PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Aggie: juli 2012



aggie
11-10-11, 14:57
Hallo Luitjes,

Het is ons ook weer gelukt om mooie tickets te bemachtigen voor volgend jaar zomer, met Air France! We houden weer een blog bij en laten we eerlijk zijn...hoe meer volgers, hoe leuker het bijhouden ervan is!!!
We hebben er reuze veel zin in :lol:

groetjes van Aggie

avhkj
11-10-11, 16:10
Super! Ik me meteen maar aangemeld, ben ik in ieder geval op tijd.

belgske
11-10-11, 16:54
sorry,

maar ik denk dat ik gene tijd zal hebben om je blog te volgen. Wij vertrekken ook op 30 juni in Dusseldorf met AF naar.... Atlanta en vervolgens Key West. Laatste 12d verblijven we in Orlando. 't Is dus goed mogelijk dat we elkaar in één of ander park elkaar tegenkomen, zonder dat we elkaar opvallen.

aggie
11-10-11, 22:53
Dat is dan zekers goed mogelijk....ik zal attent zijn op vlaamse taal! U kunt ons herkennen aan een zeer limburgs dialect! Altijd leuk, maar geniet ook vooral van jullie voorpret!

aggie
17-10-11, 16:46
Er zijn alweer 2 nieuwe updates geplaatst, voor de liefhebber!!

groetjes van Aggie

desteijntjes
17-10-11, 16:51
He wat een lekker vooruitzicht voor jullie!!! En zolang alvast voorpret8-). We gaan zeker jullie belevenissen volgen.

trails
17-10-11, 18:10
Jammer van Key West hè......
gr. Renée

aggie
18-10-11, 09:39
Zeker jammer van Key West, maar ach, het is er overal mooi en genieten doen we toch wel ;)

aggie
14-02-12, 10:25
Het is ons toch gelukt, we gaan toch naar Key West!!
Update op mijn blog staat er weer op!!!

Groetjes van Aggie

charly
14-02-12, 14:53
Hallo Aggie,

heb me ook aangemeld voor je blog. Ook wij zijn in dezelfde tijd in florida en gaan deels dezlefde reis maken. Wij starten in miami 30 juni gaan 4 juli naar key west en willen vanaf 7 juli twee weken een villa huren aan de Golfkust.

Groetjes,
Charlotte

trails
14-02-12, 15:17
Geweldig!!!

trails
25-02-12, 14:49
Als jullie ooit nog eens met de kinderen een ruim en betaalbaar hotel zoeken in NYC, kijk dan eens naar waar wij nu zitten: Best Western Hospitality House: http://bestwesternnewyork.com/hotels/best-western-plus-hospitality-house
Wij hebben het goedkoopst geboekt via het hotel. En als je met vijven bent (of 4) dan heb je gewoon veel meer ruimte.

aggie
27-02-12, 15:04
:wink:Dank je wel, ik had het al genoteerd, nadat ik bij jullie het geweldige hotel zag!! Lief dat je zelfs in NY aan me denkt....:wink:

trails
27-02-12, 19:49
Nou ja Aggie, wij weten hoe moeilijk het is om voor 5 personen (zo ongeveer 5 volwassenen) een lekkere accommodatie te vinden waarbij ieder toch wat privacy heeft en er ook genoeg ruimte is. En dan moet het ook nog fatsoenlijk zijn en betaalbaar, toch?? ;)

dejo
28-02-12, 07:30
Daar hebben wij nou ook moeite mee. Ik probeer tegen een betaalbare prijs een hotel kamer voor 5 in miami te scoren maar het wil niet echt lukken. @aggie, heb jij de suntower hotel en suites via hun eigen site geboekt? Via de hotel booking sites is een kamer reserveren voor 5 personen niet mogelijk. Wij willen de laatste 4 dagen van onze vakantie lekker relaxen in Miami.

trails
28-02-12, 11:46
Hier zijn wat links naar 2 slaapkamer condo's:

http://www.vacationrentals.com/vacation-rentals/37611.html
http://www.kendallhotelandsuites.com/
http://www.vacationrentals.com/vacation-rentals/64870.html
http://www.vacationrentals.com/vacation-rentals/77701.html

Sorry Aggie dat ik dit in jouw topic plaats. Als je wilt dat ik het verwijder, laat het me dan even weten, oké?

dejo
28-02-12, 11:54
Dankje Trails,
Ik heb deze website al bezocht en heb ook al het de nodige aanvragen uitstaan, maar het bovengenoemde hotel vind ik erg leuk en niet duur.
Maar bedankt voor het meedenken.

Dejo.

aggie
28-02-12, 12:09
@ Dejo, ik heb het hotel via expedia.nl geboekt!! De prijzen zijn enorm gestegen inmiddels, ik heb 169 euro betaald voor twee nachten!! Laat me weten of het je nog gelukt is, vind ik altijd leuk, als iemand iets heeft aan mijn geboekte hotels. Succes!!

