!

Minneke
26 november 2011, 15:18
Wij gaan ook met Kerst. Vertrekken op 25 december richting Fort Lauderdale. Onze mannen, voetbalscheidsrechters, gaan eerst een paar dagen tornooi fluiten en daarna trekken we naar Cape Coral. Dit is ook onze 2de trip dit jaar naar Florida. En er zijn nu ook plannen voor oktober 2012 ..... We kunnen niet zonder!

marijke8
26 november 2011, 18:11
Het kan soms best wat fris zijn in de kerstperiode. Laag over laag aankleden naar de middag toe wordt het steeds lekkerder. 's avonds wordt het weer kouder dit hebben wij de afgelopen 2 jaar ervaren.Maar het is een heerlijke tijd. Wij vliegen ook 25 december, de volgende dag lekker shoppen en dat op mijn verjaardag. Ben aan het aftellen..

corrus
26 november 2011, 18:47
Ik zou me helemaal geen zorgen maken.......it's the most wonderful time of the year!
Natuurlijk... want ik ben er... hahaha :lol: :lol: :lol:

[verwijderd]
26 november 2011, 19:10
Natuurlijk... want ik ben er... hahaha :lol: :lol: :lol:

Dat is goed om te weten. ;-)

2theUSA
27 november 2011, 07:50
Hoi Hannie,

Oh, wat heerlijk voor jullie, Ik ben wel een beetje jaloers, hoor ;-)
Maar ga jullie natuurlijk weer volgen.

Groetjes Christa

sonja
27 november 2011, 14:00
Natuurlijk direct aangemeld als volger. Je kunt de nieuwe eigenaar meteen vragen of er wifi in de villa is. Anders worden het heel veel Big Macs en Starbucks:wink:

aggie
29 november 2011, 12:30
Heerlijk vooruitzicht zeg, en dat in de mooiste tijd van het jaar!! Ben benieuwd naar jullie verhalen en heb me dan ook aangemeld voor je blog!! Geniet maar van het vooruitzicht, voor je het weet zit je al in het vliegtuig...=P~

Groetjes van Aggie

hannie
8 december 2011, 09:13
Ik heb weer een update geplaatst!!

hannie
24 december 2011, 17:43
Mijn laatste update uit NL zojuist geplaatst.
Morgen vertrekken we!

mineke
24 december 2011, 22:50
Hallo Hannie,
Heb me ook nog aangemeld om jullie te gaan volgen, voor morgen een goede vlucht en natuurlijk een onwijs mooie vakantie. Geniet er maar lekker van.
grtjes Mineke

trails
25 december 2011, 08:41
Hele fijne vakantie!!

hannie
30 december 2011, 13:51
Blog is helemaal bijgewerkt.
Het is hier heerlijk toeven in het zonnetje, ondanks dat het gisteren maar 19 graden was.
Vandaag wordt het 23 graden, Heerlijk!!!

hannie
6 januari 2012, 17:52
Het laatste verslag staat alweer online!
Het is weer omgevlogen, en helaas nog geen volgende trip in de planning.

Teleton
7 januari 2012, 07:54
en helaas nog geen volgende trip in de planning. dat zeggen we allemaal.....maar wie houdt het lang vol? Dat is de vraag!

Ik zeg toch gewoon: bedankt dat we mee mochten lezen en graag tot de volgende keer.....;)

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum