PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Tile: Miami - Orlando - Miami, juli 2012



Tile
14-11-11, 12:38
Hierbij ons reisschema tot nu toe, ben benieuwd naar jullie reacties...

30/6 Dusseldorf (overnachting aan de luchthaven)
01/7 Dusseldorf - Miami (met Air Berlin) + overbnachting in Miami Beach
02/7 Miami - Orlando (villa gehuurd in Clermont)
03/7 Seaworld
04/7 universal studio's
05/7 rust / shoppen
06/7 Island of adventure
07/7 Kennedy space Center
08/7 Gator World
09/7 rust / Shoppen
10/7 Aquatica
11/7 busch garden Tampa
12/7 1 disneypark (weet nog niet welk)
13/7 clermont - Miami (vlucht)
14/7 aankomst dusseldorf


de volgorde van bezoeken kan uiteraard wijzigen....

greetz

rolandino
14-11-11, 13:20
Gelijk even starten met de standaard vraag die komt bij een schema als deze: Waarom vliegen jullie op Miami en niet op Orlando? Je verliest nu 2 keer een zooi tijd met reizen, die je veel beter kunt besteden in Orlando.

De rest van het schema lijkt mij goed, af en toe rust, of parken waar je niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat hoeft te zijn. Wel zou ik Aquatica en Busch gardens omwisselen. Je hebt dan een drukke lange dag bij Busch gardens, een rustig dagje in het zwembad, en daarna weer drukke lange dag in een Disney park. Maar in principe moet ook de huidige indeling geen probleem zijn ;-)

Tile
15-11-11, 08:34
wel daar heb ik vrijlang over nagedacht,...
want idd, rechtstreeks naar Orlando had ook zijn voordelen, maar:

de reden waarom we via miami gaan is omdat we liefst rechtstreeks vliegen, van waar wij wonen zijn dan de mogelijkheden beperkt, ofwel met de KLM ofwel airberlin maar dus idd steeds naar Miami. Naar Orlando zijn die er niet. En met airberlin zat ook de prijs wel goed.

en ook, we hadden graag een heel klein stukje Miami meegepikt. Al zijn we der slechts 1 nacht, ik wou daar toch ook eens even de sfeer opsnuiven zonder er een grote citytrip van te maken.