@ Trails, tuurlijk mag je reageren op een vraag, ik vind het juist fijn, dat er meerdere mensen meedenken!! :-\"

dejo
28-02-12, 12:43
Hoeveel personen heb je op geven? Als ik namelijk 5 personen opgeef dat krijg ik de melding geen kamer op gegeven datums, maar bij 4 personen lukt het wel.

aggie
28-02-12, 14:24
Ik heb gewoon 2 volwassenen en 3 kids opgegeven!!

dejo
28-02-12, 14:37
Thanks,
Ik heb gesproken met expedia, ze zeggen dat ze geen kamers voor 5 personen aanbieden. Ons gezin bestaat uit man, vrouw en 3 kids in de leeftijd van 20( blijft voor mij wel een kind:-D),14,11.
Dat zal het wel zijn.
Ik neem wel contact op met het hotel.

groetjes,
Dejo

trails
28-02-12, 14:53
Voor Amerika is alles onder de 17 een kind, daarboven niet meer (soms 18).
Wij zoeken nou net iets met 2 slaapkamers zodat ieder wat meer privacy en ruimte heeft. En een 2e badkamer is ook handig. Iets meer betalen voor iets meer comfort dus. PLUS: wij hebben een snurker :sad:;-)

dejo
28-02-12, 14:59
Ha,ha, Wij hebben wel 2 snurkers.
Het hotel bied ook king suites met een extra kamer misschien is dat een optie anders zoeken we gewoon lekker verder, we vertekken pas eind juli.

aggie
28-02-12, 15:01
Ik heb net maar effe een mailtje naar het hotel gestuurd voor een bevestiging, ga nu ook twijfelen! Kan nu niet meer boeken bij expedia, maar wel op de hotelsite. En inderdaad, zoals trails al zegt, jullie oudste 'kind' is al een volwassene!! Natuurlijk niet voor jullie gevoelsmatig, maar zeker wel voor hotels! Ben benieuwd naar het vervolg!! Succes!

dejo
28-02-12, 15:12
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar het hotel. Ik heb nog 2 inquiry's uit staan bij vacation rentals. Maar dit hotel staat lekker op het strand voor een redelijke prijs dat vind ik best fijn.

aggie
28-02-12, 17:28
Ik heb al bevestiging van mijn reservering!! Het is in orde en ook geen probleem met 3 kids! Geweldig!!=D>

ekkie50
29-02-12, 04:43
Dat zal nu wel een hoop rust geven, wetende dat de hotelboeking ok is. Ik ga jullie ook volgen. Heb ik in juli ook weer vakantiegevoel :-D. Ik wens jullie heeeel veel voorpret!

aggie
13-03-12, 12:16
En het laatste hotel is ook geboekt....dachten we!!?

Nieuwe update is weer geplaatst.

trails
13-03-12, 18:28
Lekker hoor Aggie. Alleen jammer dat je voor de laatste nacht weer iets moet gaan zoeken. Je kunt het maar beter geregeld hebben zeggen wij altijd. :wink: Maar ach, nu heb je toch weer wat te doen, toch??
Groetjes, Jacky & Renée

belgske
13-03-12, 19:49
Awel Aggie, hier bijna van hetzelfde... Dankzij AirFrance moeten we ook een dag langer (amai... ) blijven.
Bij het verlengen vh 9-daags verblijf in het laatste hotel waren nog maar 2 kamers vrij voor donderdag op vrijdag... wel 2,5 keer pn zoveel voor betaald als voor het 9-daagse tarief.
Voor de zekerheid een mailtje naar het hotel gestuurd of we die extra dag toch gewoon in dezelfde kamer kunnen blijven.... Binnen de dag een bevestigend berichtje ontvangen.
Wij hadden dus ook niet veel langer moeten wachten.

aggie
16-03-12, 12:14
@ Trails, nee heel erg is het niet natuurlijk, houdt me van de straat zullen we maar zeggen, ben ik weer zoet met zoeken!! Genoeg keuze in ieder geval, ik heb al effe snel gekeken. Ga nu ook niet meer te lang wachten, want ik word er toch een beetje onrustig van....#-o

@ Belgske: Wat vervelend ja, om een dag langer te moeten blijven..O:)
Goed dat jullie het wel direct opgelost hebben met dat hotel, scheelt je toch weer een dag verkassen. Maar ach, ik vind het ook wel leuk om weer iets te zoeken.

groetjes van Aggie

aggie
23-04-12, 11:15
Nou, ik ben effe van de straat geweest, met het uitzoeken van het laatste hotel, maar het is weer gelukt!! De reis is nu compleet, onze bonusnacht gevuld, en nog luxe en niet al te duur ook!

Nu wil ik gewoon vertrekken, maar nog minder dan 10 weekjes wachten en aftellen...

Teleton
23-04-12, 11:51
maar nog minder dan 10 weekjes wachten en aftellen......wat in het vat zit......wedden dat ze voorbijvliegen?

trails
23-04-12, 11:53
Ziet er weer goed uit hoor!!!

aggie
23-04-12, 15:17
Dank jullie wel, inderdaad zullen ook deze weken wel weer omvliegen!! Misschien volgende week nog een paar daagjes weg met de caravan, maar dat ligt aan het weer...daar ben je hier toch wat meer afhankelijk van helaas!

