PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Renate1983



Renate1983
31-10-11, 22:06
Mijn naam is Renate, ik ben 28 jaar en me aan het oriënteren op een vakantie naar Florida. Ik ben van plan om volgend jaar in mei of juni te gaan, en wil vooral naar de omgeving Miami/Keys. Heb nog niks geboekt, maar wordt steeds enthousiaster. ;-)

[verwijderd]
31-10-11, 22:46
Ik zou er nog maar een keer extra goed over nadenken aangezien je al enthousiast wordt van de verhalen hier. Als je daar eenmaal bent geweest is de kans supergroot dat je een Floridaganger gaat worden. :lol:

Voor de meeste hier begin het ook met 1 onschuldige vakantie naar Florida en inmiddels zijn we volledig verslaafd geraakt aan dit mooie stuk van Amerika.

Maar om je straks beter op weg te helpen is het toch handig als je iets meer verteld van jezelf, ga je bijvoorbeeld alleen op reis of zijn er meer reisgenoten? Wat zijn je interesses voor de vakantie?

Dat geeft straks betere reacties op de vragen die je hier vast gaat stellen.

Welkom en veel plezier met je voorbereidingen op een mooie reis.

Renate1983
01-11-11, 21:34
Mijn plannen zijn nog heel vaag hoor. ;-) Ik wil twee weken gaan, vliegen op Miami en een auto huren. Ik ga alleen, en kan in principe dus doen en laten wat ik wil. Ik twijfel nog wel tussen alle hotels boeken of op de bonnefooi gaan met alleen een geboekte overnachting voor de eerste nacht. Richting Orlando hoef ik niet, pretparken lijken me leuker als ik ooit weer een gezellige reisgenoot heb. Wat ik iig wil doen is dus de keys en de everglades, ben dol op snorkelen. :lol:

Cindy1969
02-11-11, 10:21
Welkom, en wat je plannen ook worden, ik zal met veel interesse meelezen.
Ik ga zelf, ook alleen, in februari voor het eerst naar Florida. 9 dagen Orlando.
Ik weet echter nu al dat ik het jaar daarna weer wil, maar dan richting Miami/Keys/Everglades.
Orlando is zeg maar om eerst even te wennen, 1e keer USA voor mij, en 1e keer dat ik een auto ga huren ;)

Renate1983
03-11-11, 11:40
Ik ben benieuwd naar je ervaringen Cindy! Ga je alleen of met gezelschap?

Cindy1969
03-11-11, 20:21
Ik ga alleen, heerlijk, lekker doen en laten waar ik zin in heb ;)

Renate1983
03-11-11, 23:08
Leuk dat jij ook alleen gaat, ben benieuwd hoe je het gaat vinden!