PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Riwi: Orlando-Orlando, nov. 2011



riwi
28-07-11, 19:40
Geheel onverwacht toch besloten om in november naar Florida te gaan. Het virus blijft in je lichaam gieren, maar toen de beslissing genomen was maakte dit plaats voor vreugde:Den aftellen.

Na de afgelopen 2 jaar met onze 2 kinderen te zijn geweest, gaan we nu heerlijk met zijn tweeen. Even geen pretparken (wel heel leuk hoor), maar even andere dingen bekijken. We willen in ieder geval dolfijnen spotten ,naar Christal river en segwayen in Celebration. We gaan van 13 november tot en met 28 november. Geboekt via AE vliegen we met United en hebben voor 1 week een villa in de Disney area en de rest gaan we hotelhoppen. Auto erbij en het feest kan beginnen.
Wie heeft er nog leuke tips voor ons om te bezoeken of zegt dat is apart, maar zeker de moeite waard.
Volgende jaar zomer willen we weer met de kinderen dus dan is WDW en Universal etc weer aan de beurt.
Alvast bedankt voor jullie tips
Fam Riwi:lol:

r.teeuwsen
28-07-11, 21:01
Hoi Riwi,

Heel goede keuze lekker met z'n tweeën naar Florida, zeker in November.
Onze favoriete maand! Helaas door een druk najaar op het werk voor mijzelf en mijn vrouw die een opleiding gaat doen lukt het dit jaar niet, maar normaal is november ONZE maand, heerlijke periode ;-)
Geniet er van!!

Greetz, Remco

sonja
29-07-11, 12:03
Geheel onverwacht toch besloten om in november naar Florida te gaan.
Wie heeft er nog leuke tips voor ons om te bezoeken of zegt dat is apart, maar zeker de moeite waard.


Kun je iets specifieker zijn, wat vinden jullie leuk, strand, musea, bezienswaardigheden, grote steden, shoppen, natuurgebieden?
Dan kunnen we je vast veel goede gerichte tips geven.:lol:

riwi
29-07-11, 20:24
Okay wat vinden wij leuk:
natuur staat wel aardig hoog deze keer. Mooie stranden ligt onsook wel. Verder dieren spotten en ja shoppen komt ook in de buurt van hoog (we zullen wel moeten want mijn dochter is nu al aan een verlanglijstje bezig)
Kilometers maken geen bezwaar. Hotels boek ik via mijn werk dus kilometers maken is ook niet echt een probleem.
Ja en verder staan we voor alles open.
Alvast badankt
Riwi

Teleton
30-07-11, 08:48
natuur staat wel aardig hoog deze keer. Mooie stranden ligt onsook wel. Verder dieren spotten en ja shoppen komt ook in de buurt van hoog. Kilometers maken geen bezwaar. Ja en verder staan we voor alles open.
Volgens mij is Florida precies het juiste adres voor jullie....... eigenlijk verschilt jullie wensenlijstje in niets van de tientallen reisverhalen die je hier kunt vinden.

Hou er rekening mee dat jullie tijdens een van de drukste periodes reizen. Shoppen rond Thanksgiving kan zo zijn voordelen hebben. Zwarte vijdag (http://www.timeanddate.com/holidays/us/black-friday)is de periode met de beste aanbiedingen maar het is ook niet ongewoon dat er in de enorme drukte, slachtoffers vallen. In die periode kan je ook niet overal 'zo maar' terecht, veel mensen maken in die periode gebruik van de mogelijkheid om een uitstapje te maken. Hotelkamers op populaire lokaties kunnen schaars (dus duur) zijn.

riwi
30-07-11, 09:16
Kijk dat wist ik niet. Voor ons een reden om misschien niet te gaan shoppen op die dag (tenzij we een hele goede aanbieding spotten). Ik denk dat we die dagen gaan gebruiken om heerlijk rustig de natuur in te gaan.
Thanks
Riwi

nikie1968
31-07-11, 22:39
wij waren in 2006 ook met thanksgiving in florida en inderdaad druk was het er wel bij de malls...maar hotel was geen probleem....en bij tommy waren er echt geen extra afprijzingen ofzo....en ook bij ralph lauren ook niet...
ook dit jaar zijn we weer in amerika met thanksgiving maar dan zitten we in Las Vegas...

riwi
26-10-11, 19:34
Nog iets meer dan 2 weken dan gaan we:grin:. Van 13 november tot 29 november.

Ons reisschema ziet er als volgt uit:

dag 1 Amsterdam-Washington-Orlando
dag 2 Orlando prive villa voor 1 week en lekker uitrusten
dag 3 Orlando Om 12.00 uur een Segway tour door Celebration
dag 4 shoppen en genieten en Disney village (toch) bezoeken voor de sfeer
dag 5 Orlando om 11.00 uur zwemmen met de mannetees in Crystal river
dag 6 Orlando Kelly Park bezoeken en 's avonds old town bezoeken
dag 7 Orlando shoppen en 's avonds old town bezoeken
dag 8 Naples Staybridge suites hotel en rusten, wandelen, omgeving verkennen
dag 9 Naples shoppen en natuur verkennen
dag 10 Saint Petersburg Hotel Indigo omgeving verkennen
dag 11 Saint Petersburg Sea screamer tocht maken (dolfijnen spotten)
Dag 12 Clearwater Holiday Inn omgeving verkennen
Dag 13 Tampa Holiday Inn Express Omgeving verkennen
Dag 14 Tampa shoppen
dag 15 Orlando Holiday Inn Castle
dag 16 Vertrek Orlando- Washington en traantje wegpinken
dag 17 aankomst Amsterdam
dag 18 HEIMWEE:cry:

We gaan nu lekker met z'n tweeen en gaan niet naar de pretparken (afgelopen 2 jaar al gedaan met de kinderen die nu op het huis mogen passen). Vooral de natuur verkennen, dieren spotten, lekker genieten en lekker eten en shoppen.
We zullen ook een reisverslag maken ( zie ook andere Riwi verslagen). Ik weet niet of ik de puf kan opbrengen om iedere dag een verslag te maken maar dat merken jullie vanzelf wel.
Wij kunnen in ieder geval niet wachten.

Fam Riwi

riwi
01-11-11, 19:15
Het is bijna zover.
Voor wie ons wil volgen hierbij de link:
http://famvriends.wordpress.com/2011/10/13/florida-2011/

Ik ga het reisverslag van dag tot dag bij proberen te houden.
Veel leesplezier\\:D/
Fam Riwi