PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Christophe



christophe
01-02-06, 00:22
Even voorstellen; Christophe

hallo daar, ik ben sinds kort actief op het forum en dat in het bijzonder om mijn trip van 2006 voor te bereiden. Mijn laatste bezoek dateert alweer van 1996 en ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is.
Ik heb nu bijna 8 jaar gespaard voor deze reis en het gaat ereindelijk van komen. Ik heb trouwens een nieuwe vriendin gevonden die wel meewil naar Florida (ook niet onbelangrijk natuurlijk ;-) )
Nog wat over mezelf; ben 27 jaar en afkomstig uit Belgisch Limburg. Ik hoop hier nog wat nuttige info te verzamelen en reiservaringen te delen.

Njit
01-02-06, 01:01
Van harte welkom!

Het voorstel Forum heb je al gevonden :)
De FAQ vind je hier: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

En verder kan ik je aanraden om veel reisverslagen te lezen. Hier doe je veel tips en mee op.

Waar gaat je voorkeur naar uit? Pretparken of natuur?

Disneyfan1970
01-02-06, 20:39
welkom hier.

Jeroen

marisca
01-02-06, 21:03
Welkom Cristophe, Voor het laatst in 1996 geweest? Dat is al 10 jaar geleden, Fijn voor je dat je weer gaat, Er is weer een hoop veranderd. Veel plezier op het florida Forum! Groetjes marisca. 8)

marisca
01-02-06, 21:04
Welke periode ga je ? Marisca. \:D/

christophe
02-02-06, 22:53
ik vertrek op 11 mei en keer terug de 31 ste.
Mijn voorkeur gaat uit naar de pretparken maar ook de rest van Florida fascineert me. Daarom eerst een weekje orlando, dan een weekje rondreizen (miami, keys,...) om terug te eindigen in een villa de laatste vijf dagen in orlando.

marisca
02-02-06, 23:22
Cristophe je gaat in een hele mooie periode. Het is dan nog niet bizar druk en dat is fijn. Je hebt dus een week voor orlando, Vergeet niet een bezoekje te brengen aan Universal(allebij de parken). Seaworld en Disney en je zult zien tijd te kort!! Veel plezier op dit forum en met de voorpret!!! \:D/ Groetjes marisca.

marisca
02-02-06, 23:29
O ja, Ik had over het hoofd gezien dat je ook weer eindigd in een villa in orlando voor de laatste 5 dagen , Zou ik ook nog naar Florida mall gaan met je vriendin en lekker shoppen, The Fleamarket in kisseme is ook leuk om even langs te gaan! Voor die extra koffer bijv. Groetjes marisca 8)