PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema eddepet: Hollywood-Hollywood september 2012



eddepet
23-11-11, 12:45
Hadie mede florida fanaten
Aankomende zaterdag gaat het dan gebeuren ons 5 de bezoek aan de us zoals het er nu naar uitziet gaan we met airberlin vanaf dusseldorf op 12 september naar miami van hieruit met zijn drietjes met onze midsize suv naar hotel crowne plaza in hollywood (fl) voor 3 nachten daarna door naar key west naar hotel casa marina voor 2 nachten,dan de lange reis naar fort myers waar we 1 nacht in het gullwingresort hebben geboekt om vervolgens door te rijden naar ons favoriete resort in davenport(bahama bay resort & spa)hier blijven we dan 5 nachten om vervolgens weer terug te rijden naar hollywood(crowne plaza 3 nachten) en dan uiteindelijk op de 26ste september weer richting dusseldorf te vliegen
Dit wordt onze eerste keer vanuit dusseldorf met airberlin,hierbij heb ik een beetje twijfel over de beenruimte(76,2 cm)maar de prijs is er ook wel naar.
mvg edwin

Teleton
23-11-11, 14:13
....ik zou mijn agenda eens checken.....#-o . Ik kan er geen touwe aan vastknopen, maar wanneer je ook gaat, aankomende zaterdag, in september, november, december of okkuari, in 2011 of 2012....het is altijd een goeie tijd om naar Florida te gaan.

tehoef
23-11-11, 16:22
Het zal de opwinding wel zijn:)

eddepet
23-11-11, 21:36
was de adrenaline we gaan zaterdag boeken maar vertrekken op 12 september 2012