PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mandy: Autorondreis Florida 2006



Mandy
23-01-06, 00:52
Hallo Daar!

In Augustes/September 2006 wil ik met mijn vriend een autorondreis maken in Florida en daarom zoeken wij een voordelige autorondreis inclusief autohuur, accomodatie en vluchten.
Dingen die we graag zouden willen zijn zijn:
* Miami Beach
* Keys
* Disneyland
Wie heeft er tips voor ons? Wij zelf denken dat we aardig op weg zijn met het aanbod van www.333travel.nl maar heeft iemand misschien een beter idee of ervaringen uit te wisselen?
Oh ja! Ik ben zelf 22 en zag dat er een toeslag was voor underage driving voor mensen onder de 25? Wie weet hier iets over te vertellen?

Dankjewel!

Groetjes,

Mandy

Eric
23-01-06, 12:32
Mandy, welkom op het forum.
Je bedoelt hopelijk Disney World, anders moet je wel heel veel mijlen rijden.
Waarom willen jullie een compleet verzorgde reis?
Het is goed te doen om de reis op het internet zelf samen te stellen, dan kun je precies de route nemen die je zelf wilt, je zit in veel betere hotels (De meeste touroperators hebben vooral in Miami vreemde voorkeuren) en het belangrijkste, dan kun je rondshoppen bij de autoverhuur of er een is die 21 als leeftijdslimiet heeft.
Gebruik ook de zoekfunctie op het forum maar eens, daar zit veel info.
Eric

Daan
23-01-06, 15:04
Ik heb vorig jaar een soortgelijke rondrit gemaakt. Paar dagen Miami (beach), Key Largo en daarna naar Orlando. Het is prima te doen. We hebben zelf een eigen rondrit samengesteld. Ik weet niet of het voordeliger is dan een vaste rondrit. Het voordeel is dat je zelf kan bepalen hoelang je waar blijft.

Underage driving, volgens mij heeft bijna elke autoverhuurder een minimale leeftijd van 25. 21 t/m 24 is een goeie toeslag. Wij hadden zelfs vorig jaar de pech dat degene die ons hielp bij Hertz helemaal niets wist over een underage driving toeslag. Mijn vriendin mocht dus daarom niet eens daar rijden. Hertz is 25 dollar p.p.p.d. extra als je ook wilt rijden. Een extra bestuurder kost daarentegen maar 9 dollar. Ik weet dat Alamo een lagere prijs hanteert. Het beste kan je op het reisbureau informeren of zij dat precies willen uitzoeken.

Mandy
24-01-06, 21:18
Jeetje wat een gedoe allemaal :P.
Ik wilde alles compleet boeken omdat ik niet echt veel tijd heb om helemaal alles zelf uit te stippelen, bang ben dat ik op dat moment geen hotel geboekt krijg en ik in de auto moet gaan slapen, en dat het duurder gaat worden dan ik uiteindelijk berekend had. Ik heb nu de kans een reis te boeken inclusief accomodatie en autohuur voor 17 dagen voor 1100 euro en dat vind ik een mooi bedrag. Ik vind het denk ik "veiliger" om zo te boeken. Bovendien heb ik geen FLAUW idee wat ik kwijt zou zijn als ik dat allemaal zelf zou regelen en hoe ik dan naar het airport kom op de terugweg etc etc. Ik heb dat gewoon nog nooit gedaan :oops:

Groetjes,

Mandy

Eric
24-01-06, 21:29
Mandy, als jij je daar beter bij voelt, gewoon doen.
Wij willen alleen aangeven dat het ook anders KAN, en dat je dan meer vrijheid hebt, maar vergeet niet dat de meeste forummers reeds meerdere malen in Florida zijn geweest.
Eric

Daan
25-01-06, 08:26
Precies. Zolang je alles ziet wat je wilt zien is er helemaal niets aan de hand toch :) Vooral doen waar je t zelf t lekkerst in voelt. Zo ga je nl ook met een goed gevoel op vakantie.

loef1900
26-01-06, 00:43
Ik heb even gekeken op de site van 333travel, vind niet dat ze heel veel aanbod voor Florida hebben en niet goedkoop. Wellicht is nog even verder zoeken naar een georganiseerde reis een idee? Op florida.pagina.nl staan de bekendste aanbieders.

knaapje
26-01-06, 12:07
Hallo Daar!

In Augustes/September 2006 wil ik met mijn vriend een autorondreis maken in Florida en daarom zoeken wij een voordelige autorondreis inclusief autohuur, accomodatie en vluchten.
Dingen die we graag zouden willen zijn zijn:
* Miami Beach
* Keys
* Disneyland
Wie heeft er tips voor ons? Wij zelf denken dat we aardig op weg zijn met het aanbod van www.333travel.nl maar heeft iemand misschien een beter idee of ervaringen uit te wisselen?
Oh ja! Ik ben zelf 22 en zag dat er een toeslag was voor underage driving voor mensen onder de 25? Wie weet hier iets over te vertellen?

Dankjewel!

Groetjes,

Mandy

Mandy,
Op www.alamo.nl vind je bij de voorwaarden USA dit:

Age Limits: 21, except where state law provides otherwise. In NY the minimum age is 18 and for renters and authorized drivers age 18-20. Inclusive, an insurance recovery fee of $49,37 per day applies in lieu of an Underage Driver Fee. Underage Fee: In all states an underage fee of $20 per day per driver will apply for renters of 21-24 years.

Maar een reisbureau kan het je ook zo vertellen.

Heb er erg in dat je goede verzekeringen voor jezelf en de auto afsluit.
Voor de auto altijd het "Gold" tarief og vergelijkbaar nemen.

Groeten
Knaapje