Groetjes van Aggie

trails
23-04-12, 15:25
Misschien volgende week nog een paar daagjes weg met de caravan, maar dat ligt aan het weer...daar ben je hier toch wat meer afhankelijk van helaas!

Mini-meet of FF-bijeenkomst in de Vendée? ;)

aggie
23-04-12, 15:34
Als dat zou kunnen, maar dat vind ik helaas wat ver rijden voor een paar daagjes...jammer eigenlijk! We dachten eigenlijk meer aan de Ardennen...:shock:

trails
23-04-12, 15:57
Waar dan ook: fijne dagen met mooi weer!!!

aggie
23-04-12, 16:16
Dank je wel!!! Gaat lukken, mits de weergoden met ons zijn!

Ik heb toch eens gekeken hoever jullie weg zitten, 832km...

trails
23-04-12, 17:29
Ja, toch een eindje. Helaas ook te ver om een FF-bijeenkomst te bezoeken of te organiseren.

Regina63
29-05-12, 23:57
Wij maken ongeveer hetzelfde rondje. 7 juli vertrek naar Miami. 9 juli Key West en dan tot 25 juli een Villa gehuurd in Cape Coral. Limburg is goed vertegenwoordigd:-)

aggie
30-05-12, 13:25
O, gezellig hoor!! Ik denk dat we dan net 1 nachtje overlappen in Cape Coral, wij vertrekken 11 juli weer verder richting Orlando.
Houd je ook een blog bij? Veel plezier met aftellen....:wink:

Groetjes van Aggie

aggie
30-05-12, 17:59
Met nog precies een maand te gaan...effe een update geplaatst!! \\:D/

trails
30-05-12, 19:16
Lekker gevoel hè!!!
Jammer van het akkefietje bij Air France.
Wij hebben alleen super ervaringen met AF en deze maatschappij staat voor ons, samen met Qantas, bovenaan.

mercike
31-05-12, 00:45
Dat was even spannend......
Wij gaan jullie volgen....:p

charly
31-05-12, 19:51
Wij maken ongeveer hetzelfde rondje. 7 juli vertrek naar Miami. 9 juli Key West en dan tot 25 juli een Villa gehuurd in Cape Coral. Limburg is goed vertegenwoordigd:-)

Inderdaad Limbrg is goed vertegenwoordigd in deze periode:D

aggie
01-06-12, 14:49
Lekker gevoel hè!!!
Jammer van het akkefietje bij Air France.
Wij hebben alleen super ervaringen met AF en deze maatschappij staat voor ons, samen met Qantas, bovenaan.

Fijn te horen dat jullie wel goede ervaringen hebben met Air France, hopelijk wordt het voor ons verder ook een positieve ervaring...we duimen ervoor8-[

disney fan
02-06-12, 08:52
Ik ga jullie Blog zeker volgen!!
Ziet er echt super leuk uit en leest heerlijk weg.
Ik kijk nu al uit naar jullie vakantie!\\:D/
Groetjes Lucy

aggie
02-06-12, 13:56
Ik ga jullie Blog zeker volgen!!
Ziet er echt super leuk uit en leest heerlijk weg.
Ik kijk nu al uit naar jullie vakantie!\\:D/
Groetjes Lucy

Dank je wel Lucy voor het compliment over mijn blog!!! Dat is altijd leuk om te horen...en ja, wij kijken ook enorm uit naar de vakantie :-D

toornent
09-06-12, 12:26
Hoi,

Ziet er weer mooi uit dat blog. Ook wij gaan gezellig meelezen.

Groetjes Luke en alvast veel plezier

aggie
26-06-12, 15:45
Met nog maar 3 hele nachtjes slapen te gaan, tijd voor een laatste update vanuit ons eigen stekkie. We kunnen niet meer wachten...\\:D/

trails
26-06-12, 15:59
Aggie, geniet ervan met je gezin!

mineke
26-06-12, 16:02
Spannend Aggie, nog drie hele nachtjes slapen en dan is het voor jullie zover.
Dat wordt eer genieten geblazen. Ik heb me net aangemeld om jullie belevenissen te gaan volgen. Een hele fijne vlucht en natuurlijk ontzettend veel plezier.
grtjes Mineke

Micktomar
26-06-12, 20:03
Wat heerlijk om eindelijk weer eens een blog te kunnen lezen als ik 's morgens een bakkie koffie neem..:D
Fijne reis en heel veel plezier!

Mickey99
26-06-12, 21:23
Alvast een goede reis en veel plezier!

gonniegans
26-06-12, 22:18
Geniet ervan, wij mogen gelukkig ook binnenkort!

aggie
27-06-12, 11:53
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! Iedereen die ook in de startblokken zit, ook een super fijne vakantie toegewenst!!

Groetjes van Aggie