PDA

Bekijk Volledige Versie : Thiller Miami Speedboat Tours: Aanrader!!



Robenel
22-11-11, 05:10
Vandaag hebben we Thriller in Miami beleefd; een boottocht met een powerboat door de havens van Miami, langs Star-island en zelfs een stuk over zee!!

Je moet er van houden want het is echt 100% over the top! Maar het is naar onze mening zo typisch Amerikaans; grote boot, ruim 1000 pk, zo hard mogelijk over het water, helemaal bruut.....

Als je er van houdt, kijk dan op www.thrillermiami.com voor de kosten hoef je het niet te laten.
Er staan ook enkele filmpjes op YouTube

En hou je er niet van; ook niks mis mee ;)

Wij hebben in ieder geval lol voor 10 gehad!!

koenkamphuys
08-04-12, 16:04
Dit deed 't 'm voor mij (op de site):


Enjoy the 1,000 watt stereoThanks, but no thanks... ik val tegenwoordig in de doelgroep van omroep Max. ;-)

Syllvia
09-04-12, 09:43
Oh dat ziet er gaaf uit! jammer we gaan dit jaar niet naar Miami......

Don Fernando
09-04-12, 15:05
HELL YEAH!!!!

Dit ga ik dus zeker doen!

Iris02
09-04-12, 17:25
Het ziet er wel cool uit :D Ik ga het zeker overwegen

elstars
10-04-12, 16:25
Thanks, but no thanks... ik val tegenwoordig in de doelgroep van omroep Max. ;-)

Gelukkig is er voor ons de scenic boattour (http://scenicboattours.com/home.htm), een rustig boottochtje over de wateren in Winter Park!:grin:

Met wel 2 knopen over het water en met een heuse kapitein die mooi kan vertellen!

mvanbeem
10-04-12, 19:19
leuk om te horen dat jullie het geweldig vonden
tijdje geleden via groupon tickets gekocht dus we kijken er nu nog meer naar uit

mhendriks
19-04-12, 00:24
Cool! Wij zijn over 14 dagen in Miami, dit gaan we zeeeeeeeker even doen! Is reserveren echt nodig?

Lannie
19-04-12, 08:51
Ook wij hebben de tour deze zomer met de Triller boat gedaan. En in één woord, geweldig! Wij hadden een groupon en gereserveerd, op de gereserveerde tijd ging de boot niet, vanwege slecht weer, maar twee uur later wel. Ik denk dat het niet nodig is om te reserveren, maar wel slim om te doen, dan kun je zowieso mee. Nog een tip; de boot ligt in een winkelcentrum, wij hebben het gecombineerd met het diner en zijn daarna nog gaan winkelen.

baluga
19-04-12, 22:53
@elstars: die boottocht hebben wij ook gedaan als met 2 jonge kids. Wij vonden het erg leuk. Daarna hebben we Winterpark zelf bezocht. Mooi, zien en gezien worden.

natascha666
21-04-12, 20:00
de boot ligt bij bayside market place voor degene die een toerke willen maken!

mhendriks
15-05-12, 16:03
Wij zijn net terug en hebben de boattour gedaan. Het was GEWELDIG!! Whahaha, wat een geweldig apparaat! Leuk ook dat ze langs star-island varen en je lekker in de achtertuin van wat sterren kunt koekeloeren! Het ging superhard en ook in de haven werd al lekker gas gegeven. Aardige mannen en reserveren was nu niet nodig. Elke twee uur ging er een tour.

Voor de twijffelaar een absolute aanrader. Must do! En neem zeker niet de slow boat die er naast ligt, zonde zonde zonde!

Parkeren kan het best in de Bayside parkeergarage. Vanuit daar loop je door de mall de kade op waar hij ligt.

Chub
15-05-12, 20:26
Ligt dit nu aan de achterkant van het winkelcentrum. Zeg maar aan de kant van het theater? De bayside is n.l. best groot.
Ik ga het zeker doen over 2 maanden.

natascha666
15-05-12, 20:29
Yep, maar tis iets verder dan naast het theater want eerst heb je de langzame variant dus nog een stukje verder lopen....

Nellas
05-06-12, 21:37
Haha geweldig! Dit gaan we echt doen, heb m al bij m'n favorites zitten! Wel heel erg toeristisch en voyeuristisch, maar ach, toerist ben je toch al doe je zo je best het niet te zijn. Dan maar volledig ervoor gaan....

Heb zelfs ergens iets gelezen over een Scarface-tour, nog niet erin verdiept maar dat natuurlijk ook een classic! Iemand hier ervaring mee?

