PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: groentje



groentje
06-11-11, 13:36
Hallo,

Ik ben kristel ben 28 jaar. In maart 2012 zal ik voor de eerste keer naar florida gaan. Ik ga met 2 vrienden die al meerdere malen geweest zijn. Ik heb er zo ontzettend zin in! We huren een villa in clermont. en we vliegen met arkefly. Voor ons allemaal de eerste keer met arkefly. Wij zullen heen uitstappen in orlando en terug opstappen in miami. Wij blijven van 30 maart tot 12 april in het huis en gaan dan 12 april met de auto naar miami en blijven dan nog 1 nacht daar en vliegen dan terug.

avhkj
06-11-11, 15:42
Welkom op dit forum! Leuk dat je voor het eerst naar Florida gaat. Je zult hier genoeg tips kunnen vinden. Weet je al ongeveer wat je gaat doen?
groetjes Karla

2theUSA
08-11-11, 09:11
Hoi Kristel,

Wat een heerlijk vooruitzicht, wij zijn 3 x naar Florida geweest en vinden het een heerlijk plek om naartoe te gaan. Er is zoveel te doen, te shoppen en te zien, dat iedereen zich er wel kan vermaken. Waarschijnlijk weet je het al, maar ik zeg het toch maar, er zijn via dit forum vele reisverslagen te lezen. Dat is vaak een prima voorbereiding op je vakantie, ze bevatten veel tips en leuke ideeën.
n.

Veel voorpret toegewenst,

Groet Christa