PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema didirood: Miami - Miami 2012



didirood
15-11-11, 00:44
Graag reacties, ervaringen...

Het is de 1e keer Florida en ons motto is om de plekken die we bezoeken en beleven in de wereld maar 1 keer aan te doen ... er is zoveel moois... dus dat wordt opletten voor 'het Floridavirus':oops:
We zijn met 2 volwassene en 1 dochter van 11. De eerste overnachtingen in Miami en de villa (op verzoek met zwembad) voor 10 dagen in Orlando liggen vast.

Vrijdag 20/07/2012 :Brussel 12u20 - Miami 21u05 :auto ophalen en naar
Eloquence on the Bay hotel Miami
Zat 21e : Belgisch volkslied zingen :-({|= en verkenning Miami
Zon 22e : Miami
Ma 23e : Miami
Dins 24e : 9u vertrek richting Key West, bezoek aan John Pennekamp , zonsondergang
Woe 25e :Key West verkennen ,16u vertrek ,Bahia Honda ,Homestead(slapen)
Don 26e :Everglades;kanotocht (Muggen?)een paar trails ;Napels (slapen)
Vrij 27e :Sarasota ,Sanibel, Fort Meyers(slapen)
zat 28e :uistap Captiva,Myakka river State
zon 29e : Museum S.Dali ,Clearwater (slapen)
ma 30e :Clearwater

We weten nog niet goed hoe we de nachten aan de Westkust best invullen 1 slaapplaats kiezen en elke dag uitstap doen of 2 slaapplaatsen nemen en zo dichterbij zitten ??

di 31e : 16u aankomst Villa Orlando
Woe 1/8 : orlando: uitrusten
Dond 2e : sea world
Vrij 3e : Island of Afventure
Zat 4e :zwemmen met dolfijnen, kissemee: old town auto's
Zon 5e : rustdag!! bijna vergeten... shoppen!
Ma 6e : Ecpot
Di 7e :Kelly park of tuinenbezoek (weet iemand iets zijn met cactussen?)
Woe 8e :universel Studio
dond 9e :Waterpark
Vrij 10 e :10u vertrek villa naar Daytona Beach(slapen)
Zat 11e : Cape Canavernal (slapen in de buurt)
Zon 12e :Fort Lauderdale of Miami
Ma 13e :Fort Lauderdale of Miami
Di 14e : Miami 23u vertek vliegtuig
Woe15e: 18u35 Brussel :cry::p

De dagen in Orlando kunnen nog wisselen qua invulling. Ook tijdens het rondtrekken nemen we tijd om eens aan zee of aan zwembad( op vraag van dochter) te liggen,maar wij zijn geen 'zonnekloppers'.
Naar Disneyland zelf gaan we niet omdat we al vele keren in Parijs waren.

Zo, tis een hele (lekkere) boterham... geef gerust je mening en/of ervaringen, alvast bedankt

Groetjes

Ebelix
22-11-11, 21:05
Maar Disney in Florida is toch heel anders als Disney in Parijs. Sommige attracties lijken hetzelfde maar zijn toch anders. Voeg daarbij nog de sfeer en de uitgestrektheid van de parken dan is het zoveel leuker dan Parijs.

SpaceAce
22-11-11, 21:51
Naar Disneyland zelf gaan we niet omdat we al vele keren in Parijs waren.

Maar waarom staat Epcot dan wél ingepland ;) Dat is toch ook Disney...

PS, Universal en Seaworld zijn wel ingepland. Neem aan dat jullie dan - als jullie ooit naar het westen van Amerika gaan - ook Universal Hollywood en Seaworld San Diego overslaan?

trails
22-11-11, 22:10
Kan alleen maar beamen, al ben je 100 keer in Disney in Parijs geweest, het is toch echt compleet anders, vooral de sfeer, de mensen, de muziek etc.

corrus
22-11-11, 23:48
Het is de 1e keer Florida en ons motto is om de plekken die we bezoeken en beleven in de wereld maar 1 keer aan te doen ... er is zoveel moois... heb de indruk dat je na al dit gedaan te hebben, alles gezien hebt...
Dan moet ik je helaas mededelen dat je dan, op enkele flarden na, niets gezien hebt...

didirood
28-11-11, 01:17
Ik ben mij ervan bewust dat deze vakantie slechts een indruk zal geven van Florida.

OK, boodschap begrepen dat The magic kingdom Florida anders is dan DLP, helaas we zullen toch een keuze moeten maken en dit betekent niet alles bezoeken :-(

Wie kan tips ,ervaringen geven ivm verblijf ,verdeling van de nachten aan de West- kust ?

trails
28-11-11, 10:04
Keuzes maken hoort erbij :p

loesje
30-11-11, 15:27
Ik vond magic kingdom Orlando een beetje teleurstellend nét omdat ik Disneyland in Parijs al gedaan heb. Van Animal Kingdom heb ik dan wel weer super hard genoten omdat het totaal iets anders was. Dus ik kan best snappen dat je Magic Kingdom schrapt omdat je Disneyland Parijs al gedaan hebt.