PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sougie2



Sougie2
06-09-11, 11:07
Hi, wij zijn 2 vrouwen die graag opnieuw naar Florida gaan. We zijn allebei in maart 2010 voor 3 weken naar Orlando geweest en hebben van daaruit een uitstapje naar honkbal in Port Charlotte, manatees in crystal river en 2 dagen St augustine gemaakt.
In 2012 willen we het een beetje anders aanpakken (zie onze oproep voor reisgenoten). We gaan terug omdat het zo heerlijk relaxed was in het zonnetje in onze villa en elke dag bekijken waar we zin in hadden. Naast de Disneyparken was er nog zoveel te zien, dat we al meteen na terugkomst heimwee kregen

Njit
06-09-11, 11:43
Leuk dat jullie het Florida virus zo te pakken hebben. De oproep moet nog volgen denk ik ?

Sougie2
06-09-11, 11:52
Nee hoor, ik kan de oproep zien staan onder het kopje "reisgenoten gezocht"

Njit
06-09-11, 11:59
Het kan aan mij liggen maar ik zie maar 2 berichten op jouw naam staan..

SpaceAce
06-09-11, 14:12
Ik zie ook nergens anders op het forum een berichtje met 'reisgenoten gezocht' :-k

Maar evengoed: welkom op het forum!
En over dat heimwee, heel erg herkenbaar!

Sougie2
10-09-11, 09:16
Ik denk dat we een fout hebben gemaakt, ik vind het onder het kopje "priveberichten" en dan "reisgenoten gezocht" Ik heb nu een half uur gezocht hoe ik een oproep kan plaatsen die jullie allemaal kunnen lezen, maar kom er niet uit. Wie kan mij stap voor stap vertellen hoe het moet.

Njit
10-09-11, 13:22
Gewoon op dezelfde manier als je nu ook het bericht geplaatst hebt. Prive-berichten zijn maar door 1 persoon te lezen.