PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Floflo: Miami - Miami, feb 2012



Floflo
06-10-11, 11:14
Dag 1, Amsterdam - Miami - Ft Lauderdale

Dag 2, Ft Lauderdale Hotel. (Malls, relaxen Sawgrass Mills Mall)

Dag 3, Ft Lauderdale - Ft Myers (Everglades, Napels)

Dag 4, Ft Myers (strand, relaxen)

Dag 5, Ft Myers - Kissimmee via Winterspring: LEGOLAND, Legoland open: 10-17

Dag 6, Windsor Hills Kissimmee Disneyworld

Dag 7, Windsor Hills Kissimmee Disneyworld

Dag 8, Windsor Hills Kissimmee Disneyworld

Dag 9, Windsor Hills Kissimmee Disneyworld

Dag 10, Kissimmee - Miami (Kennedy Space Center, Miami)

Dag11 , Miami - Amsterdam Vliegreis

Dag 12, aankomst Amsterdam

Dit is ons voorlopige schema. Ik vraag me vooral af of er voldoende rust in zit, aangezien we met 2 kinderen van 5 en 7 reizen. Verder is ons plan nu om bij aankomst niet een hotel in Miami te boeken omdat we de volgende dag graag naar de malls van Ft Lauderdale willen. We landen 's avonds rond half 8, is het dan handig om nog naar Ft Lauderdale te rijden?

Ik hoor graag tips en opmerkingen, er ligt nog niks vast, behalve de villa in Kissimmee.

Groetjes, Floflo

Bqtje
12-10-11, 20:08
Hallo , Legoland + 4 dagen WDW + Kennedyspace dat zijn 6 parken op 6 dagen , dit is zelfs voor een adult teveel van het goede , laat staan voor je kids .
Aansluitend rij je dan nog naar Miami om daar het vliegtuig te nemen . Je kan ook terugvliegen van uit Orlando en daar je auto achterlaten .:-?

Floflo
12-10-11, 21:54
Bedankt voor je reactie, je hebt inderdaad gelijk dat het wel heel veel is. Ik had ook al gezien dat de afstand Ft Myers- Legoland groter is dan ik dacht, dus dat gaan we ook niet meer op 1 dag doen. En Kennedyspace moet dan maar wachten tot de volgende keer ofzo ;) Er is ook gewoon te veel te doen en te weinig tijd..

Het vliegtuig is al geboekt, dus terugvliegen vanuit orlando gaat niet meer lukken.

loesje
19-10-11, 17:41
Hallo , Legoland + 4 dagen WDW + Kennedyspace dat zijn 6 parken op 6 dagen , dit is zelfs voor een adult teveel van het goede , laat staan voor je kids .
.
Wij hebben er vorig jaar 5 op 6dagen gedaan en dat is zeker te doen. (1 dag was voor het shoppen)
Dit jaar wordt het waarschijnlijk 6 op 6 qua pretparken. We kunnen er geen genoeg van krijgen, maarja wij hebben ook geen kinderen mee.
(ohja na zo'n week kan je daarna wel een dag of 2 amper stappen :p )

trails
20-10-11, 15:42
Kennedy Space Center doe je je kinderen geen plezier mee denk ik. Ook de Malls niet.
Busch Gardens is leuk voor kinderen, Sesame Street en heel veel dieren. Ook diverse waterbanen die ze best leuk zullen vinden. Magic Kingdom en Seaworld zullen ze ook leuk vinden.
Als je kinderen vroeg wakker zijn dan loont het zich om bij opening bij een park te zijn. Op die manier kun je halverwege de dag al het park uit omdat je dan al super veel gedaan hebt. De rest van de dag kun je dan met de kinderen zwemmen of iets anders doen.

De hoeveelste februari vertrekken jullie? Wij gaan ook in februari en de weken vóór Presidents Day zijn heerlijk rustig, daarna is het een week poepie druk.

Floflo
20-10-11, 18:01
Kennedy Space Center staat er op voor de vorm. M'n man wil er graag heen, maar ik verwacht dat we tegen die tijd onze buik wel vol hebben van pretparken. ;-)

De malls wil ik echt graag heen, maar we zullen zien hoe dat gaat met ze. Anders wordt het speed-shoppen.

We zullen idd proberen om op tijd bij de parken te zijn. We zijn al wel een paar keer naar Disneyland Parijs geweest, dus dat scheelt misschien wat tijd in Magic Kingdom.

We gaan van 19/2 tot 1/3. Ik begreep dat de drukte van Presidents Day t/m 25/2 duurt. Daarom hebben we ons rondje omgegooid, we wilden eerst direct vanuit Miami naar Orlando, nu doen we dat aan het einde.

Zijn er meer mensen die vanuit het vliegveld in Miami direct naar een hotel in Ft Lauderdale zijn gereden? We komen rond half 8 's avonds aan en zijn dus wel gaar, maar Miami spreekt ons (met kinderen dan iig) niet zo aan.

Verder heb ik al heel veel gelezen over autohuur, maar ik zoek eigenlijk nog een onderwerp 'Auto's huren voor dummies', waar de zaken waar je op moet letten wat overzichtelijker bij elkaar staan. Is dat ergens te vinden of is het onderwerp daar te uitgebreid voor?

Bedankt voor de input maar weer, het plannen gaat vrolijk verder :grin:

trails
20-10-11, 18:18
Kennedy is absoluut geen pretpark hoor, ik denk alleen niet dat het je kinderen zal aanspreken. Hoewel er kleine kinderen zijn die het hele gebeuren rondom rakketten geweldig vinden :grin:

Ja, de drukte rond Pres. Day duurt t/m het weekend van de 25/26e. Daarna is het weer rustiger.
Wij hebben om dezelfde reden onze planning omgegooid, we zouden eerst NYC aan het begin van de vakantie doen en doen het nu aan het eind zodat we volop kunnen genieten van de rust in de parken.
Veel plezier met alles uitzoeken!

Teleton
20-10-11, 20:07
Verder heb ik al heel veel gelezen over autohuur, maar ik zoek eigenlijk nog een onderwerp 'Auto's huren voor dummies', waar de zaken waar je op moet letten wat overzichtelijker bij elkaar staan. Is dat ergens te vinden of is het onderwerp daar te uitgebreid voor?


Tsja, waar moet je op letten? Op alles waar je normaal ook op let als je een overeenkomst aangaat. Wat zijn de voorwaarden, wat is de prijs en hoe verhouden die zich tot de concurrentie? Daar draait het wel zo'n beetje om.

In het topic over de autohuur (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10624)vind je vast een antwoord op vrijwel al je vragen. Probeer ook de zoekfunctie eens om gericht te zoeken. En kan je het niet vinden of begrijp je iets niet? Stel dan een gerichte vraag over het onderwerp wat je bezighoudt in een bestaand topic. Wedden dat je een antwoord krijgt waar je mee vooruit kunt?