Florida Forum

[Te Koop] TomTom XL Amerika/Canada

I'm Daniël
17 oktober 2011, 22:47
Tijdens onze rondreis in Florida gekocht. (Juni 2011)
Voorzien van de laatste versie kaarten en zonder beschadigingen, compleet met zuignap en auto oplader.

Bijbehorende verhaal:
Meteen na aankomst in Miami vermoeid de gehuurde auto opgehaald en richting vooraf geboekte hotel gereden, tenminste dat dachten we. Uitgeprinte routebeschrijving bleek niet helemaal te kloppen en het wegennet was toch net wat anders als in Nederland:lol: waarna we bij de eerste de beste grote supermarkt deze TomTom XL gekocht hebben, wat een verademing was dat!
Aanrader is dus om voor aankomst al een navigatiesysteem bij te hebben zodat je niet verdwaald zoals wij deden.

TomTom XL mag voor 90Euro €80 van eigenaar wisselen voor een nieuw avontuur in Amerika8-)

Opsturen is ook een optie, verzendkosten zal ik voor eigen rekening houden.

Vriendelijke groeten,

Daniël

http://img542.imageshack.us/img542/3131/aaaatomtom.jpg

didirood
14 november 2011, 20:00
Waar woon je ergens? Ik heb interesse maar voor een 2e hands betaal ik niet meer dan een nieuwe. En € 80 is een stuk duurder dan $ 80 (prijs momenteel op wallmarkt)

I'm Daniël
14 november 2011, 22:46
De prijs momenteel bij de Wallmart is 98$ en dat is zonder TAX.

Didirood woont te ver weg dus TomTom gewoon nog te koop:)

Vraagprijs is 80 Euro

jooooos
15 november 2011, 12:00
Je hebt een pb

I'm Daniël
19 november 2011, 17:48
Jooooos,

Je hebt al een tijdje een pb terug, wil je a.u.b. even wat laten weten i.v.m. overige geinteresseerden.

Groetjes Daniël

Albertje Nienhuis
26 november 2011, 11:21
Dag Daniël,
Wij gaan in Januari voor 4 weken naar Florida en hebben een camper gehuurd, zonder navigatie. Heb interesse in jullie aanbod en biedt € 75,00 (incl. verzending of is het af te halen? Wij wonen in Drenthe maar aflevering bij kennissen in Apeldoorn, Amsterdam of Leeuwarden zou ook kunnen.
Groet, Albertje Nienhuis

Mijn tel. nummer is xxxxxxxxx email adres xxxxxxxxxx
Groet, Albertje N.N.

Moderator: persoonlijke info per Prive Bericht (http://www.floridaforum.nl/faq.php?faq=vb3_user_profile#faq_vb3_private_messa ges) versturen!

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum