PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: E-line



e-line
25-09-11, 17:38
Hi!

Na 3 x op vakantie te zijn geweest aan de westkant van de VS (en 2 x NYC) blijven we (ik en mijn vriend) volgend jaar aan de oostkant!
Het plan is nog niet erg concreet, maar het idee is er om begin Mei 2012 een aantal dagen NYC te doen en dan nog dik 2,5 week rond te touren door Florida (en het af te sluiten in een villa in Orlando). Ik weet eigenlijk nog heel weinig over Florida, wat ik stiekem heel leuk vind, want er is niets leuker dan uren in boeken lezen en op websites neuzen over onze vakantiebestemming! Ik hoop dat ik hier een hoop nuttige info kan vinden en we weer een super vakantie gaan beleven in ons zo geliefde Amerika! :razz:

Njit
25-09-11, 18:00
Welkom op dit gezellige FLorum. Welke leeftijd zijn jullie? Dat maakt het meestal wat handiger om advies te geven.

Een overstap in NYC wordt best vaak gedaan en is meestal kosteloos. Florida is heel anders dan de Westkust maar gezien het aantal FLorumgangers die er steeds weer naar terug gaan zeker de moeite waard. Er zijn tal van reisverslagen te vinden waar je veel leuke ideeën op kunt doen.

Als je concrete vragen hebt dan horen we die graag.

e-line
25-09-11, 18:09
Bedankt Njit!
Ik ben 26 en mijn vriend 28.
Kan je mij vertellen hoe het werkt met die (gratis) overstap?
Het idee dat ik nu heb is om gewoon een ticket NL/BE - NYC - ORL - NL/BE te boeken, en dan de tussenvlucht bv. bij JetBlue.

Njit
25-09-11, 18:44
Bij veel maatschappijen kun je een Multi-City boeken. Zie dit topic: Multi city boeken/bekijken op welke site ? (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5962)

trails
01-10-11, 21:45
Los boeken kan inderdaad ook. Zo hebben wij CDG-JFK geboekt omdat we met de Airbus 380 wilden vliegen. We slapen dan 1 nacht bij JFK zodat we de reis niet zo lang maken. De volgende ochtend vliegen we dan vroeg met AA naar Orlando. Op de terugreis vliegen we met Delta naar JFK, blijven 3 dagen in NYC en vliegen dan weer met de 380 (Air France) naar Parijs. De enkeltjes van AA en Delta waren voor dezelfde prijs als Jet Blue maar hadden meer keuze in tijden.