PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Daan



Daan
22-01-06, 17:36
ola forumgenoten,
Ik ben Daan (of daniel zoals ik mn paspoort staat), 30 jaar en pretparkgek. ik ben nu 2 keer in florida geweest. in 95 voor 2 weken waar ik orlando, clearwater en cocoabeach bezocht heb (en natuurlijk Disney, universal studio's, en kennedy spacecenter), en afgelopen jaar waar we een trip van miami naar key largo naar orlando gemaakt hebben in 10 dagen. dit jaar in november ga ik nog een keer naar orlando toe, en dan om met name alle pretparken te bezoeken. tot nu toe staan de universals (2x), MGM en busch garden op het lijstje......maar in de komende 10 maanden kan er nog veel veranderen :)

Disneyfan1970
22-01-06, 17:49
Daan, welkom hier :D

Jeroen

Njit
22-01-06, 19:00
Welkom! Een pretpark-fanaat is altijd welkom. Zelf kan ik er ook niet genoeg van krijgen (vooral achtbanen).
Komende vakantie geen Florida, wel Cedar Point en nog 9 andere pretparken :)

Trainspotters
22-01-06, 21:25
Welkom Daan. :D

Veel lees- en replyplezier.

Positieve bijdrage : Mag ik vragen of je nieuwe zinnen a.u.b. met een hoofdletter kan beginnen, dat leest zoveel makkelijker.

groet
Trainspotters

Daan
22-01-06, 22:07
Ik zal er aan denken :oops:
Ja, ik ben een groot pretpark fanaat. Vooral de achtbanen trekken mijn aandacht. Maar ik kan ook genieten van mooie attracties ála Fata Morgana, It's a small world etc etc. Deze komende vakantie in November gaat zich wel voornamelijk richten om de grootste parken (excl Disney) te bezoeken.

Trainspotters
22-01-06, 22:15
Hehehe Daan, :oops: is nergens voor nodig.

Zo zag ik over het hoofd dat je november hebt uitgekozen. Lekker rustig!! Dat wordt kicken en menig attractie zal enkele keren -desnoods achter elkaar- worden beleefd.

Brrrr ik moet er niet aan denken. :lol:

groet
Trainspotters

Daan
22-01-06, 22:19
Klopt helemaal. Daarom hebben we ook voor November gekozen. Vorig jaar zijn we ook in November geweest (eind November) en vooral Busch garden was goed te doen. Disney deden we op een zaterdag (weekend EN de lichtparade) en die was wel superdruk. Nu alleen maar hopen dat er geen "Wilma" rond die tijd daar hangt.

MR. T
25-01-06, 22:52
Welkom Daan,

Veel plezier en hopelijk heb je nog mooie & leuke ervaringen te delen !

Groeten,

Mr T

marisca
26-01-06, 11:18
Hoi daan , Welkom op het forem. Dit zal zeker niet de laatste keer florida zijn, Ga je nog in de sheikra ? Ik ben daar zelf nog niet geweest, Wie weet ! Groetjes marisca. :P

Daan
26-01-06, 19:31
zeker zeker :)
in november ga ik weer. Busch Garden staat bovenaan het lijstje :D