PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: TommyW



TommyW
08-11-11, 21:43
Hallo allemaal,

Ik ben tom 28 jaar, student en kom uit Groningen. Ik ga per toeval eigenlijk over drie week naar Miami. Mijn broertje zit al 11 maanden in Bolivia en vliegt via miami terug. We kwamen wat grappend op het idee om zijn terugkomst te vieren met een vakantie in miami. Zo gezegd zo gedaan:D

2 december is vertrekdatum en hebben in Fort meyers beach een villa geregeld, auto is ook al geregeld. Plannen zijn om veel te gaan rondrijden en veel van florida te gaan bekijken. Ik ben niet bepaald autoschuw dus er zullen heel veel wat kilometers gemaakt worden. Heb al veel aan dit forum gehad qua tips en ideeën. Alvast dank daarvoor:)

Owja is voor mij de eerste keer.

koenkamphuys
09-11-11, 07:11
Welkom Tommy op ons forum van Floridagekken. Leuk, zo'n spontaan idee. Vanuit één plaats "heel Florida" doen, tenminste de toeristische highlights, is best te doen als je het niet erg vindt om heel veel mijlen te maken. Binnen bereik van een dagtrip vallen in elk geval voor jullie Miami en Orlando. Ik verwacht dat je in 3 uur over de snelweg naar Orlando kunt. Sommige mensen vinden dat teveel, maar uit eigen ervaring weet ik dat het prima te doen is. Tja, het is wat vroeger opstaan en wat later thuis.
Uiteraard zit je ideaal voor het verkennen van de Everglades en voor het strand van de Golf van Mexico. Begin december is het ook nog redelijk rustig in vergelijking met de kerstperiode.
Veel plezier met de voorpret en natuurlijk met je vakantie, zo snel al.