PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Cindy1969: Orlando 27-2 t/m 05-03-2012



Cindy1969
29-10-11, 15:49
Ook ik ben een blog begonnen, om straks reisverslagen te kunnen schrijven. Plaats nu af en toe een blogpost, om jullie te laten meegenieten van mijn voorpret ;)

http://cindyhelmich.blogspot.com/

Lannie
29-10-11, 16:18
Cindy ik heb even op je blog gekeken. Wat mij opviel is dat je graag een dagtocht wil maken naar de Everglades, ruim 400 km van Orlando. Je hoeft niet persé naar de Everglades te gaan om met een airboat te varen. Dit kan bijvoorbeeld ook bij Boggy Creek in Orlando. Net zo leuk als in de Everglades.

Cindy1969
29-10-11, 18:59
Oh dank je wel voor de tip Lannie !
Wow, ik realiseerde me niet dat het nog 400 km is vanaf Orlando...
Ik heb het opgeschreven, en ga me er eens in verdiepen.

Cindy1969
19-02-12, 20:59
Nog een weekje! \\:D/

Zoooooo'n zin in!

trails
19-02-12, 21:59
Wij nog een weekje en dan zijn we weer thuis.
En voor jou nog een weekje en dan ga je naar de Sunshine!!!
Hele fijne vakantie en we gaan je volgen!!!

rolandino
19-02-12, 22:10
Lekker hoor nog maar een weekje te gaan! Geniet ervan! :)

Ik krijg trouwens op je reisverlslag in FireFox een login popup, van webnexsys.com, het gaat daarbij om het volgende plaatje: http://www.webnexsys.com/michael/img/green_paisley_skin.png Ik denk dat ergens iets fout gaat?

Cindy1969
19-02-12, 22:40
Oeps.... denk dat het plaatje beschermd is...
Ben echt een nitwit qua bloggen, ga even kijken of ik een andere foto kan vinden.
Thanx!

EDIT: plaatje maar even weggehaald en tekst aangepast. Straks heb ik het weer...

En dank je wel Rolandino!

@Trails: jullie nog even genieten he! Ik lees jullie blog elke dag, heerlijk! Geniet echt van de foto's en de verslagen .

sonja
20-02-12, 14:05
Ik krijg trouwens op je reisverslag in FireFox een login popup, van webnexsys.com, het gaat daarbij om het volgende plaatje: http://www.webnexsys.com/michael/img/green_paisley_skin.png Ik denk dat ergens iets fout gaat?

Ik krijg de pop-up al zodra ik het reisverslag open en ik gebruik IE. Kan het overigens wel wegklikken.

rolandino
20-02-12, 14:19
Ook ik krijg hem nog steeds, weg klikken kan inderdaad, maar wel verwarrend voor de meeste mensen.

Cindy1969
20-02-12, 14:24
Oh nu begrijp ik welke pop up je bedoelt, dacht gisteravond dat het door het plaatje van de auto kwam, dus die weggehaald.

Als ik mijn eigen blog op het werk open (met een oude versie van IE) krijg ik ook die pop up, al maanden. Klikte hem idd gewoon weg.

Maar thuis, met Google Chrome, heb ik er geen last van.

Zit nu op het werk, en ja hoor, die pop up komt weer, dus het kwartje valt nu pas.
Geen idee waar het hem in zit...

rolandino
20-02-12, 14:52
Zover ik kan zien zit het in de widget van hotels combined. Kun je die misschien even tijdelijk uitzetten om te zien of het dan weg is?

Cindy1969
20-02-12, 17:45
Ik heb bij Dashboard gekeken, bij HTML dingen enzo, en zag dat ook staan. Wist niet of ik het zomaar kon weghalen. Dus even de Helpfunctie van Blogger gebruikt, maar was in lunchpauze, op werk, met oude IE explorer, schoot dus niet op.
Ga vanavond thuis even kijken!

ekkie50
26-02-12, 03:30
Goeie reis morgen! Het is hier schitterend weer. Maandag ga ik terug naar Holland, maar ik zal Orlando netjes achterlaten voor je :D

Cindy1969
26-02-12, 10:38
Ah dank je wel :-)
Goed te horen dat het mooi weer is haha. Zag de vooruitzichten, en daar stonden wat dagen met regen bij, hoop dat dat zal meevallen.
Jij fijne terugreis alvast!

ekkie50
26-02-12, 14:20
Dank je. Het slechte weer is tot nu toe 100% meegevallen. Ik heb deze week 1 bui meegemaakt laat op de avond. Dit weekend zou wat minder worden, maar dat is nog altijd erg lekker weer i.v.m. NL. Als de zweefvliegtuigen nog altijd vliegen dan zegt dat wel wat over het weer hier. De hele winter zijn ze de lucht in geweest. No worries!

