PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Roobol: Orlando - Miami 17 dgn oktober 2011



Roobol
05-09-11, 16:29
Voor onze eerste reis naar Florida hebben we het volgende reisschema bedacht:
Wij verblijven in Orlando in het Liki tiki village.

Dag 1 - 7 okt: A'dam - Orlando (aankomst 20:10)
Dag 2 - 8 okt: Verkenning Orlando / Malls
Dag 3 - 9 okt: Disney
Dag 4 -10 okt: Disney
Dag 5 - 11 okt: Discovery Cove (incl. zwemmen met de dolfijnen)
Dag 6 - 12 okt: Universal studio's
Dag 7 - 13 okt: Rustdag
Dag 8 - 14 okt: Kennedy space center
Dag 9 - 15 okt: Seaworld
Dag10 - 16 okt: Fort Lauderdale/ Miami
Dag11 - 17 okt: Ducktours/Art Deco/ Holocaust Memorial/ Miami Beach
Dag12 - 18 okt: Everglades airboattour terug naar Orlando
Dag13 - 19 okt: Disney
Dag14 - 20 okt: Rustdag
Dag15 - 21 okt: Universal studio
Dag16 - 22 okt: Disney
Dag17 - 23 okt: Orlando -Amsterdam (aankomst 24 okt 07:00 uur)

Heeft iemand nog suggesties voor de rustdagen om iets leuks te ondernemen zonder dat het beeld van rustdag verloren gaat. Verder zouden we graag nog suggesties ontvangen voor dag 12 vanaf de Everglades terug naar Orlando.

Wat vinden jullie hiervan? Dit is ons eerste bezoek in the USA. We zoeken ook nog hotels in Miami voor 2 nachten. Iemand suggesties?
Alle tips en opmerkingen zijn meer dan welkom.

carmen1988
05-09-11, 20:54
Wat ook altijd leuk is (vinden wij) om in Orlando Old Town te bezoeken en/of Downtown Disney. Zou je bijv op een rust dag kunnen doen. Dat je overdag bijv gaat zwemmen of gaat winkelen en 's avonds een bezoekje aan Old town of Downtown Disney brengt.

Voor de rest ziet het er goed uit. Veel plezier met jullie komende trip!

Groetjes Carmen

Njit
05-09-11, 21:15
De Disney waterparken zijn altijd erg goed voor de rust. Of lekker zwemmen in Kellypark.

Roobol
05-09-11, 21:30
Wat ook altijd leuk is (vinden wij) om in Orlando Old Town te bezoeken en/of Downtown Disney. Zou je bijv op een rust dag kunnen doen. Dat je overdag bijv gaat zwemmen of gaat winkelen en 's avonds een bezoekje aan Old town of Downtown Disney brengt.

Voor de rest ziet het er goed uit. Veel plezier met jullie komende trip!

Groetjes Carmen

Bedankt. We hebben er veel zin en de voorpret wordt ook steeds meer. We gaan zeker Old town en Downtown Disney bezoeken. Bedankt voor de tip.
gr, Anja

Roobol
05-09-11, 21:36
De Disney waterparken zijn altijd erg goed voor de rust. Of lekker zwemmen in Kellypark.

Wij zijn niet van die zwemmers. We gaan wel met dolfijnen zwemmen bij Discovery cove maar dat is een hele andere ervaring.
Ik heb gelijk ook even op jullie site gekeken. Ziet er mooi uit. Ik ben ook bezig met een blog maar is nog even een puzzelwerk. We zijn rond dezelfde tijd in Florida zag ik. Leuk hoor. Jullie hebben er vast ook veel zin in. We zijn nog druk aan het zoeken naar een hotel in Miami. Ik zag dat jullie dat via Priceline hebben geboekt. Is dat een soort veiling of iets? Hebben jullie nog suggesties hiervoor? Ik hou jullie site zeker in de gaten. In ieder geval al een hele fijne vakantie gewenst.
gr, Anja

Njit
05-09-11, 21:52
Hallo Anja,

ons hotel in Miami hebben we gewoon rechtstreeks bij het hotel geboekt. Priceline is inderdaad een soort veiling. Zie ook dit topic: Hotels via Priceline (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5416)