PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: danielle m



danielle m
28-09-11, 09:05
Hallo allemaal,

Mijn naam is Danielle, ik ben getrouwd en we hebben 2 kinderen van 6 en 10 jaar.
Voor dat we kinderen hadden gingen we al ver met vakantie en we hebben dit zo goed als het kon volgehouden nadat onze kinderen geboren waren.
Onze oudste zoon was 2,5 jaar toen we voor het eerst naar Egypte gingen, en dit hebben we herhaald toen onze dochter 5 maanden was.
Verder zijn we naar Tunesië, Turkije, Duitsland, Oostenrijk, Dubai, Zwitserland, Italië, Indonesië en Thailand geweest.
In 2012 gaan we voor de derde keer naar Thailand en dit is voorlopig de laatste keer, we willen weer eens wat anders dus hebben we besloten om naar Amerika te gaan in 2013, het duurt nog even maar ik ga graag goed voorbereid met vakantie.
Ik ben dus op zoek naar reizen richting Florida (dit lijkt ons voor de kinderen de leukste plek).
Dus alle tips zijn welkom.

Groetjes,
Danielle

Njit
28-09-11, 09:16
Welkom Danielle,

jullie hebben al best veel gezien van de wereld (Dubai ga ik volgend jaar zelf heen :) ).
Je hebt helemaal gelijk dat voor kinderen Florida helemaal het einde is. Je hebt nog ruim de tijd dus lees eens wat reisverslagen door. Dan heb je snel een beeld van wat er allemaal te doen is in Florida (teveel voor 1 vakantie :) ). Het forum is in overzichtelijke rubrieken ingedeeld en bij veel rubrieken staan er ook nog verzameltopics. Maar mocht je gerichte vragen hebben, stel ze dan gerust ;)

r.teeuwsen
29-09-11, 09:11
Hi Danielle,

Welkom hier op dit informatieve forum, nu al lekker in de voorbereiding voor 2013, ach er zijn er meerdere die al zo ver van te voren alles regelen, je bent zeker niet de enige ;-)
Maar als je ook iets speciaals wilt, is een lange voorbereiding ook langer genieten en langere voorpret!
Heel veel plezier bij alle voorbereidingen.

Greetz, Remco

danielle m
29-09-11, 18:36
Leuk dat ik al zo snel wat reacties krijg, ik voel me meteen welkom op dit forum.
Ik ben inderdaad erg vroeg met de voorbereiding maar het is zo leuk om te doen, ik denk dat ik mijn roeping gemist heb, ik had beter in de reisbranch kunnen gaan denk ik.
We willen ook zoveel mogelijk zien en doen in maar twee weken.
Eigenlijk is het allemaal begonnen met een cruise richting de Bahama's maar als we er dan ook nog een paar parken en hotel overnachtingen bij willen doen dan is het eigenlijk niet meer te betalen, 7000 euro zonder zakgeld vind ik echt te veel.
Nu ben ik dus op zoek naar een rondreis die eindigd in Orlando zodat we ook nog wat kunnen zien van Florida, ik wordt alleen gek van de hoeveelheid pretparken daar, hoe maak je een keus en hoe krijg je het in een pakket voor niet al te veel geld.
Het lijkt me allemaal wel leuk maar we komen niet speciaal voor de parken, wij wonen zowat bij de Efteling om de hoek en hebben al jaren een abonnement, het is natuurlijk geen Disney, maar toch. We willen dus graag ook nog wat "cultuur" kunnen snuiven in Florida.

Groetjes,
Danielle

2theUSA
29-09-11, 23:43
Hoi Danielle,

Welkom op het forum, heerlijk toch om zo lang voorpret te hebben. Je zegt dat je op zoek bent na een rondreis. Wij hebben altijd alles, auto, overnachtingen (hotel en/of villa, auto, uitstapjes, parken, etc) zelf geboekt. Je kan je reis dan precies plannen en indelen zoals jij wilt.
Ga eerst lekker veel reisverslagen lezen en/of een aantal verslagen volgen, dan krijgt je eigen reis vanzelf ook vorm.
Heel veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa