PDA

Bekijk Volledige Versie : vakantie planning



moonlight91
01-11-11, 09:52
wie heeft er tips voor een volgende ronde florida in mei 2012
zoonlief wil zoveel mogelijk disney doen, en naar clearwater beach
wij zouden toch nog graag iets ondernemen in de natuur (hikingtrail ??)
de kunst is om deze vakantie zo min mogelijk kilometers af te leggen
omdat onze zoon de rondreis opzich niet leuk vond,dat autorijden vond hij saai afgelopen meivakantie
we landen op 5 mei in orlando en vertrekken daar weer op 17 mei in de namiddag
we willen in orlando weer graag de disneyparken doen excl. hollywood studios (daar vinden we niets aan)
en MK mag 2 keer ingepland, er mag gehopt worden
en discoverycove,seaworld en aquatica is een must
wie helpt ons plannen

onze zoon wil het liefst van 5 tot 15 mei pretparken en dan van 15 op 16 mei naar clearwater beach
en dan terug naar orlando voor de laatste nacht
wij willen proberen er een statepark tussen te plakken en dus nog 1 of 2 dagen van zijn orlandoplanning af te knabbelen..
(helaas zal de everglades niet te overbruggen zijn)

corrus
01-11-11, 10:36
Voor je zoon heb ik een goed liedje van de Rolling Stones:"You Can't Always Get What You Want"...

Ik vind dat jullie toch ook wel jullie zin mogen doen... (wie betaalt er trouwens)??? :lol:

Sorry hoor, maar dit is écht mijn mening...

trails
01-11-11, 10:46
Corrus, gelijk heb je.
Zo is dat bij ons ook.
We willen in grote lijnen dezelfde dingen maar van het gezelschap van 5 zijn er maar 2 die uitzoeken, plannen, betalen, etc.
Dus zodra van andere zijde ook een een boek of website bekeken wordt en een financiële bijdrage geleverd wordt krijgen ze vanzelf meer inspraak. En natuurlijk doen we geen dingen waarvan we weten dat één van ons er echt niks aan vindt.

Zo ook met het budget ter plekke. De meiden krijgen thuis zakgeld en kleedgeld en wat ze daarvan sparen kunnen ze omzetten naar dollars. Als het op is dan is het ook echt op!!! Leren ze in ieder geval de waarde van geld.

Bqtje
01-11-11, 10:49
Sorry , maar ik deel Corrus zijn mening . Blijkbaar bepalen de kinderen tegenwoordig de vakantie .](*,)
Buschgarden vind ik een goeie combinatie van pretpark en beestjes zien , als je toch in Clearwater zit .

aggie
01-11-11, 11:05
Ik deel inderdaad ook de mening van Corrus, wij hebben 3 kids, als we hen laten kiezen zijn de bijna 4 weken ook snel gevuld. Bij ons beslissen wij, natuurlijk wordt er ook rekening gehouden met de kinderen en komen zij ook aan hun trekken. Gelukkig vinden ze eigenlijk alles wel leuk, dat maakt het een stuk aangenamer voor allen!!

Misschien kun je met je zoon afspreken dat hij 5 dagen mag zeggen wat hij graag wil en de rest plannen jullie zelf? Het is maar een idee!!

groetjes van Aggie

Cara
01-11-11, 11:34
Ook hier wordt door onze zoon niet bepaald waar we heen gaan volgend jaar.Hij mag 1 park en een restaurant kiezen.And thats it. We houden natuurlijk wel iets rekening met hem en vind hij eigenlijk alles wel leuk. Het is voor hem al een feest dat hij mee mag deze keer.

christophe
01-11-11, 14:07
Wij zijn net terug van orlando (ook disney!) en clearwater, misschien vinden jullie in mijn tripreport nog wat extra tips!

Tinkerbell
01-11-11, 14:17
@ Corrus.
Ik denk dat we te oud worden.:-&

Onze overburen wilden graag op wintersport maar zoonlief van tien zag hier niks in. Om hem een beetje idee te geven hoe en wat hebben ze een dagje Snowworld gedaan.
Na afloop zei zoonlief doodleuk:"een wintersport vakantie gaat het in ieder geval niet worden".

Wat dan wel wisten de ouders nog niet en ik? ik viel zo ongeveer van mijn verstand toen ik dat hoorde. :o

moonlight91
01-11-11, 18:51
hohoho, ik grijp even in op de reacties ...
onze zoon bepaald alles behalve
wij hebben hem beloofd dat zijn wensen de hoofdregel van deze vakantie worden
omdat wij normaal doen wat wij willen of het beste lijkt
de andere vakanties heeft ie te doen gehad wat hem opgelegd werd
wij hebben een compromie gesloten om redenen dat dit zijn reisje word


daarbij vind ik eigenlijk dat ik niemand een verklaring schuldig ben
en vind het al stom van mezelf dat ik daar in voorgaande regels al weer mee bezig was
ik stel een vraag omtrent VAKANTIE en verwacht dan een antwoord waar ik iets mee kan
en zit niet te wachten op opvoedkundige adviezen, jullie kennen mij en mijn gezin niet, en jullie zullen het vast allemaal beter kunnen als wij..gelukkig maar
ben dan ook teleurgesteld in de reacties

bij deze mag het topic sluiten
graag een slot op !!!!