PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Orlando Metropolitan Express, Orlando (I-drive)



mvanbeem
28-09-11, 14:00
Kan iemand mij vertellen hoe dit hotel op dit moment is, er is al eens op het forum over dit hotel gesproken maar is nu een beetje gedateerd.
http://www.orlandometropolitanexpress.com/

De ligging is mooi centraal, dat heb ik gezien via google maps
ben dus benieuwd naar kamers zwembad etc omgeving hotel winkels en restaurants

ORLANDO (INTERNATIONAL DRIVE AREA) - FLORIDA / METROPOLITAN EXPRESS

alvast bedankt

Njit
28-09-11, 15:52
Tripadvisor, Expedia etc hebben allemaal oude reviews staan. Na 2010 wordt er niks meer over geschreven. Enkel op Booking.com zie ik een redelijk recente:


February 5, 2011
+ : The staff was very nice and helpfull.
- : Very dirty place (they clean every day), but it was just dirty, stains on the carpet, very old duvets, bed and sheets, old towel. They have to replace (at least) the duvet covers. No elevators, so if you're shopping be prepared to take your heavy luggage by the stairs. Poor continental breakfast, free internet in the lobby but no in the rooms
Met zoveel hotels waar wel positieve recensies over te vinden zijn zou ik snel ergens anders gaan kijken..

Lannie
28-09-11, 16:18
Wij hebben in oktober 2007 in dit hotel verbleven. Ligt tegenover Wet 'n Wild. Vonden het toen een fantastisch hotel. Nu zomer 2011 reden we er langs en vonden dat gedeelte van International Drive erg veroudert en hadden geen spijt dat we het niet opnieuw hadden geboekt. Kunnen natuurlijk niet over het hotel oordelen. Deze zomer hebben wij in het Clarion Inn gezeten aan International Drive, de omgeving is wel een aanrader, maar het hotel absoluut niet!