PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema katrien67: Miami-Everglades-Keys-Miami, juli 2012



katrien67
30-10-11, 10:56
Wij (gezin, drie kinderen van 18, 19 en 20) zijn van plan om in juli 2012 een week naar Florida te gaan. Daarna vliegen we door naar Washington. In die week wil ik graag Miami, Everglades en de Keys bezoeken.

Ik dacht zelf aan twee nachten Miami waarbij we dan de laatste dag naar de Everglades gaan. Van daaruit door naar bijvoorbeeld Key's waar ik dan nog drie nachten te spenderen heb. De laatste nacht weer in Miami.

Heeft iemand tips over de nachten op de Key's? Moet ik juist in Key WEst overnachten of juist in het Bahia park? We willen graag zoveel mogelijk zien en doen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!

trails
30-10-11, 15:08
In Bahia Honda SP kun je volgens mij alleen met een tent kamperen. Maar dat weet ik niet zeker. Op Bahia Honda Key zijn geen hotels.
Waar je op de Keys wilt overnachten hangt wel af van wat je wilt gaan doen daar.

katrien67
30-10-11, 17:18
We willen in ieder geval graag Key West zien en ook graag snorkelen. Ikzelf denk dat het erg ver is om vanuit de Everglades nog helemaal naar Key West te rijden. Daarom dacht ik dat het handiger zou zijn om eerst te overnachten in bijvoorbeeld Maraton. Daar zouden we dan kunnen snorkelen en daarna door naar Key West. Is dat iets?

trails
31-10-11, 09:50
Vanuit Miami/Everglades is Key West heel goed te doen hoor. Veel mensen rijden het zelfs vanaf Naples.
Als je vanaf Miami/Everglades rijdt heb je zelfs nog tijd om onderweg wat te doen (Als je tenminste niet pas om 12.00 uur vertrekt :-P

katrien67
31-10-11, 19:37
Dank je wel voor je reactie. Maar ik bedoelde eigenlijk dat we de Everglades nog gaan bezoeken. Dus shark valley en een tochtje met een airboot (?). Voor we wegrijden uit de Everglades zal het, denk ik, einde middag zijn. Of zijn die Everglades met een halve dag bekeken?