PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wous



Wous
21-09-11, 14:10
Beste mede forummers,

Ik ben Wouter, ben 21 jaar oud en ga komende zomer eindelijk mijn lang gedroomde reis maken naar Orlando met 3 andere coasterfreaks. Dit is toch een beetje het ''Mekka'' voor coasterfreaks... :mrgreen:

We gaan van 17 juli tot 7 augustus en willen natuurlijk alle grotere parken af gaan (Disney-parken, Universal-parken, Bush Gardens, Seaworld). Tussen door pakken we wat waterparken en willen we nog Kenndy Space Center en Miami gaan om enigsinds te kunnen uitrusten van al het geweld. Een dagje rust in de villa kan ook, want we hebben geboekt bij Mistery Palms (http://mistypalms.com/4598.html)

Ik hoop hier op het forum natuurlijk nog wat leuke dingen te lezen die in ons voordeel kunnen zijn.

Groetjes,

Wouter

Ta2 Gerrit
21-09-11, 17:44
Hallo Wouter, en welkom op dit fraaie forum voor Floridafanaten en liefhebbers. En natuurlijk ook voor coasterfreaks, die zitten hier zelfs in de moderatie :-\"

Leuke villa, op een mooie grote stek. De buren zullen geen "last" van jullie hebben =D>. En redelijk dicht bij (relatief begrip in de US) Disney en behoorlijk wat winkels en restaurants. Ook de prijs is niet echt verkeerd.
Wij bivakeren de laatste jaren zowat om de hoek, en weten dus de weg :mrgreen:

Ik hoop dat je hier veel informatie zult opdoen en wens je een prettige voorbereiding.

Njit
21-09-11, 20:33
Hey een bekende! Welkom Wouter op dit gezellige Forum. Er is hier heel veel te vinden. Probeer vooral ook eens de zoekfunctie. Op gerichte vragen krijg je meestal heel snel antwoord.