PDA

Bekijk Volledige Versie : Televisie kanalen (Sons of Anarchy)



patspoel
24-11-11, 15:14
Hallo iedereen.
Vanaf aanstaande maandag zitten wij lekker 2 weken in Orlando, lekker in een villa in Windsor Palms.
Kan iemand mij vertellen op welke zender ik de laatste 2 afleveringen van Sons of Anarchy kan zien?
En of het trouwens mogelijk is om dat te zien.

Bij voorbaat dank

Njit
24-11-11, 15:44
Sons of Anarchy wordt uitgezonden op FX.

http://www.fxnetworks.com/global_nav/images/logo.png http://www.fxnetwork.com/shows/originals/soa/assets/logo.png

tehoef
24-11-11, 16:29
Loopt die serie nog in USA?


p.s wij gaan maandag ook naar florida.
Met Arke.

[verwijderd]
24-11-11, 18:29
Je moet alleen niet raar opkijken als dit een compleet ander gedeelte is van de serie.

6foot6
24-11-11, 19:27
TVgids orlando (http://www.tvguide.com/listings/setup/localizeComplete.aspx?ServiceId=60912&RedirectUrl=%2flistings%2fdefault.aspx&zip=34741)

Ta2 Gerrit
24-11-11, 20:15
In de US draait seizoen 4 al even, hier zijn we nog met seizoen 3 bezig.
Wel een spectaculair einde, overigens :-)

tehoef
24-11-11, 20:28
Ik het de serie ook al helemaal gezien.

PENPE
24-11-11, 22:17
Wij kijken hier in NL gewoon naar de nieuwste afleveringen die deze week in de USA zijn/worden uitgezonden :-$

Daan
25-11-11, 06:21
In de US zijn ze bij aflevering 13 (van de 14) van seizoen 4 inderdaad. In nederland zijn lopen ze een paar afleveringen achter op amerika.

patspoel
27-11-11, 11:36
Ja bedankt allemaal.
Heb gisteren aflevering 12 van seizoen 4 gezien, dus de laatste 2 van dit seizoen kan ik daar lekker bekijken!!
Allemaal bedankt voor jullie reacties, zit ik in een mooie villa, even tv te kijken haha

JKG
27-11-11, 13:49
=;Ik hoop dat je enigzins wat geduld hebt. Want de reclames vliegen je om de oren... ze hebben zelfs reclame voor en na de aftiteling. Er na is logisch, maar er vóór?... :-k

Favoriete series download ik altijd de dag nadat ze uitgezonden zijn in Amerika. Maar meestal komen mijn favoriete series helemaal niet in Nederland voor en ben je daar dus wel op aangewezen. Neem bijv. Breaking Bad... een van de beste series ooit gemaakt (goed, dat is een mening), nooit in Nederland op TV geweest.

Daarnaast hebben ze in Nederland er een handje van om een bepaalde serie deels uit te zenden of na een paar seizoenen niet door te gaan tot het einde, maar gewoon overnieuw te beginnen. =;

Njit
27-11-11, 15:39
En dan vinden ze het nog gek dat mensen die serie gewoon downloaden...

yohn
27-11-11, 15:45
Wat betreft het downloaden zijn ze inmiddels bij SBS wakker geworden http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6942

patspoel
27-11-11, 20:41
Ja dat met de reclames is wel waar. Ik vind het wel apart om het daar te zien, en mocht ik me er aan irriteren, kijk ik hem wel de volgende dag op de laptop

Ferno
29-11-11, 15:19
Maar meestal komen mijn favoriete series helemaal niet in Nederland voor en ben je daar dus wel op aangewezen. Neem bijv. Breaking Bad... een van de beste series ooit gemaakt (goed, dat is een mening), nooit in Nederland op TV geweest.
=;


Beetje oftopic maar:

Breaking Bad is fantastisch !!!!! Gustavo!

Laatste seizoen was nog beter dan de vorige, na Sopranos is dit zeker wel mijn favoriet!!

Kan niet wachten op het nieuwe seizoen en ben benieuwd waar het over zal gaan dit keer.

Dexter is ook erg goed en speelt zich ook nog af in Florida (voornamelijk Miami).

The wire ook erg goed! En the son's volg ik natuurlijk ook (Schijnt trouwens ge-renewed te zijn, er komt dus een nieuwe seizoen)

Maar de reclames in de states vind ik wel grappig, ik hoef het maar 2 weken of zo mee te maken en dan kan ik het wel hebben, vooral omdat het compleet anders is dan hier, alleen de disclaimers al, die zin soms langer dan de commercial zelf. :)

Ta2 Gerrit
29-11-11, 15:35
Ze doen dat wel slim, die reclames daar. Je kunt bijna niet weglopen, want ze zijn zo voorbij.
Hier duurt een blok 8 minuten, dan kun je rustig de vaatwasser inruimen, koffie zetten èn inschenken, even toileteren, en je hoeft niks te missen van je programma :-)

Gelukkig draait bij ons de HDD-recorder dagelijks overuren, zodat we al die "8 minuten storingen" makkelijk kunnen skippen. Scheelt een slok op een borrel.

JKG
29-11-11, 18:03
Dat is waar, hier is een blok van 8 minuten 's avonds vrij normaal.
In Amerika start het weer sneller. In het begin is het wel weer leuk om de reclames te zien en de disclaimers wat je van een bepaald pilletje wel niet allemaal kan krijgen, die vervelende advocaat die je 30x per dag ziet etc. ;)

Breaking Bad start vanaf januari bij de VPRO zag ik in de link van Yohn.
Eigenlijk had BB bij seizoen 4 best kunnen eindigen, maar gelukkig komen er nog iets van 16 afleveringen. Heerlijke serie idd. Dexter ga ik nog mee starten binnenkort. Er zijn vrij veel goede series, vele malen beter dan GTST wat we hier voorgeschoteld krijgen, al is het budget daar voor series volgens mij ook een heel stuk groter.

Maargoed, in Amerika kijk ik dus vaak weinig series op TV, ik volg vaker een beetje het lokale nieuws, af en toe een Family Guy die ik toch al ken en echt klaar zitten voor een serie die ik volg... neuh zelden. Dan wacht ik wel tot ik weer terug ben.