PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis / Villa / Condo gezocht: Aan golfbaan



dito2003
21-10-11, 17:15
Heeft iemand misschien een goede tip voor een villa (minimaal 4 slaapkamers) aan een golfbaan in Orlando en toch niet te ver van de parken vandaan?
Ik heb gelezen over Southern Dunes en Highland Reserve maar deze lijken mij toch wat verder van alles (Disney, Universal) vandaan te liggen.
Wij zelf hebben in het Providence Resort gezeten. Leuke golfbaan en mooi huis maar het terrein is nog helemaal in aanbouw en daardoor zag het er erg ongezellig uit.

Ta2 Gerrit
21-10-11, 18:08
Ik ben onlangs langs Reunion Resort gereden (S Old Lake Wilson Road). Daar stonden de huizen ook nagenoeg op de baan, en relatief dicht bij Disney.
Ook nog wat winkels en restaurants om de hoek.

Of anders Mystic Dunes, aan dezelfde weg, maar nog iets dichter(naar de 192) bij Disney.

trails
21-10-11, 19:57
Highlands Reserve is niet zo ver van Disney hoor. Southern Dunes is nog verder weg dan Providence.

ietie
21-10-11, 20:34
Polo park in davenport.

dito2003
22-10-11, 16:55
Bedankt voor jullie reacties: Mystic Dunes heeft geen villa's. Die had ik ook gezien dit jaar toen we er voorbij reden en daar had ik wel willen zitten. Reunion is mooi maar daar zijn de huizen wel aardig aan de prijs.
Ik ga me maar eens richten op Highlands Reserve. Iemand nog goede ervaringen met een bepaalde villa?

arno
22-10-11, 17:55
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3247hier een link naar een draadje over highland reserve. gr. arno

marijke8
23-10-11, 00:14
Birkdale drive 626 ligt gelijk aan de golfbaan in Highland reserve en heeft 2 verdiepingen en 1 slaapkamer beneden en 3 boven.

PENPE
23-10-11, 18:38
Ik ga me maar eens richten op Highlands Reserve. Iemand nog goede ervaringen met een bepaalde villa?Ik heb daar wel een mooie gezien, maar is ook wel aan de prijs....

Sanibel
25-10-11, 11:06
Wij zijn tot nu toe op 3 adressen geweest in Highland reserve:

246 Bonville Drive
416 Higher Combe drive
948 Troon Circle


Al deze huizen waren in perfecte staat van onderhoud.
Alleen 246 Bonvile had Kabel TV en Internet.
Nadeel van dit huis dat het ook achter buren had.
Voor de rest heeft dit park als voordeel dat de Publix en Walmart dichtbij zitten(publix 1 minuut en Walmart 5 minuten)

Sjon, Bianca en Romy

dito2003
27-10-11, 18:05
Nog een vraagje: als jullie een huis huren in Highland Reserve, boeken jullie dit dan rechtstreeks bij de eigenaar (gevonden via google) of boeken jullie dmv bv. Homeaway of VBRO?
Ik heb tweemaal via Homeaway geboekt, en dat bevalt eigenlijk prima, maar nieuwe ideeën zijn altijd goed.

trails
27-10-11, 19:24
Nog een vraagje: als jullie een huis huren in Highland Reserve, boeken jullie dit dan rechtstreeks bij de eigenaar (gevonden via google) of boeken jullie dmv bv. Homeaway of VBRO?
Ik heb tweemaal via Homeaway geboekt, en dat bevalt eigenlijk prima, maar nieuwe ideeën zijn altijd goed.

Homeaway en VRBO zijn GEEN verhuurders maar advertentie-sites.
Als je via Homeaway een huis vindt dan boek je rechtstreeks bij een eigenaar.

Sanibel
28-10-11, 12:02
Wij hebben alle keren de villa via AV gehuurd.

Sjon, Bianca en Romy.

arno
28-10-11, 13:34
ook wij hebben jaren bij AV gehuurd tot we 2 jaar geleden tot de aanschaf van een villa zijn gekomen. nu boeken we alleen de vliegtickets nog bij AV. de auto dit jaar ook voor het eerst zelf geboekt. gr arno

Maya1973
19-01-12, 20:26
ik weet niet of het al te laat is, maar had je deze al gevonden?

http://www.venturacountryclub.org/property4rent_list.asp

ongeveer 10 minuten van het internationale vliegveld en ongeveer 45 minuten van alle grote parken.