PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: djroskam



djroskam
31-10-11, 08:36
Hey there,

Eind deze maand (25/11) gaan mijn vrouw en ik voor 2 weekjes rondreizen door Florida. Misschien wat kort, maar we hebben het idee dat wat we willen zien en doen moet lukken in die 2 weken. We vliegen op Orlando en vertrekken weer vanaf Miami. Voor de 1e keer naar de VS.
We zijn op zich geen stresskikkers en zien het vaak allemaal wel. Tot nu toe heb ik al veel tips en handigheden uit dit forum kunnen halen. Super!
Echter, er zijn nog wat dingetjes waar we nog niet echt uit zijn. Misschien dat iemand ons daar nog mee kan helpen... Het volgende;

- We komen aan op vrijdag. Ik dacht dat we eerst ri Daytona of Cape Canaveral konden gaan en dan na het weekend enkele parken (Walt Disney/Universal Studios) bezoeken. Nu lees ik soms ook dat de drukte in die parken in het begin van de week het grootst zijn. Terwijl je toch zou denken dat dat in de weekenden het geval is. Iemand ervaring mee?

- Huren van een auto. Eautohuur.nl lijkt een echt prijsvechter. Ervaringen zijn verdeeld. Kan iemand me overhalen? Op de site allesamerika.com linken ze je ook door naar eautohuur, maar zou natuurlijk reclame kunnen zijn. Vooralsnog denk ik dat ik voor Budget kies. Ook scherpe prijzen en denk een iets meer vooraanstaand bedrijf.

Ik hoor graag jullie ervaringen! Andere tips en trucs zijn natuurlijk ook van harte welkom! Daarnaast blijf ik dit forum nauwlettend in de gaten houden :D

Greets,
John

Ta2 Gerrit
01-11-11, 13:27
Eautohuur is vaak één van de goedkoopste aanbieders en daarom ook populair. Ze zijn een tussenpersoon die je weer verbinden met één van de grote verhuurders.
Wij doen dat zelf al een aantal jaar met usareisen.de, waar ik mij persoonlijk iets beter bij voel, en die ook vaak uitkomt als de goedkoopste. Ik vindt het een aanrader.

Direct huren bij de grote jongens (Alamo, Dollar, Hertz, Budget e.d.) kan ook, zeker als de prijs d.m.v. actie of promocode goed is, maar gebeurt hier minder.
Afgelopen Oktober hebben wij daarom direct gehuurd bij Dollar.de, dus het is gewoon een kwestie van vergelijken.

Zelfs per auto maakt het nog verschil, de "kleinere" auto's zijn vaak bij Eautohuur goedkoper dan bij usareisen, bij de SUV's is het vaak net andersom.