LinnyO1970
30-06-12, 02:21
2 Weken geleden gedaan! Echt een aanrader!

Nellas
25-07-12, 01:07
Bruut! (dat woord trok ons zowiezo al over de streep!! haha) Over the top! 1000 pk! Zo hard mogelijk! Klinkt ons als muziek in de oortjes, bedankt voor de vette tip....

Dit gaan we zeker doen! ( voor we te oud worden ;)) Waren al op zoek naar zo'n thrill ride, dit ziet er super uit..

Japio
25-07-12, 15:05
Wij hadden deze ook gevonden en willen deze zeker mee gaan pakken. We zullen half september in Miami zijn. Is het slim om ze te reserveren of zijn er nog ergens vouchers te vinden? Goed trouwens om te horen dat het super is. Mij lijkt het helemaal geweldig. Bedenk me er iets bij dat ik live beelden van CSI miami ga krijgen haha

donkey
25-07-12, 17:34
Bedankt voor de tip! Die gaan we zeker doen:cool:

sjaakie
14-10-12, 15:45
Wij zijn zomer 2011 met de THRILLER geweest, inderdaad DIKKE VETTE pret.
Ik zou niet van tevoren reserveren, ter plekke kun je kijken hoe het weer is en dus gaan als het zonnetje schijnt, met bewolkt weer lijkt het mij een stuk minder aantrekelijk om op deze boot te zitten

van der Steen
24-10-12, 16:06
Het klinkt mij geweldig hoor.....maar zie je ook nog wel een beetje wat? Of raas je er in 1x voorbij hehe....
Kan je bijv foto's nemen? Dat de boot even ergens rustig vaart of stilligt...

Thx

Lannie
24-10-12, 19:49
De boot gaat alleen maar hard op open water. Bij Star Island vaart hij er rustig omheen!! Dus alle tijd om mooie foto's te maken!

van der Steen
21-06-13, 13:16
Je kan uit heel veel tijden een keuze maken.
Wat is nou de beste/mooiste tijd om deze thrillride te gaan doen?

robinthart
24-06-13, 18:45
Was fantastisch. Zeker aan te raden. Zie onze video http://www.youtube.com/watch?v=jUijPmJ-Fmg

yheemskerk
24-06-13, 20:14
Wij hebben deze tour in december gedaan met een Groupon aanbieding. Zeker een aanrader.

wondertol
22-01-14, 13:23
Wij hebben de Miami Thriller aan het eind van de middag gedaan. Op de terugvaart ging de zon al wat zakken en heb mooie foto's kunnen maken daarvan.
1 hele belangrijke tip: ga noooooit achterin de Thriller zitten. Al het water werd naar binnengeschept over ons heen. Ik was tot mijn ondergoed doorweekt en het zoute water prikte als een gek in mijn ogen. Wat dat betreft vond ik het niet heel leuk haha, maar als je niet achterin gaat zitten zou ik het zeker een keer doen!

Swets
05-05-15, 05:50
Wij zijn vanmiddag geweest en echt super!! Helaas wel bewolkt, maar dat maakte het ritje zeker niet minder. De kinderen vonden het erg jammer toen we de haven weer in vaarden.
Alleen wel vergeten m'n haren vast te doen, ben bang dat ik nog drie dagen bezig ben met klitten uitkammen ;)

edbet
25-03-16, 10:45
Wij hebben deze tour ook gedaan. We hadden gereserveerd maar toen we aankwamen was het bewolkt en regende het. De dame die er werkte heeft ons opgedoekt naar de volgende ochtend en toen scheen de zon gelukkig. Was een echt een leuke ervaring! Er is voldoende gelegenheid om foto's te nemen en als je wilt neemt de gids ook foto's met jouw camera van het hele groepje waar je mee bent. Leuke herinnering. Ik vond het alleen erg jammer dat er aan het eind van de rit om fooi werd gezegd dat ze graag 10 dollar fooi wilden. Dat ze om fooien vragen dat zijn we wel gewend maar vond het bedrag erg brutaal. Maar verder echt een aanrader!

dejo
25-03-16, 15:14
De speedboat is zeker een leuke ervaring, wij hebben het vorig jaar gedaan met een groupon maar er werd echt niet om een fooi gevraag hoor.

edbet
25-03-16, 15:50
Nou fijn toch dat ze het niet vroegen. Wij waren er in augustus van 2015. Kan ook aan de gids/bestuurder liggen.