PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: woutje1959



woutje1959
24-11-11, 20:40
hallo iedereen hier op het floridaforum !!
Al doet mijn naam hier mogelijk anders vermoeden, ik ben een vrouw, heb twee volwassen kids en ben dol op Florida !
Toen mijn oudste bijna 21 jaar geleden nog niet eens drie maanden was, nam ik hem mee op reis. Via Zuid Amerika kwamen we via de caribean in Florida terecht. (Fort Lauderdale) Toen kon ik, vond ik niet meteen terug naar NL. Ik moest en zou wat zien van dat fascinerende Florida !! Maar het was erg kort... dus ik moest van mezelf nog een keer terug.

Dat lukte drie jaar geleden, in het begin van dat jaar. Samen met mijn partner maakte ik toen een rondreis en GENOOT !

Sindsdien ben ik steeds twwe keer op jaarbasis naar de USA geweest. Een keer dsarvan in het zuidwesten, een rondreis. Vana Denver met de auto 6 staten gedaan, enorm veel gezien en toen vanuit Phoenix terug naar huis gevlogen.

daarna ben ik alleen nog terug gegaan naar Florida en ben verknocht geraakt. Zo verknocht, dat ik een huisje heb gekocht, waar ik nu twee keer per jaar naartoe ga. We hebben inmiddels grandioos geweldige mensen ontmoet en vrienden gemaakt.

Fijn, om hier nog meer liefhebbers te vinden en te genieten van al jullie verhalen. Daarnaast hoop ik anderen te kunnen helpen met tips of antwoorden. Dus.. vraag maar raak !

Groejes en liefs van ikke ;-)

trails
24-11-11, 21:45
Hallo Woutje,
Wat heerlijk dat je zo van Amerika geniet!!
Waar hebben jullie een huisje?

woutje1959
24-11-11, 23:46
Hoi Trails,
bedankt voor het welkom !
Ons huis is in central Florida, heerlijk aan een meertje,
in Winter Haven. Lekker rustig en dichtbij het tumult,
als we dat graag willen

koenkamphuys
25-11-11, 07:00
Welkom bij de club die Floridaforum heet en daarbinnen weer de kleine club van de happy few die er een huis heeft. Wij zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd naar jullie buitenverblijfje dus zou het heel leuk zijn om een paar foto's op dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10465) te zetten...

woutje1959
25-11-11, 19:48
bedankt voor de tip, maar als ik daar ga kijken, kom ik tot de ontdekking, dat ik geen bijlagen mag versuren...
is het dan de bedoeling, dat ik mijn fot'eerst moet knippen en dan moet plakken? Hoor het graag,

groetjes ikke

Njit
25-11-11, 20:10
Denk dat je hier wel wat wijzer van wordt: Lees dit voor je je vakantiefoto's hier plaatst! (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=331)