PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Paula



paula
02-02-06, 14:15
Hoi,
Ik neus al een tijdje rond op het forum, en nu dus toch maar ook aangemeld.
Ik ben Paula, getrouwd met Jos en in het bezit van 2 pubers, jongen van 18 en meisje van 15.
Wij gaan voor het eerst naar Florida en zo te lezen niet voor het laatst.
Heb al diverse tips en reisverslagen gelezen en kan haast niet wachten, maar dat we vele keuzes moeten maken is duidelijk.

Vertrekken op 20 juli dit jaar (hete periode, maar geen andere keuze met schoolvakanites) naar Miami,
op 22 juli een cruise voor 8 dagen door West. Caribisch gebied, doen daar o.a. Jamaica en Mexico aan.
Daarna 6 dagen Miami, waarvan de laatste 2 dagen een auto, daar begint de eerste keuze, is de Everglades de moeite waard of zijn er nog leukere dingen te doen waar een auto bij nodig is?
Dan door naar Orlando voor 7 dagen, waar weer veel keuzes gemaakt zullen moeten worden, Disney, Seeworld, Universal, en dan de keus tussen Bush Garden of Animal Kingdom en natuurlijk winkelen, dan weer terug naar Miami voor de laatste nacht voor we terugvliegen naar Amsterdam.

Alle tips zijn welkom, groetjes uit Zaandam

marisca
02-02-06, 15:30
Hoi paula, Welkom hiero zeg hoe lang verblijf je in het plaatsje orlando? En hebben jullie een cruise van Disney geboekt ? Als je pubers hebt zou ik zeker de 2 parken van universal studio's niet overslaan. En Disney's Animal kingdom en Epcot (onze favoriet). Groetjes marisca , Veel succes met het inplannen van jullie keuzes. :D :D :D :D

Michael66
02-02-06, 16:00
Hoi Paula,
Welkom op het forum.
Leuke reis heb je geboekt, ik ben vooral erg jaloers op die cruise, lijkt mij fantastisch.

Toch even een vraagje: Waarom vlieg je niet terug vanuit Orlando? Dat scheelt je een dag reizen, zodat je extra tijd in Orlando kunt doorbrengen. Het is geen verplichting om op dezelfde luchthaven aan te komen en te vertrekken.
Als je alles al geboekt hebt, kun je je reisorganisator altijd nog vragen om e.e.a. aan te passen.

Disneyfan1970
02-02-06, 16:15
Welkom hier.

En inderdaad een goede tip van Michael.

Jeroen

paula
02-02-06, 16:52
Hoi paula, Welkom hiero zeg hoe lang verblijf je in het plaatsje orlando? En hebben jullie een cruise van Disney geboekt ? Als je pubers hebt zou ik zeker de 2 parken van universal studio's niet overslaan. En Disney's Animal kingdom en Epcot (onze favoriet). Groetjes marisca , Veel succes met het inplannen van jullie keuzes. :D :D :D :D


hoi marisca,
Ik hoop dat het zo goedkomt, ik heb me nog niet verdiept in het terugsturen van een antwoord of bericht, maar we zien wel of het goed gaat.
We hebben geen cruise van Disney geboekt maar van Carnival, via D-reizen, een fun schip dus, is wel verstandig met kinderen, hoeven ze niet de hele dag in de houding te zitten, zoon is nl. een zogenaamde "gabber" met pet, legerbroek en kistjes, die blijven dus wel thuis, ook hij kan zich wel aanpassen,
Van Epcot heb ik verschillende dingen gehoord, ook minder positieve, dus wel verstandig dat ik me heb ingeschreven bij het forum, ik heb nog even tijd om me in alles te verdiepen

paula
02-02-06, 16:56
Hoi Paula,
Welkom op het forum.
Leuke reis heb je geboekt, ik ben vooral erg jaloers op die cruise, lijkt mij fantastisch.

Toch even een vraagje: Waarom vlieg je niet terug vanuit Orlando? Dat scheelt je een dag reizen, zodat je extra tijd in Orlando kunt doorbrengen. Het is geen verplichting om op dezelfde luchthaven aan te komen en te vertrekken.
Als je alles al geboekt hebt, kun je je reisorganisator altijd nog vragen om e.e.a. aan te passen.


hoi michael66,
dat vanuit Orlando terugvliegen hebben we natuurlijk wel geprobeerd, maar dat was helaas niet mogelijk, we vliegen ook niet rechtstreeks naar Miami maar met een tussenstop in Washington, het was natuurlijk allemaal wel mogelijk maar dan kwam er per persoon 350 euro!!!!! per enkele reis bij, tel uit je winst, dat is dus 8keer, volgens mijn berekening is dat 2800 euro, kun je veel leuke andere dingen van doen.

Daan
02-02-06, 17:24
Welkom 8)

Daan