PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mira_love

mira_love
30-10-11, 21:24
Hallo!

Mijn naam is Miranda en mijn man en ik willen heel graag volgend jaar mei naar Orlando. Dit was eigenlijk al de bedoeling afgelopen mei als huwelijksreis, maar helaas kon dat toen niet doorgaan.

Ikzelf ben nog nooit naar Amerika geweest, maar mijn man is al wel een keertje in Orlando geweest. Hij wil heel graag zijn belevingen van daar met mij delen, dus vandaar onze keuze om naar Orlando te gaan.

Ik zal de komende tijd het forum eens goed doorspitten en alle info en tips doorlezen om onze 2 weken zo goed mogelijk in te vullen! Vooral budgettips zijn heel erg welkom!

Groetjes,
Miranda

koenkamphuys
03-11-11, 07:05
Een verlate huwelijksreis dus. Welkom op ons forum, Miranda, maar een waarschuwing is wel op zijn plaats. Florida is namelijk verslavend leuk. Neem ons nou. Bij ons was de eerste keer Florida ook de huwelijksreis en kijk nou... een huis daar en minstens 3x per jaar erheen. Je bent dus gewaarschuwd. Je man weet al hoe leuk het is; het is niet voor niets dat hij je wilde meenemen voor de huwelijksreis.

Veel plezier met het doorspitten van het forum.

2theUSA
05-11-11, 09:29
Hoi Miranda,

Welkom op het forum, succes met het doorspitten, want er staat hier aardig wat aan informatie bij elkaar. Lees ook eens een aantal reisverslagen daar kan je ook veel leuke ideeën op doen.

Groet Christa

mira_love
06-01-12, 18:29
Hallo allemaal,

Ik wou maar even melden dat wij onze reis hebben geboekt! :D

We vertrekken op 7 mei met arkefly naar orlando en gaan op 21 mei weer terug. We hebben een 1 kamerappartement/studio geboekt bij The Enclave, een huurauto voor de 2 weken en hebben de meeste tickets voor de parken er ook al bij geboekt!

Nu het forum doorspitten voor alle tips een aanbevelingen om onze reis zo goed en mooi mogelijk te laten verlopen.

Heb er nu al zin in :D

Njit
06-01-12, 18:56
Jullie zijn al helemaal voorzien om er een fantastische vakantie van te maken. Voor wele parken hebben jullie tickets gekocht?

mira_love
06-01-12, 19:24
Voor wele parken hebben jullie tickets gekocht?

We hebben een 5-daagse base-ticket voor de Disneyparken, 2-daagse ticket voor de universalparken, 1 dagje seaworld en een ticket voor KSC.

We zijn daarnaast ook nog van plan om naar Gatorland te gaan, maar die kopen we daar wel ter plekke (hopelijk met een voucher).