PDA

Bekijk Volledige Versie : Sawgrass Mills Black Friday



Rune
20-11-11, 14:38
Beste mede florida gangers,

Afgelopen zomer heb ik samen met mijn vrouw een prachtige tijd gehad in Florida.

We zijn daar een keer wezen shoppen in het immense shopping mall Sawgrass. (http://www.runemassing.nl/archief/170-dag-13-sawgrass-mills-ft-lauderdale) Ik heb daar toen een prachtige Tag Heuer gekocht voor een prima prijs. Blijkbaar heb ik toen mijn email achter gelaten, want gister kreeg ik de volgende email:

Hello,
I am sending you the BLACK FRIDAY SALE. It will only be for ONE DAY. It starts and end November 25th. Let me know if you have any questions, or if you are interested in any of these watches.

Nou ben ik de beroerdste niet. Ik wou dat ik volgende week in Miami was, maar dat ben ik niet. Maar voor degene die er nu wel zijn, een buitenkansje als je mooie klok wilt voor een prima prijs. Bovendien is een uitstapje naar deze outlet mall sowieso een hele happening, ik heb nog nooit zo'n grote winkel gezien.

Robenel
22-11-11, 15:11
Hoi Rune,

Zelf ben ik actief aan t rondkijken voor n Breitling. Voorlsnog heb ik het model dat ik wil hebben niet goedkoper gevonden dan in Nederland. Wat mij overigens wel n beetje verbaast.
Weet jij toevallig of de Black Friday aanbiedingen ook gelden voor Breitlings? Wij zitten nu in Miami en zijn op Black Friday dicht bij Ft Lauderdale.

Hoor graag van je
Robert

Njit
22-11-11, 15:35
Er zit een Tag Heuer winkel in de Sawgrass Mills, lijkt me sterk dat die ook horloges van de concurrent verkoopt :)

Michael66
22-11-11, 16:08
Er zit geen specifieke Breitling winkel in de Sawgrass Mills mall (http://www.simon.com/mall/?id=1262).
Wat er wel allemaal is kun je zien in de Directory of Mall Stores (http://www.simon.com/mall/malldirectory.aspx?id=1262). Daar staat o.a. een categorie Jewelry & Watches waar je eens kunt kijken.

http://www.mondoexplorer.com/miami/images/attractions/SawgrassMillsSignSmallWebview.jpg

Rune
22-11-11, 19:00
@Robenel;
Hoi Robert,
De Black Friday sale is alleen voor de Tag Heuer winkel in Sawgrass. Ze hebben wel Breitling watches in andere shops in Sawgrass. Toen ik er van de zomer was ben ik zo'n beetje elke winkel binnen gestapt waar ze die mooie dingen hebben. Wat ik wel heb gemerkt is dat je als je vraagt naar de originele prijs, ze altijd bereid zijn om er wat van af te halen om je evt "over te halen". De Tag Heuers waren aanzienlijk goedkoper dan hier thuis, bij Breitling was er niet zo heel veel verschil helaas.

Robenel
22-11-11, 21:47
Hoi Rune,

Bedankt voor jouw reply. Ik blijf gewoon elke shop binnenlopen waar ze Breitling verkopen.
Elke keer weer laat ik ze alles uit de vitrine halen en elke keer maak ik weer hetzelfde rekensommetje voor ze.
Ik hoop maar dat er een keer iemand bijzit die mij graag wil overhalen tot n koop tegen een interessante prijs.
En zoniet, dan is het mij nu nog niet gegund ;)

We gaan in ieder geval op Black Friday kijken bij de Sawgrass Mills.
Nu gaan we even lekker van de zon genieten bij het zwembad met ongeveer 83F

Groeten
Rober & Ellen

Rune
23-11-11, 17:31
@robenel

Veel plezier, ben benieuwd of je wat van je gading kunt vinden.
Ikzelf probeer via UPS of Fedex een watch over te shippen. Schijnt niet zo makkelijk te zijn aangezien ik een filiaal aldaar moet zoeken die het doosje voor mij oppikken (asjemenou?)
En het is een stuk duurder dan ik dacht, iets van 100 euro om het over te laten komen.

Robenel
23-11-11, 19:07
Als het 100 euri incl douane-ellende is, valt het mij nog mee!
Succes in ieder geval en als ik mijn geliefde Breitling scoor laat ik het zeker even weten!

Robert

corrus
23-11-11, 19:17
Bedankt voor jouw reply. Ik blijf gewoon elke shop binnenlopen waar ze Breitling verkopen.
Elke keer weer laat ik ze alles uit de vitrine halen en elke keer maak ik weer hetzelfde rekensommetje voor ze.Rekensommetje???
En daar is men dan van onder de indruk???...

Sorry hoor...

Sunny isles girl
26-01-12, 01:49
Ik en mijn moeder gaan vanaf 1987 al rondom thanksgiving. Wat wij doen is op de dag voor thanks giving kopen wij een krant, waar alle kortings couponnen in staan voor black friday.
4 uur in de morgen zijn wij al te vinden in de winkel :)