Cindy1969
26-02-12, 16:03
Goed te horen!
Keek net nog even naar het weerbericht, en idd, het weekend geven ze regen op, maar vanaf dinsdag alleen maar zonnen, de buien zijn verdwenen :-)
Ach, als de temperatuur maar goed is, een buitje af en toe vind ik niet erg, maar af en toe een zonnetje ben ik hard aan toe ;-)

trails
27-02-12, 11:33
Hele fijne vakantie Cindy!!!!

r.teeuwsen
27-02-12, 12:34
Geniet er van!!! Heel veel plezier ;-)

Teleton
27-02-12, 15:01
Goeie reis Cindy en veel plezier!

Ta2 Gerrit
27-02-12, 15:08
Welcome to Florida. Het zonnetje breekt al door :-)

Briggy
27-02-12, 16:07
Veel plezier in Florida Cindy :D

Cindy1969
28-02-12, 05:26
Dank jullie wel allemaal :-)

Reis ging meer dan goed, hotel bevalt, kortom, ik ga genieten!
Mijn 1e verslagje staat online.

riwi
28-02-12, 13:18
Leuk verslag. ook wij wensen je veel plezier en we zullen alles lezen hoor
Groeten fam Riwi
enne autorijden is zo relaxed allemaal daar. Dat komt wel goed hoor.

cindy74
06-03-12, 21:18
Welkom thuis! Was leuk om je te volgen :-) . Ik neem ok altijd make up mee en dan vooral mascara en opi nagellak

Cindy1969
06-03-12, 21:18
Ik wil iedereen even bedanken voor het lezen en commenten, het was voor mij de 1e keer dat ik blij bijhield, maar ik vond het erg leuk om te doen.

Begin van de middag thuis gekomen na een nacht zonder slaap in het vliegtuig, dus zit nu te knikkebollen achter de computer. Morgen of overmorgen zal ik nog even een verslagje doen van de laatste dag, niet echt iets bijzonders te melen, maar wil het wel even afsluiten :D

Over een uurtje mag ik van mezelf naar bed, denk dat ik het zo goed doe, door op normale NL tijd naar bed te gaan, en niet vanmiddag al ofzo ;-)

r.teeuwsen
06-03-12, 22:15
Hoi Cindy,

Ik heb genoten van je leuke verslag, top!
Enne... Lees dat je het Florida virus al hebt opgelopen :-)
Je gaat nog een keer terug naar Florida... Leuk om te lezen.

Greetz, Remco

Cindy1969
07-03-12, 08:50
Dank je Remco, ik kan wel zeggen dat dit voor mij de mooiste vakantie was tot nog toe.
Zie wel dat ik een type fout heb gemaakt gister, "blij bijhield", was best moe haha.
Ben gisteravond om 21 uur als een blok in slaap gevallen, en werd net pas wakker, bijna 11 uur geslapen.
Benieuwd hoe het vanavond gaat, maar daar heb ik dan weer de melatonine voor meegenomen ;)

cloggie68
07-03-12, 09:47
Ik heb gisteren je verslag bijgelezen, erg leuk!! Top dat je zoveel plezier hebt gehad!

Tans4USA
07-03-12, 23:10
Wat een ontzettend leuke vakantie heb je gehad en wat een leuk verslag. Ik heb zojuist de laatste dagen bij gelezen, had op de een of andere manier geen melding van nieuwe berichten gehad.
Stoer hoor dat je zo'n vakantie viert in je eentje en dan gelijk met de auto over het strand gaat scheuren.
Het Florida virus heeft jou dus ook te pakken :razz: