PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: tampagirl



tampagirl
16-11-11, 04:37
Hey allemaal, mijn naam is Marian. Samen met mijn gezin woon ik sinds 20 maanden in Tampa Florida. Het is geweldig om in Florida te wonen en zou het voor geen goud meer willen ruilen voor NL. Begint 2011 krijgen we onze Greencard en is onze emigratie definitief. Onze liefde voor Florida is ongekend en onze droom is uitgekomen. Met mijn inside kennis hoop ik een steentje bij te kunnen dragen

dejo
16-11-11, 06:59
Hey Tampa,
Welkom op dit gezellige forum. Het is ook mijn droom om ooit in de VS te wonen.

koenkamphuys
16-11-11, 07:04
Kijk dat is nou het betere werk. We hopen je nog eens een keer te mogen volgen. Welkom in elk geval op ons forum.

trails
16-11-11, 09:24
Hoi Marian,
Welkom op dit leuke forum!
Wat heerlijk dat het jullie zo goed bevalt! Emigreren is niet voor iedereen weggelegd en zelfs na de emigratie kan niet iedereen aarden. Ik ben blij dat het voor jullie wel positief is!!
Groetjes uit Frankrijk (ook met succes geëmigreerd).

mineke
16-11-11, 10:18
Hallo Marian,
ook namens mij een hartelijk welkom op dit leuke Florida - Forum.
Wat heerlijk voor jullie dat jullie in Florida wonen en het ook zo naar jullie zin hebben.
Wij hopen ook ooit eens daar een optrekje naar onze zin te kunnen kopen.
grtjes Mineke

sonja
16-11-11, 10:20
Welkom op het forum. Leuk dat we een lid hebben die ons vast allerlei inside information kan geven over het leven in Amerika. Overigens is de hoek Tampa, St. Pete's, mijn favoriete deel van Florida. De prachtige gulfcoast met de lange bruggen, duikende pelikanen, witte bootjes, leuke stadjes met mooie wijken, oh lucky you\\:D/

Visseropdezandberg
19-11-11, 23:57
Hey allemaal, mijn naam is Marian. Samen met mijn gezin woon ik sinds 20 maanden in Tampa Florida. Het is geweldig om in Florida te wonen en zou het voor geen goud meer willen ruilen voor NL. Begint 2011 krijgen we onze Greencard en is onze emigratie definitief. Onze liefde voor Florida is ongekend en onze droom is uitgekomen. Met mijn inside kennis hoop ik een steentje bij te kunnen dragen
Hallo allen en Marian,

Wij gaan op 2 januari 2012 7 dagen naar Orlando e.o..
De vorige keer in 2004 waren er in begin december en toen was het super weer.

Kan iemand ons iets vertellen over de temperatuur/klimaat in begin januari?

Tevens willen we naast 3 dagen park ook nog wat andere uitstapjes maken...Wie heeft er nog tips en ervaringen.

Ik hoor 't.

Grt
Ed

corrus
20-11-11, 18:57
De eerste 3 dagen van januari zijn in de regel verrekte koud... nacht en ochtendvorst...
Tenminste... dit was de afgelopen 4 jaar het geval...

Kina
27-06-12, 01:20
Hey Tampagirl,

ik ben Kina en ik emigreer eind van dit jaar ook naar Tampa.

Mijn verloofde woont in Tampa en we zijn nu het hele K1visa proces aan het doorlopen.

Hoe heb jij dat destijds allemaal geregeld?

Groetjes

Teleton
27-06-12, 09:50
Misschien goed om te weten dat Tampagirl sinds 1 december 2011 niet meer actief op het forum is geweest.