PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: anoki



anoki
18-10-11, 20:42
Hallo, mijn naam is Agnes. Wij (vriend, twee meiden van dan 13 en 11 jaar) gaan volgend jaar van 6 t/m 24 augustus naar Florida. Vliegtickets zijn al geboekt naar Orlando. We willen daar gaan rondreizen met een auto en niets vastleggen behalve de eerste nacht dan. Hoe de reis er precies uit gaan zien weten we nog niet, daarom zit ik ook op dit forum, om ideeën op te doen.

Ik ben samen met mijn vriend in 1997 en 1998 in Amerika geweest.
In 1997 naar Californië, Nevada én Florida en in 1998 naar Californië, Nevada, Utah en Arizona. Eindelijk weer terug naar USA, we hebben gewacht tot de kinderen wat groter zijn en hebben daarom ook gezien de leeftijden van de kinderen nu voor Florida gekozen. Heb er heel veel zin in!

Groetjes, Agnes :sun:

jarjarbinks
19-10-11, 13:33
Informatie is hier genoeg te vinden zoals je denk ik al gezien hebt.

Dat je gaat rondreizen zonder iets vast te leggen in het hoogseizoen zou ik niet direct doen. Ieder hotel vraagt meestal de hoofdprijs omdat alles toch al redelijk vol ligt.
Natuurlijk hangt dit af van waar je heen gaat.

Mocht je het op voorhand weten is een hotel reserveren (nu voor volgend jaar) meestal goedkoper.

Maar lees hier rustig rond en je komt genoeg informatie daarover tegen.

aggie
19-10-11, 15:37
Hallo Agnes,

Welkom op dit informatieve forum! Dat je er zin in hebt, snappen wij hier volkomen!
Lees rustig eens rond hier op het forum en ook reisverslagen zijn aan te raden, daar haal je vaak heel veel ideeën uit!!
Ik zou inderdaad wel alvast enkele hotels vastleggen, anders betaal je inderdaad vaak de hoofdprijs, zoals jarjarbinks al opperde.

Veel succes en plezier met alle voorbereidingen!!

groetjes van Aggie

trails
22-10-11, 09:19
Hoi Agnes,
Welkom hier. Zoals de anderen ook al aangaven, van te voren je hotels reserveren is goedkoper. Veel hotels hebben een advanced purchase tarief. Dat scheelt vaak zo'n 15%. Bovendien kun je dan zelf bepalen in welk hotel je wilt zitten en ben je niet afhankelijk van waar nog een plakje vrij is. Augustus is toch druk. Veel plezier!

2theUSA
23-10-11, 11:00
Hoi Agnes,

Heerlijk plan hebben jullie, ik zou ook net als de vorige schrijvers, wel zoveel mogelijk hotels vastleggen. Als je de verschillende hotelsites goed in de gaten houdt, kan je flink goedkoper boeken, wij hebben daar meestal tot zo'n 40% korting mee gewonnen.

Ook zou je kunnen overwegen een paar dagen een villa in de omgeving van Orlando in te plannen, deze zijn van alle gemakken voorzien en door het enorme aanbod, zeer aantrekkelijk geprijsd.

Succes en veel plezier met de voorbereidingen,

Groet Christa

anoki
23-10-11, 17:02
Okay, klinkt heel anders dan 14 jaar geleden. De eerste keer zijn we ook in juli/augustus geweest en hebben we nooit problemen gehad met het vinden van een motel. Ik moet wel zeggen dat wij eigenlijks altijd een motel 6 hadden en heel af en toe een hotel (scheelde nogal in de kosten). Maar misschien is het wel heel erg veranderd ten opzicht evan 14 jaar terug.

Bedankt voor al jullie reaktie's en ik zal zeker veel reisverslagen lezen om ideeën op te doen.

Gr. Agnes

ferret
23-10-11, 17:37
Wij gaan voor de zesde keer naar Florida. Ook wij gingen altijd in een motel. Het scheelt wel erg veel geld. Aangezien wij toch de hele dag weg waren, was de slaapplaats niet zo belangrijk.
Het afgelopen jaar hebben we voor het eerst een villa geboekt. Dat was heerlijk, maar inderdaad veel duurder. Het ligt dus ook een beetje aan jullie budget.