PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: {Monique}



{Monique}
28-09-11, 14:19
Hallo allemaal,

Ik lees al een hele tijd met jullie mee, waardoor ik al een heleboel info heb kunnen verzamelen (waarvoor dank :razz:).
Mei 2012 ga ik met mijn gezin naar Florida, ik ben druk in de weer met uitzoeken hoe, wie, waar en wat.
De huidige grove planning is landen in Miami, weekje rondreizen, dan twee weken in een villa in Orlando.

Mijn man en ik hebben twee kinderen, 8 en 6 jaar jong.

Mvg Monique

avhkj
28-09-11, 14:21
Welkom op dit forum. Wat leuk dat je ook naar Florida gaat, mei is een hele mooie maand om te gaan. Je zult hier genoeg informatie kunnen vinden. Veel plezier.

r.teeuwsen
29-09-11, 09:05
Hoi Monique,

Van harte welkom op dit informatieve forum, zoals je al gemerkt hebt kun je hier al je info verzamelen om er straks een onvergetelijke vakantie van te maken.
Wat een heerlijk vooruitzicht, drie weken Florida ;-)
Hebben jullie kids drie weken schoolvakantie of word het 'snipperen'?
Heel veel plezier bij de voorbereidingen!

Greetz, Remco

{Monique}
29-09-11, 17:33
We hebben op school een verzoek voor bijzonder verlof ingediend, omdat mijn man niet in tijdens schoolvakanties met vakantie kan gaan. Je kunt maximaal tien schooldagen aanvragen. Wij hebben hier gelukkig akkoord voor gekregen. (en die krijg je niet zomaar) Die tien schooldagen hebben we om de hemelvaart dagen heengebouwd, ook vielen er in die periode ADV en studiedagen van de leerkrachten, dus dat kom heul goed uit voor ons. Dat is voor ons de reden om juist deze periode te kiezen, zo hebben we de meeste dagen. En zo komen we aan de drie weken in mei :)