PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: pavlos63



pavlos63
16-11-11, 19:51
Hallo mijn naam is Paul. Volgend jaar eind juni gaan wij (mijn vrouw en 2 dochters van 15 en 12 jaar) voor ca. 3,5 week naar Florida. De planning is te vliegen op Miami en daar 2 dagen te blijven in een hotel. Daarna met de auto naar Kissimmee, waar we ca. 3 weken verblijven in een bungalow. Voor ons, als gezin, de eerste keer dat we naar Florida gaan.

Dus tips zijn welkom, zoals beste vlucht naar Miami. We hebben een aanbieding gezien vanuit brussel naar londen en Miami.
Hotel in Miami.
Autohuur tips
Tips Orlanda en omgeving

Het is veel in een keer maar tips zijn altijd welkom

gr. Paul

r.teeuwsen
16-11-11, 22:00
Hoi Paul,

Welkom op dit informatieve forum. Je kunt hier alles vinden om straks een onvergetelijke vakantie te beleven in het mooie Florida.
Tja, als ik jullie was... Air Berlin vliegt vanuit Düsseldorf rechtstreeks naar Miami.
Hebben wij al twee keer gedaan in de hoogzomer periode, prima bevallen!
Geen overstap, geen risico van bagage die niet mee komt, mooie vluchttijden.
Ticket prijs is (zojuist gekeken) van 30 juni t/m 21juli >> 894,- euro
Qua hotel: via booking.com hebben wij gekozen voor:
Best Western Airport Inn and Suites
3875 North West 107 Avenue
Miami (Florida), 33178
Verenigde Staten

Veel plezier bij de voorbereidingen!
Remco

2theUSA
24-11-11, 09:28
Hoi Paul,

Welkom op het Forum, wij hebben kids van 11 en 15. De beide keren dat wij met hen in Miami Beach verbleven, hadden wij voor het Townhouse hotel gekozen. Het ligt vlak bij het strand en op loopafstand van Lincoln Road en de Oceandrive. Wat wij ook prettig vinden is dat het inclusief ontbijt is. Als je de hotelsites goed in de gaten houdt (booking.com, expedia, ..) kan je het boeken met flinke korting. bij ons is het altijd gelukt met ong 40% korting.

Succes en veel voorpret gewenst,
Groet Christa

pavlos63
27-11-11, 19:39
Hallo christa bedankt voor je info. Ik hou het in de gaten

Gr paul