PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ellen01



ellen01
25-09-11, 00:02
Samen met mijn echtgenoot en 2 zoons (15 en 18) woon ik sinds augustus 2011 voor de duur van 3 jaar in Tampa.
In mei 2010 hebben wij voor het eerst, tijdens de meivakantie, kennisgemaakt met Florida.
Ik heb toen via het florida forum heel veel informatie gekregen.
Wij wisten toen nog niet dat we hier ooit voor 3 jaar zouden gaan wonen...

koenkamphuys
25-09-11, 20:42
Kijk, dat is nou nog eens een lange vakantie...

;-) Ik neem aan dat je verblijf in Florida voor werk of iets dergelijks is, en dat je, behalve genieten van de Sunshine State, vooral ook de alledaagse realiteit van wonen en werken in Amerika voor je kiezen krijgt, maar toch. 't Klinkt erg aanlokkelijk en ik zou na die drie jaar niet meer weg willen.

Welkom op dit forum van vooral, maar niet uitsluitend, vakantievierende Floridafanaten.

Yvet
27-09-11, 13:53
Heel erg leuk!!
Misschien kun je hier wat verhalen delen over het dagelijkse leven daar....

sonja
27-09-11, 18:35
Wow, lucky you, wonen aan de prachtige Gulf coast. Sluit me aan bij Yvet, lijkt me interessant om over het dagelijkse leven in Florida te lezen, of heb je een weblog?

ellen01
28-09-11, 01:23
Nee, ik heb geen weblog. Was het wel van plan en heb er nu ook wel de tijd voor.Ik schrijf nu steeds wat op in een boekje en ik mail veel met het "thuisfront". Heb ook overwogen om alle mailtjes die ik heb gestuurd te bundelen.

r.teeuwsen
29-09-11, 09:14
HI Ellen,

Helemaal top, lekker drie jaar in Tampa wonen, echt te gek!
Afgelopen zomer nog even door heen gereden vanaf Clearwater Beach naar 'huis', top omgeving!
Inderdaad wel heel erg leuk om af en toe wat belevenissen te lezen, dus als je een blog gaat maken, zet gerust hier de link neer.
Veel plezier daar!

Greetz, Remco