PDA

Bekijk Volledige Versie : Alleen naar Miami



Lisa22
21-11-11, 14:46
Hoi Allemaal!

Ik ga 27 december 2011 voor 2 weken alleen naar Miami, ik verblijf in Hostels en zou graag willen weten of er misschien meer mensen rond die tijd in miami zijn?
Als mensen ervaring hebben met alleen reizen door miami zijn tips ook altijd welkom!

Groetjes Lisa!

Njit
21-11-11, 14:47
Welkom Lisa. Bepaalde reden dat je twee weken naar Miami gaat? Wat ga je er doen?

Lisa22
21-11-11, 16:15
Hoi Njit!

Ik ga gewoon op vakantie die twee weken, mijn vriendinnen hebben op dit moment geen tijd/ geld dus heb ervoor gekozen om toch te gaan en dan maar alleen.
Ik ben vorig jaar 3 maanden naar California geweest, ook alleen, en dat is me eigenlijk heel goed bevallen.
Ik zou het leuk vinden om nu al via dit forum in contact te komen met iemand die er ook heen gaat in die tijd!

Ik zou het ook fijn vinden om tips te krijgen waar je bijvoorbeeld beter niet alleen heen kunt gaan in miami, en wat bijvoorbeeld leuke kroegen zijn om mensen te leren kennen.

Njit
21-11-11, 16:47
Persoonlijk zou ik twee weken alleen Miami erg lang vinden maar goed, ik val ook niet meer in de 'stap' leeftijd :)

flowerscaper
22-11-11, 17:09
Beste Lisa,
Ik wens je heel veel sterkte!, wij komen er net vandaan maar zijn er in totaal 4 dagen geweest wat voor ons meer dan genoeg was. Een enorme plus is dat je er een fiets kan huren door deze met je credit card uit een automaat te halen, echt ideaal om hiermee de stad rond te trekken. Veel plezier!

delessine
25-12-11, 12:51
Beste Lisa

IK ben sinds dec terug in Belgie, Ik heb 6 weken in Florida verbleven
Onder andere ook in Miami. Het noorden van Miami is leuker geworden.
(de buurt van lincoln road mall )
Mooie winkels, parkjes.... Tip : Parkeer je wagen in een Publieke parking.
Prijs 1$ per uur, op straat betaal je 1,75$ per uur, en je moet uitkijken waar je parkeert .In vele straten mogen alleen de buurtbewoners parkeren.

Vergeleken met grote Belgische steden, is Miami gewoon veilig. Heb daar nog nooit een onveiligheidsgevoel gehad.

ronenivonne
25-12-11, 14:12
Als je 2 weken gaat, zou ik zeker een tripje van en dag of 2/3 naar Key West plannen. Zo leuk en gezellig daarzo, alleen de weg erheen rijden is al geweldig.
Persoonlijk zou ik 2 weken alleen miami erg lang vinden. Maar dat is voor iedereen anders.............