PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: toeterouzo



toeterouzo
30-10-11, 08:35
Hoi allemaal,
toeterouzo zijn de namen van onze poezen. Zelf heten wij Mar en Fran en zijn de moeders van Ryan en Shane (bijna 5).
In 2009 zijn wij voor het eerst met de kinderen en vrienden naar Orlando geweest en hebben ons daar buitengewoon goed vermaakt.
destijds waren de jongens 2 jaar en hebben niet veel meegekregen van ons Orlando avontuur.
Volgend jaar zijn opa en oma 50 jaar getrouwd en willen met onze kinderen naar Orlando. Zelf kunnen ze geen auto meer rijden en heel vervelend voor Mar en mij moeten wij mee om het gezelschap van hier naar daar te brengen.
Dit vinden wij natuurlijk onwijs gaaf want nu kunnen we dingen doen waar we de vorige keer niet aan toe gekomen zijn.

Dus we gaan ons weer helemaal inlezen op het forum en zullen hier en daar reageren of zelf iets posten.

Groet van de Kaaytjes

trails
30-10-11, 08:47
Hoi Mar en Fran,
Welkom hier!
Leuk zo'n cadeau van opa en oma! Ik ben een beetje jaloers ;-).
Geniet van alle voorpret en natuurlijk van de vakantie zelf! Ik welke periode gaan jullie en blijven jullie in Orlando als standplaats?

aggie
30-10-11, 10:47
Welkom op dit gezellige forum met heeeeel veel informatie over Florida en nog veel meer!!!
Heerlijk om zo'n kadootje te krijgen, daar zeg je geen nee op!! Wanneer zijn de plannen om te gaan en voor hoelang? Al enig idee over een eventuele reisroute?

Lees ook eens enkele reisverslagen, altijd leuk en erg informatief!

Have Fun, Aggie

Marita
01-11-11, 09:53
Welkom Mar en Fran,

Heel vervelend dat jullie je moeten opofferen om te rijden:wink:. Zou me zelf ook geen seconde bedenken en het voor de goede vrede doen:-\".

Groetjes Marita