PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Petras: Miami februari 2012



petras
29-09-11, 14:17
op 18/02 vertrekken mijn man en ik :grin: met de 2 kinderen (12 en 14j) naar florida voor 9 dagen . we vliegen met AA en hebben ook reeds auto vastgelegd (minivan) , ons 1ste en laatste hotel is rui miami beach tussenin kijken we zelf waar we terecht komen. disney toestanden zijn niet voor ons weggelegd maar wel de natuur.
heeft er iemand reeds ervaring met ons 1ste hotel?
space center en de keys willen we ook aandoen.
iemand nog suggesties wat we kunnen bezoeken?
denk dat het ginder geen probleem zal zijn om slaping te vinden ? :grin:
alvast bedankt , groetjes

petras
09-10-11, 16:29
wie gaat er naar het nieuwe legoland park in florida ? zou dit graag gaan bezoeken in februari, maar wil toch weten of dit de moeite is . groetjes

belgske
09-10-11, 19:02
Hey Petras,

Sorry, maar ik kan je logica niet echt volgen. Je zegt dat je wel graag Legoland wilt bezoeken, maar dat Disney toestanden niet voor jullie (met kids van 14 en 12j.???) zijn weggelegd.
Met alle respect, maar Legoland is ook een 'Themepark', weliswaar een kleine, maar het is er één. En wil jij zeggen dat je kinderen geen zin hebben in één of meerdere 'Themeparks' in Orlando? 'k Kan het me amper voorstellen.

petras
10-10-11, 12:15
ik versta je reactie . De jongste is zot van legotechnic dus willen we wel 1 dag naar ginder gaan , maar de rest van de vakantie willen we het land bezichtigen en geen pretparken . we zijn ginder maar een week dus willen we die volledig benutten met het bezichtigen van het land. Hier thuis doen wij ook maar 1 pretpark per jaar . En volgens hen is dit voldoende.
Er moeten van soorten zijn zeker. groetjes

loesje
19-10-11, 16:43
wie gaat er naar het nieuwe legoland park in florida ? zou dit graag gaan bezoeken in februari, maar wil toch weten of dit de moeite is . groetjes
wij gaan in januari, dus dan kan ik het je laten weten. Maar ik hoop toch ook al reacties te zien voor dan :razz:

trails
20-10-11, 14:47
Martijn en Linda zijn er vorige week bij de opening geweest, zie hun verslag http://halloweenflorida2011.wordpress.com/ en dan dag 15.
Met alle respect, je kunt een Disneypark niet vergelijken met "zomaar" een pretpark hoor. Het is een belevenis. Ik vind het altijd een gemis als je niet minstens naar 1 Disneypark gaat, het hoort natuurlijk net zo bij Florida als b.v. Key West en Miami.