PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Florida fans



florida fans
02-10-11, 10:59
Hoi allemaal,


Wij zijn Jeanine en André en gaan volgend jaar februari een superreis naar Florida maken. Om ons goed voor te bereiden is het wel handig om ervaringen te delen en informatie te zoeken via dit forum.

We gaan enkele parken bezoeken en een minicruise naar de Bahama's maken vanuit Port Canaveral.

Grroetjes Florida fans

trails
02-10-11, 11:28
Leuk hoor! Ook wij gaan in februari 3 weken naar Orlando en 3 dagen NYC. We kunnen amper wachten!! Veel plezier met voorbereiden!!

2theUSA
02-10-11, 16:49
Hallo Florida Fans,

Welkom op het forum voor florida liefhebbers.
Wat een heerlijk vooruitzicht. Weten jullie al lang hoe jullie gaan en waar jullie verder verblijven. Al vast veel plezier gewenst.

groet Christa

florida fans
02-10-11, 17:13
Dank voor jullie reacties! Ook jullie veel plezier!
Wij gaan naar hotel double tree by Hilton at Seaworld Orlando voor 6 dagen, daarna 4 dagen cruise naar Nassau en Cococay en weer terug voor 4 dagen naar het hotel. We willen zo'n 4 parken bezoeken en zijn niet uit op de attracties, dus het is wel even zoeken welke ons het leukste lijkt.

Universal Studio's, een disney park, Seaworld en Discovery Cove denk ik.

Discovery Cove dat bij Seaworld ligt lijkt ons geweldig! Maar weet iemand of het water superkoud is en of het erg diep is? We hebben een lichamelijke handicap dus dat vergt extra maatregelen. Ook heb ik ergens gelezen dat er evt ook een instructeur mee het water in kan.

En we kwamen erachter dat je altijd logies boekt en dan maar moet zien waar je gaat ontbijten. Iemand tips waar je goed kan ontbijten?

Groetjes Florida fans.

au3
05-10-11, 12:02
Welkom op het forum Florida Fans!

Florida in combinatie met een cruise, dat klinkt geweldig!

Discovery Cove hebben wij nog geen ervaring mee, maar ik heb wel een tip waar je lekker kunt ontbijten: Cracker Barrel! En dan specifiek de "Eggs in the Basket"!
Afgelopen vakantie 3x daar gegeten en elke keer top!

Ik wens jullie heel veel voorpret.

Groetjes,
Audrey

trails
05-10-11, 12:47
De temperatuur van de baden is heerlijk. De temperatuur van de dolfijnlagune is iets kouder omdat het is aangepast aan de dolfijnen.
Hieronder de temperaturen:
Water Temperature
The temperature of our pools remains constant throughout the year. The fresh water Serenity Bay and Wind-away River are maintained around 86 F (30 C). The salt water dolphin pools, and Tropical Reef are 77 F (25 C).

Hieronder de diepte van de diverse pools:
Wind-Away River: van 0.91 m tot 2.44 m
Serenity Bay: tot 1.22 m
The Grand Reef: tot 3.66 m
Dolphin Lagoon: tot 3.66 m

Guests with Disabilities
Discovery Cove can accommodate guests with disabilities who are able to maneuver themselves with limited assistance (or with the aid of a personal assistant) during their dolphin experience and in the various wading locations. Discovery Cove also offers specially-designed outdoor wheelchairs with oversized tires for easy maneuvering on the beach. The wheelchairs are not self-maneuverable and guests will need assistance operating them. Wheelchairs can be reserved by calling 1-877-557-7404.

Anders gewoon even contact opnemen met Discovery Cove.
Hun service is fantastisch!!!

Er zijn inmiddels veel hotels die ook ontbijt inbegrepen hebben. Die van jullie helaas niet. Je kunt er dan voor kiezen om in 1 van de restaurants van je hotel te gaan ontbijten of om naar een restaurant te gaan.

florida fans
05-10-11, 19:35
Alweer bedankt voor jullie info! Voor het ontbijt ga ik zoeken naar die Cracker Barrel.
Ook het hotel zal toch wel los ontbijt hebben dus eten zullen we zeker wel vinden.
Zeg, die service voor gehandicapten kun je dat ook ter plekke vragen?

Het forum voelt als een warm bad....zoveel fijne reacties van ervaringsdeskundigen! Echt geweldig!

Jeanine