PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: soralysha



soralysha
14-09-11, 11:34
Hallo,

Ik ben yvonne (soralysha) getrouwd met albert en samen hebben we 2 kinderen Soraya en alysha.

Al vele jaren heb ik de wens om 1 keer in mijn leven naar florida te zijn geweest. Mijn oudste dochter Soraya is deze wens met me gaan delen. En eindelijk is het dan zover :-P. Juli 2012 gaan wij voor het eerst naar florida. De tickets zijn al geboekt en de villa in orlando al besproken nu de rest nog maar dat komt goed heb nog even de tijd. Inmiddels is het hele gezin in de ban van de komende florida vakantie. Er worden filmpjes bekeken op youtube reisverslagen van andere gelezen enz, enz.

Ik kom jullie vast wel tegen op dit forum in verschillende discussies ;-).

Groetjes,
Yvonne

Njit
14-09-11, 11:41
Hallo Yvonne en familie,

leuk dat jullie met z'n allen naar Florida gaan. Weke leeftijd hebben de kinderen?

soralysha
14-09-11, 12:12
Onze dochters zijn 17 en 8 jaar. De oudste van 17 wil als we in florida zijn een tattoo laten zetten bij miami inc dan is ze 18. Ze heeft al E-mail contact met ze gehad en een afspraak maken is mogelijk. Dus we zijn 2 weken in orlando en gaan dan nog een paar dagen naar miami om haar grote wens te vervullen.

Njit
14-09-11, 13:33
Neem aan dat je Miami Ink (met een K) bedoeld. Daar is al een topic over met ervaringen: Miami Ink (Tattoo shop) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8820)
Wellicht dat ze na het lezen haar mening bijsteld (of nog even extra gaat sparen :) )

2theUSA
14-09-11, 15:32
Welkom op het forum, wat leuk dat een wens van jaren eindelijk in vervulling gaat.
Florida zal jullie vast goed bevallen, een heerlijk plek om naar toe te gaan voor elke leeftijd.

Veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa

koenkamphuys
15-09-11, 07:02
... de wens om 1 keer in mijn leven naar florida te zijn geweest...
Pas op hoor, nadat die wens in vervulling is gekomen komt de volgende wens. Om nog een keer te gaan. En nog een keer. Op dit forum noemen we dat het Floridavirus.
Welkom op dit forum van allemaal besmette Floridagangers.