PDA

Bekijk Volledige Versie : Wonder Works



marisca
24-01-06, 18:44
Kennen jullie dat schuine gebouw aan de I-drive? is dat leuk om naar binnen te gaan? Ik ben toen een keer bij Ripley's believe it or not naar binnen geweest maar vond het niet zo bijzonder. Groetjes marisca. :o

Micky
17-02-06, 21:32
Hoi Marisca

Bedoel je soms Wonderworks??? Ik vond dat echt helemaal super!! Het is heel interactief...je kan echt van alles zelf doen en ervaren (van een aardbeving tot je eigen ontworpen achtbaan) Nou moet ik wel zeggen dat ik Ripley's ook wel leuk vond!

groetjes, Micky

marisca
18-02-06, 07:42
Ja Mickey, wat stom Wonder works dat bedoel ik ja !! :oops:

famdr
08-02-08, 13:01
Hallo,

Ik was aan het kijken op ticketmania en kwam via speciality tickets bij WONDER WORKS.

Weet iemand wat dat is en of het de moeite waard is .

Gr Astrid

marin237
08-02-08, 13:07
Wonder Works is niet zo heel groot, binnen 1 a 2 uurtjes ben je er door heen. Het is wel grappig. Je kan allemaal testen doen, zoals de windkracht van een orkaan voelen en voelen hoe een aardbeving aanvoelt. Je kan ook op een spijkerbed gaan liggen. Dus allemaal grappige dingetjes en als je een verloren dag heb is het leuk om een paar dingen op de Internationale Drive te doen, maar zeker geen dag op vulling.

Njit
08-02-08, 13:14
Hier wat reviews: http://www.igougo.com/travelcontent/JournalEntryActivity.aspx?BusinessCardID=84869&oIndex=1

Ben er zelf nooit geweest. Het gebouw ziet er wel apart uit:

http://magliery.com/Graphics/flnov98/wonderworks.jpg

Hun eigen website: www.wonderworksonline.com

famdr
08-02-08, 13:59
Bedankt voor jullie snelle reactie, we zijn met ons reisschema bezig en wilden de laatste dag rustig aandoen door te gaan winkelen dan is dit wel een idee om me te nemen.

Wij zijn wel eens in ecodrom zwolle geweest en daar kon je ook van die dingen doen,
wel niet zo grootschalig maar wel leuk .

Gr Astrid

Michael66
08-02-08, 14:53
Als je nog niet zeker weet of je er heen wilt kun je beter ter plaatse aan de kassa je tickets kopen. In het coupon-topic in Florida Algemeen vind je een kortingscoupon van $ 1,50 p.p.

famdr
08-02-08, 16:47
Je kunt ook via de site coupons krijgen maar via ticket mania was het iets goedkoper 2.50 dollar pp en we bestellen toch tickets voor disney en seaworld dan doe ik het gelijk mee.

Michael66
08-02-08, 18:33
Toch weer een dollartje p.p. verdient.